Bell Hypoallergenic Matt&Cover tekoča podlaga

petek, februar 09, 2018

Danes pišem objavo, ker sem bila prepričana da je tale super tekoča podlaga šla iz prodaje. Ko sem pripravljala video najljubših make up izdelkov v letu 2017, je nisem našla na spletni strani in sklepala, da je šla iz prodaje. Pa so pri bodizenska.si opazili moj video in me razveselili z novico, da je podlaga še vedno na voljo in da ne gre iz prodaje. Če te zanima zakaj je tako super, beri dalje...


Morda te najprej povabim na ogled videa, kjer govorim o najljubših make up izdelkih iz leta 2017, kjer omenim tudi tole podlago. Pa še en video imam, kjer jo uporabim-klik.

Kaj o matt&cover podlagi povejo pri Bell hypoalergenic

Navidezno zakrije rahle gubice in kožne nepravilnosti. Hranilna formula gladi in vlaži kožo ter povzroči, da je obraz videti negovan in svež. Puder vpije odvečni sebum in koži daje mat učinek. Odlično se razmaže po obrazu in zagotavlja popolno prekritost brez črt. Je idealno ličilo, ki ima dolgotrajen učinek.


Zakaj je Matt&Cover podlaga navdušila mene

Pri Bell-u se najdejo tudi zelo svetli odtenki podlag in tale 01 je bila čez poletje idealna zame, tudi sedaj čez zimo bi jo lahko brez problema nosila samostojno, ampak jo raje čisto malo posvetlim. Če že imam mixer doma. 
Tole je podlaga, ki jo vedno izberem ko potrebujem dobro prekrivnost, ne maskast videz in dolgoobstojnost. Poleg tega, da lepo izenači ten, podlaga brez problema prekrije tudi kakšno manjšo nepravilnost. Najbolj všeč mi je pa to, da je resnično dolgo obstojna in se na moji koži (tudi poleti) ne "skejka" niti malo. Poleg vsega naštetega pa je zelo lahka in se je super obnesla tako na moji poletno mastni koži in tudi sedaj na nosečniško suhi. Tudi to, da na moji koži čez dan ne oksidira ji štejem v velik plus. Večina svetlih podlag namreč ravno to-oksidira. Brez težav lahko podlago priporočam vsem, še posebej pa mastnokožkam, ki iščejo obstojo podlago, ki je lahka čez dan.

Kozmetika Bell hypoalergenic je na voljo v Drogerijah Tuš in na bodizenska.si
Ob nakupu v spletni trgovini pa lahko uporabite tudi kodo za 15% popust: ANAVERDNIK15

Pa ti si že preizkusila kaj od znamke Bell? Ti je bilo všeč ali nam nakup odsvetuješ?

You Might Also Like

6 Comments

  1. Hvala za to objavo!ravno iščem nov mat puder za sprobat in tega definitivno bom! Z izdelki, ki jih imam od Bella sem zelo zadovoljna, redno uporabljam zelen primer, ki na moji kozi res lepo prekrije rdecico in pa mat tekoce sminke, ki so mi ze od zacetma TOP. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pol ti bo pomoje tudi tale podlaga všeč. Men je res ena ljubših. Sploh to da ne oksidira in se ne skejka je ogromen plus pri meni.

      Izbriši
  2. Bom šla v Tuševo drogerijo poswatchat, da vidim :) Jaz sem zdajle slabo leto uporabljala njihovo CC kremo, ki pa so jo seveda ukinili iz prodaje. Sicer si ogledujem zdaj to njihovo ta novo tekočo podlago, ampak hja, še nisem uspela priti do nje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. CC vas je full uporabljalo vidim. Te nove še tud nisem preizkusila. Kaj pa BB kremo si preizkusila?

      Izbriši
  3. Te tekoče podlage še nisem preizkusila, se bere zanimivo. Imam pa BB kremo in mi je super, lahkotna ter lepo izenači ten. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Top so njihove podlage, jaz sem čisto obsedena <3

    Pa tako lahkotne <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe