Mesečni najljubši | Januar 2018

torek, februar 06, 2018

Januar je minil res hitro in samo upam, da bo tako hiter tudi februar. Komaj že čakam, da spoznam svojo malo štručko. V januarju sem imela kar nekaj težav s kožo in je bil izbor najljubših izdelkov precej preprost. Naj vam danes predstavim izdelke, ki so mi pomagali v boju proti zimsko suhi koži in skrivanju znakov utrujenosti. Že kar nekaj časa se nisem pošteno naspala, pa še sploh nisem postala mama. Tisti, ki reče da se naj ženska naspi v nosečnosti, očitno nikol ni bil noseč. :D


Začenjam najprej z nego telesa, ker enostavno morem omenit to čudovito mleko za telo še vsaj 1x preden ga dokončno porabim. Melvita Nectar De Miels mleko je mojo kožo čudovito negovalo skozi to zimo. Kožo imam nahranjeno, pa tudi srbi me ne več. Drugo leto ga sigurno ponovno kupim, če bom imela težave s kožo. Klik za celotno objavo o mleku. Naslednji je SOS izdelek, ki sodi v vsako torbico. Nelipot Masha je mazilo na bazi konopljinega olja in s slovenskim propolisom, ki spodbuja obnavljanje kože, blaži srbečico in celi kožne razpoke. Moje roke so to zimo nenormalno suhe in prvič mi na členkih koža tudi redno poka. Poleg tega zaradi nosečnosti ves čas diham čez usta in rezultat so suhe in redno razpokane ustnice. Masha je mazilo, ki ga nanašam na te razpoke in jih resnično hitreje poceli. Lahko bi rekla, da površinske razpoke vidno "pozdravi" že ob prvem nanosu. Priporočam nakup res, izdelek je čudežen. Blogerke smo imele to srečo, da smo lahko izdelek preizkusile pred lansiranjem. Ve pa ga lahko dobite kmalu tukaj. Še en izmed čudežnih izdelkov je L'Occitane karitejevo maslo, ki ga to zimo pridno uporabljam na sto in en način. Ampak najraje pa na svojih suhih stopalih, ki že nekaj časa niso videli konkretne pedikure. Na srečo s pomočjo karitejevega masla stopala ohranjam mehka in koža ni pretirano suha. Obvezno pa preberi tole objavo o 5 načinih uporabe.


Še en must have izdelek vsako zimo oz. celo leto je Lush Lemony Flutter. Hvale o njem ste brale na blogu že večkrat, ampak meni je tole edina krema, ki vzdržuje mojo obnohtno kožico pod kontrolo. To zimo sem se na začetku malo polenila glede nege rok in na obnohtni se je to poznalo takoj. Poleg tega pa jo nanašam brez problema lahko tudi na stopala, komolce, kolena. Ogromen porabnik te kreme sem :D. Vichy Slow age dnevni fluid sem začela uporabljati predvsem zaradi zaščite pred soncem. Januar je bil res prijeten, sončen mesec in na začetku sem vedno pred sprehodom nanesla tale fluid na kožo. Ima faktor 25, kar je ravno dovolj da me zaščiti na sprehodu. Potem pa mi je postal všeč efekt fluida na kožo. Tudi pod make upom se odlično obnese in hitro je postala tole moja dnevna kremica takoj za serumom.


Za na konec sem prihranila dva make up izdelka, ki sta tako pridno zakrivala znake moje utrujenosti. Prvi je Skin Food korektor v odtenku lososa, ki nevtralizira modre podočnjake. Must have pri meni, ker imam vedno vsaj malo podočnjakov, zaradi nespečnosti pa so zadnje čase še toliko bolj izraziti. Da izgledam vsaj malo spočita in sveža je pri meni must have. Poleg tega pa ima bogato formulo, ki je odlično pigmentirana in tudi malo negovalna. Se ne vseda v gubice in zdrži čez dan. O Healthy mix BB kremi sem že toliko pisala. Imam objavo in video, pa jo morem še vseeno omenit. Všeč mi je njena lahka, vlažilna tekstura, po drugi strani pa tako lepo izenači ten kože in ji podari nek zdrav sijaj, ki ni niti malo masten. Brez dvoma je en izmed januarskih najljubših izdelkov.


Tole bi bili moji najljubši izdelki prejšnega meseca, ki jih bom pridno uporabljala še naprej v februarju. Kateri pa so tvoji?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Sami res krasni izdelki. Sploh Melvitino mleko je tudi meni bilo zelo, zelo všeč. Res sem ga z veseljem uporabljala. Sploh krema iz te medene linije za roke mi je bila še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Monika. Jooj ja krema za roke je pa sanjska. Sploh za pozimi. <3

      Izbriši
  2. Odlična objava! Se strinjam glede Lush Lemony Flutter tudi jaz sem čisto obsedena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ane? To je pri meni must have izdelek, ki mi ga ne zmanjka :)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe