Novoletni make up

sobota, december 31, 2016

Pa smo dočakali, konec 2016. O tem kako hitro je minilo leto, sploh ne bom razglabljala. Danes vam pokažem nekaj make up favoritov tega leta in kakšen make up bom nosila v prehodu v 2017. Poskušala sem približno obrazložit moj postopek in način nanosa.


Še vedno sem v iskanju popolne podlage za obraz. Danes bom testirala Golden Rose Perfect Finish podlago, ker sem ob nakupu dobila tester in je dejansko zelo svetel odtenek. Številka 53. Pod očmi nanesem za prekrivanje podočnjakov Benefit booing korektor, za nepravilnosti pa uporabim Collection korektor v odtenku Fair. Vse skupaj lepo zabrišem z Real Techniques gobico. Korektor pod očmi fiksiram s Catrice fiksirnim pudrom, nanašam ga res tanek sloj, kar z gobico. Podlago pustim da se malo "vsede" v obraz in nadaljujem z obrvmi in očesnim make upom.

Za obrvi mi je zelo ljub Catrice dvojec senčil za obrvi, mešam oba odtenka. Obrvi delam samo občasno, za vsak dan imam svoje dovolj košate in trenutno tudi v neki dokaj OK liniji. Oči pripravim z Avon bazo za senčke in nanesem svetel odtenek čez celotno veko. Sledi temnenje gube in prehodna barva za lep zabris senčk. Nato čez veko do gube nanesem Essence senčilo v stiku, ki je žal iz omejene izdaje Valentines who cares?, sem pa prepričana da imajo kaj podobnega trenutno tudi v prodaji. Zasenčim še zunanji kotiček s malo temnejšo senčko, ki jo nanašam v "c liniji". V notranji kotiček nanesem osvetljevalec. Za piko na I celotnemu izgledu sledi še Golden Rose eyeliner, tokrat v srebrno-bleščeči barvi.


Sledi fiksiranje podlage z Rimmel Matte pudrom, ki ga nezno tapkam po obrazu s čopičem. Collection dvojec za senčenje in svetlenje in Lily lolo rdečilo. Super kombinacija. Collection vsebuje hladno senco za contour in z lahkoto poudarim obrazne poteze. Blush je prav tako v hladnih tonih, sicer na moj topel podton ne paše preveč, pa se ne sekiram saj so mi takšne roza barve res pri srcu. Za osvetljevanje uporabim senčko iz Collection dvojca, ki je odlična. Ravno prav bleščeča in šampanjec barve.

Moj obraz potem "zabetoniram" z Mac Fix +, ki mi je zelo všeč, saj doda make up-u lep lesk in podaljša obstojnost.

Na koncu je na vrsti maskara. Vedno kombiniram dve, eno za volumen in drugo za privihanje trepanic. Ponavadi mi maskare za privihanje trepalnice preveč zlepijo, kombinacija dveh pa je super! Danes izberem kombinacijo Golden Rose 3D maskare, ki resnično doda volumen in trepalnic ne zlepi, super tanka krtačka pa omogoča nanos res čisto do korena. Za dramatičen efekt in privihanje pa plastim čez še Lancome Grandioso. Samostojna mi ni všeč, mi preveč zlepi trepalnice, v kombinaciji z Golden Rose maskaro pa deluje odlično!

Preden zvečer zapustim stanovanje pa dodam še šminko. Lavera svinčnik za obrobo in Lily Lolo šminka v rdečem odtenku. Šminka sicer ni zelo obstojna in bom na kozarcu s penino pustila rdečo sled, je pa bolj naravna kot ostale v moji zbirki. V novem letu namreč želim še povečati delež bolj naravnega make up-a. Šminka ima zato bolj simbolen pomen ;)



Drage moje želim vam čudovit večer in še boljši skok v novo leto. Novo leto pa izkoristite za vse obljube, ki letos niso dočakale realizacije. Postavite si dosegljive cilje. Vse dobro vam želim!

Hvala za še eno leto, ki smo ga preživele "skupaj" ;)

You Might Also Like

5 Comments

  1. Lep MU. Čudovit liner in šminka!
    Uspešno leto 2017 ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito ti paše, in ta Lily Lolo blush je popolno lep. Rdečilo mogoče ni ravno obstojno je pa lepo vlažilno, kar je za zimo super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super objava in noro lep make up look. xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo ti paše rdeča šminka in nasploh celoten makeup. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe