Super dvojec za vlaženje kože

ponedeljek, december 19, 2016

Mislim, da v današnjem tempu življenja in onesnaženosti zraka vsi tipi kože potrebujejo dodatno vlaženje, majhen odstotek pa tudi hranilno nego. Moja koža je trenutno od vseh hormonskih sprememb čisto zmešana. Imam suh tip kože, po licih stanjšano povrhnjico, kar pomeni da je tudi občutiljiva ter trenutno mastno seborejo. Pore na T coni se mi precej hitro mašijo in moram biti pri negi precej pozorna. Danes vam bom predstavila Nuxe duo za nego občutljive kože.




"Koža je dehidrirana, če v zgornjih slojih povrhnjice vsebuje manj kot 10% vode."

Poleg tega, da koža naravno izgublja vodo, so vzroki dehidracije lahko tudi:
-Okoljski: Uv sevanja, izpostavljenost vetru, klimatski napravi, centralnemu ogrevanju,..
-Kemični- Izpostavljenost agresivnim detergentom in čistilnim sredstvom, ki učinkujejo na hidrolipidno zaščito,...
-Genetski: s kronološkim staranjem postaja koža vse tanjša, zaradi česar hitreje izgublja vodo.

Pa veste, da z vlaženjem nemorete pretiravati?

Medtem, ko je povsod v življenju dobro najti neko ravnovesje, pri vlaženju kože ne moremo pretiravati. Namreč že zelo majhen primankljaj vode v koži s seboj prinese številne negativne posledice: slabi vezivno tkivo, slabi kolagenska in elastinska vlakna, koža izgublja napetost, elastičnost, postaja bleda in se stara hitreje.

Če serum ali kremo nanašate na še vlažno kožo, vlažilne sestavine izdelka zajamejo molekule vode v koži in zagotovijo boljši vlažilni učinek. Sama to sicer prakticiram s tonikom. Vedno nanašam serum na, od tonika, še vlažno kožo.

Creme Fraiche de Beaute Serum
Izjemno prijeten serum, ki se precej hitro vpije v kožo in jo odlično navlaži. Ker je izredno lahke teksture se vpije v globje plasti kot krema. Doziranje seruma je enostavno, saj je embalaža na pumpico. V izredno lepi in kvalitetni stekleno/keramični posodici je 30 ml seruma, kar je meni zadostovalo za dobre 3 mesece redne uporabe. Serum je bele barve in ima precej močan vendar prijeten vonj. Koža je po uporabi vidno navlažena in mehka, v poletnih mesecih bi bil dovolj za samostojno nego. Primeren je za vse tipe kože, tudi za občotljivo, saj ima pomirjajočo delovanje. Meni res lepo pomiri razdraženo kožo na licih.
V zimskih mesecih, ko koža potrebuje še dodatno nego in zaščito pred mrazom ter zunanjim onesnaženjem nego nadaljujem s Creme Fraiche De Beaute Light kremo, ki je premerna za normalno do mešano kožo. Krema ima malo gostejšo teksturo in enak vonj kot serum. Meni odgovraja, koža je prijetna na otip in navlažena, ne zateguje ter ni razdražena. Mogoče sem opazila, da se mi v kombinaciji s serumom čisto rahlo mašijo pore na bradi. Nič hujšega. Moj edini minus za tole kremo je, da pri meni kože ne matira. Pa me to sploh nebi motilo, če krema nebi vsebovala napisa, da ima matirajoče delovanje. Krema se nahaja v klasični plastični 50ml tubi.

Oba izdelka sta trenutno znižana na spletni strani Sophia.si in ob nakupu izdelkov iz Creme Fraiche de Beaute linije prejmete še mini zlato olje. Definitivno se splača.

Z izdelkoma sem izredno zadovoljna, če bi mogla izbrat samo enega, bi se raje odločila za serum. Meni je precej ljubša tale Nuxe krema, ki bo kmalu dobila svojo objavo. Pojasnim tam zakaj.

Kako pa ve skrbite za kožo v zimskih dneh?

P.s Če še vedno iščete darilo za prihajajoče praznike, tale Nuxe-ov set vsebuje mojo najljubšo kremo za obraz, prekrasno olje, gel za prhanje ter svečko. Prekrasno darilo.


You Might Also Like

2 Comments

  1. Tale serum imam ogledan že en čas. :) Trenutno sicer uporabljam Plantae serum s šipkovim oljem, ampak se ga nikakor ne morem navaditi, ker se mi zdi da mi tak masten občutek na koži pusti, pa saj vem, da je šipkovo olje super za kožo, ampak ne vem. Najboljši serum do sedaj mi je bil Vichy Aqualia Thermal, res top, tako lepo navlažene in mehke kože nisem imela nikoli. Mogoče preizkusim še Nuxe, če ne se pa kar vrnem k preverjenemu. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Serum je bil men top, sem ga porabila v 1 mesecu :)

    Lahko bi bila večja embalaža, ampak drugače je svetoven. Maska pa je tudi super :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe