Je vredna hvale: L'oreal Paradise extatic maskara

ponedeljek, februar 19, 2018

Zadnje čase precej pohvaljena maskara, za katero se govori da naj bi bila "dupe" za Better then sex maskaro. Najprej je prišla na tržišče ameriška različica, kmalu za tem pa smo tudi v Evropi dobili svojo. Seveda govorim o L'oreal Paradise extatic maskari. Po zelo dolgem času L'orealov izdelek, ki sem ga kupila. Namreč nisem prevelika oboževalka L'oreala, vedno pa sem v lovu za tisto res dobro maskaro. Pa se mi zdi maskara res vredna vse hvale, ki jo dobiva?

L'oreal Paradise extatic maskara
Maskara ima prekrasno zlato embalažo, ki je super fotogenična in paše na vse instagram fotke. Ampak kolikor je lepa, v roki deluje precej ceneno. Je zelo lahka in plastika daje cenen občutek. Krtačka je klasična in lepo zajame trepalnice, takšna oblika krtačke je tudi moja najljubša. Na sredini ščetke so ščetine za malenkost krajše, kot ob začetku in koncu krtačke.
Maskara vsebuje tudi ricinusovo olje, ki bi naj delovalo negovalno.

Moje trepalnice so dolge in goste, ampak ravne. Rada imam učinek "pajkastih" oz. res dobro poudarjenih trepalnic. Pri maskari pa mi je najbolj važno, da trepalnice vidno priviha in jih obdrži privihane čim dlje časa. Paradise extatic maskaro sem uporabljala skoraj 3 mesce pa kakšnega učinka negovanja zaradi dodanega olje nisem opazila. Maskara moje trepalnice lepo poudari in jih priviha. Je pa to maskara, ki je primerna za zgornje trepalnice in ne tudi za spodnje. Vsaj meni se na spodnjih trepalnicah takoj odtisne na obraz in tudi grdo se razpacka. Zato tudi razmišljam, kako bi se obnesla pri zelo mastnih vekah. Sklepam da se tako hitro odtisne in razpacka ravno zaradi vsebnosti olja.

Torej vsebina maskare je meni všeč, rada jo uporabljam na zgornjih vekah. Je pa maskara po 3 mesecih zelo občasne uporabe že suha oz. porabljena. Maskare na našem tržišču so v večini pakirane od 10-15ml, L'Oreal Paradise Extatic pa je pakirana v zelo majhni 6,4ml embalaži, kar jo z ceno okrog 14€ postavi v višji cenovni razred. Spodaj prilagam dve primerjavi. Ena je maskara z podobnim efektom in precej nižjo ceno, druga maskara je pa po efektu precej boljša, prihaja iz HE razreda, pa sta dejansko cenovno precej blizu.


Ščetka L'Oreal Paradise extatic maskare

L'oreal Paradise extatic maskara
Paradise extatic proti Curl & hold maskari
Ena izmed drogerijskih maskar, ki se lahko primerja s Paradise extatic je sigurno Essence Culr & Hold maskara. Embalaža je prekrasna, prav tako izdgleda odlično na instagram fotkah, krtačka je klasična, ščetine so rahlo daljše pri začetku krtačke. Efekt na trepalnicah, je vsaj pri meni, enak. S to razliko, da se lahko Essence brez težav uporablja tudi na spodnjih trepalnicah. Curl&hold maskara je dosti cenejša, poleg tega pa je je tudi skoraj dvojna količina, embalaža drži 12ml izdelka. Kar pomeni, da jo boste lahko uporabljale dlje kot 3 mesece občasne uporabe. Cena pa je žepu zelo prijazna. Poleg tega je znamka Essence na beli listi, ko pride do testiranja na živalih, kar L'Oreal žal ni.

L'oreal Paradise extatic maskara
Paradise extatic vs. Grandiose
L'Oreal maskare je samo 6,4 ml in se resnično posuši zelo hitro. Pri meni je bila ob res občasni rabi suha in neuporabna v 3 mesecih. Lancome Grandiose maskara pa je 10ml in sem jo redno uporabljala več kot pol leta. Če primerjaš ceno je na ml skoraj enaka. Lancome je sicer na ml za 1€ dražja, ampak se jo uporablja tudi precej dlje časa. Učinek je skoraj boljši. Sicer je na začetku precej mokra in trepalnice ob nanosu zlepi, je pa to do sedaj zame najboljša maskara ko pride do privihanja trepalnic.

Moje misli ob koncu testiranja so, da maskare po redni ceni sigurno nebi več kupila. Sama sem jo kupila v akciji 1+1gratis s kolegico. Maskara je dobra, mi je všeč. Ampak za tako ceno si raje privoščim Lancome, ali pa katero dražjo maskaro. Konec dneva, pa raje uporabim Essence, ker jo lahko tudi na spodnjih trepalnicah. Je vredna vse hvale, ki jo je požela po blogih in videih? NI. Ni čudežna maskara in ima tudi kakšen minus. Ni nekaj kar bi bilo v svetu maskar revolucionarno.

P.s: V akciji jo lahko vidite v mojih make up videih in na zadnjih IG selfijih.

You Might Also Like

3 Comments

  1. Joj, meni pa je tako všeč ampak glede na količino res ni biser. Jaz sem si jo ponovno privoščila s kuponom za 50% off :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če bi imela kupon za 50%off bi jo verjetno tud ponovno kupila. Sej je fajna, mi je všeč efekt.. samo se mi ne zdi nič tolk revolucionarnega :P

      Izbriši
  2. Joj, meni je tale maskara zanic. Na trepalnicah so se mi naredile male pikice in prejsnji teden, ko je snezilo, sem bila vsa crna pod ocmi ali pa vsaj v koticku oces. Tudi ko ni snezilo, so mi tiste crne pikice popadale iz trepalnic. Prisegam na Dior iconic, katera vsebuje tudi vec ml kot ostale HE maskare (bom sla preverit koliko��) in jo kupim v Mullerju, ko imajo -20% na vse maskare. Zdrzi mi pol leta in lepo priviha in razcese trepalnice. Lorealova mi naredi vse strenaste trepke in se zlepi jih skupaj����
    Totalno zgresen nakup.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe