4 ugodna ličila ki jih moraš preizkusiti ta mesec

ponedeljek, februar 05, 2018

Vedno rada preberem objave, kjer svetujejo kaj preizkusiti v tem mesecu/letu. Potem pa se igram s svojim seznamom želja in velikokrat nakup tudi opravim. V večini sem s takimi izdelki bolj zadovoljna, kot tistimi hyped up. Zato večinoma preskočim nakupe množično pohvaljenih izdelkov. No pa poglejmo kaj ti za februar priporočam jaz, da preizkusiš od ličil, če še nisi. Vsa 4 ličila so tudi cenovno zelo ugodna.

4 ugodna ličila ki jih moraš preizkusiti letos


Prvi, ki bi ga izpostavila je Catrice Liquid camouflage, ki je na našem trgu naredil pravo revolucijo. Zdelo se je, da je všeč vsem in ga vsi priporočajo. Pa še odtenki so precej svetli. Dosti kasneje, sem končno podlegla in ga kupila. No od takrat sem že na 4 embalaži. Res je dober korektor. Uporabljam ga lahko na mozoljčkih, aknah in tudi podočnjake zelo dobro zakrije. Odtenek 10 je ravno prav svetel, da se zlije z mojo poltjo. Sem pa sedaj vzela 05, da vidim če bo še kaj svetlejši. Pod očmi ne naredi maske, ga je pa potrebno nujno utrditi s pudrom, da se prepreči lezenje v gube. V ta namen priporočam naslednji idelek: Essence All about Matt zaključni puder. Je bele/prozorne barve, kar pomeni da paše na vse tone. Primeren je tako za mastno, kot tudi za suho kožo. Podlago in korektor lepo fiksira in tako podaljša obstojnost make up-u. Sama ga najraje nanašam majhno količino s košatim čopičem in ga na obraz tapkam.

I ♥ make up Chocolate rose gold palette

Naslednja izdelka sta za očesni make up. Prva je maskara, ki me je navdušila že lani, ko sem še delala pri Golden rose. Stranke so jo imele zelo rade in kar nekaj rednih strank je bilo, ki so nakup opravile večkrat zapored. Seveda sem jo mogla preizkusit. Golden rose Wonder lash maskara obljublja 12x volumen in privihanje trepalnic. Ima čisto klasično krtačko in lepo zlato embalažo. Če doda 12x volumen ne vem, vem pa da trepalnice res lepo poudari in priviha, tudi moje trmasto ravne trepalnice. Mene je navdušila in imam že drugo embalažo.
Naslednja pa je paleta senčil, ki je to sezono must have. Zakaj? Zato ker je odlična mešanica mat in svetlečih senčil v toplih rjavo, rdečkastih odtenkih, ki so trenutno pravi hit. Senčila so dobro pigmentirana, se lepo nanašajo in zabrisujejo. Primerna je tako za nežne dnevne make upe, kot tudi za kaj bolj glamuroznega in bleščečega. Mislim da nas je vse navdušila I ♥ make up Chocolate rose gold paletka. Spodaj pa si oglej swatche senčk.
I ♥ make up Chocolate rose gold palette
Od L:D: Not yours, Uh-Oh, Girl boss, Gold Digga, Barbie, Cheque, Luxe, Hard work, Dirty Rich, Touch me, Hold up

I ♥ make up Chocolate rose gold palette
Od L:D: Shy, Back up, Side-chick, My own, Independent


Tole bi bil moj izbor 4 ličil, ki jih moraš preizkusiti še ta mesec, če si v lovu za ugodnimi a kvalitetnimi make up izdelki. Kaj pa bi bil tvoj predlog meni za nakup v tem mesecu?

You Might Also Like

6 Comments

  1. Super izbor! Bom definitivno preizkusila nekatere, predvsem maskaro ��.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maskara je full fajna. Mene mal na 2000 Calorie spominja ;)

      Izbriši
  2. Super ideja za objavo ;) Nobenega izmed izdelkov še nisem preizkusila, mika me predvsem korektor ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene pa zanima kateri matirni puder ti je bolj všeč tale od Essence ali od Paese, o katerem si govorila na youtubeu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta dva sta neprimerljiva. En v kamnu, drugi v prahu. Že tukaj raje izberem tistega v prahu. Potem je pa Paese tudi dražja in pa profesionalna kozmetika. Tako, da če morem izbrat enega je to Paese. Je pa Essence za ceno res dober in odlično opravi svoje delo. ;) Za kakšno potovanje pa raje Essence ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe