5 razlogov zakaj obiskati BBMU

petek, oktober 26, 2018

Si že opazila, da so prijave na četrto konferenco lepotnih blogerk že odprte? Če še nisi, ti to danes sporočam jaz, če si pa že in se še odločaš ali je vredno obiska ali ne, preberi mojo objavo in mojih 5 razlogov zakaj je konferenca must have dogodek za lepotne blogerke.
Sama letos na konferenco zaradi dojenčice ne morem in me to kar malo žalosti. Stiskam pesti, da mi uspe prihodnje leto.
Obvezno poglej, kaj sem se naučila sama na lanski in nekaj foto utrinkov: BBMU 2017.


Druženje s soblogerji

Lepotna konferenca je odlična priložnost za spoznavanje soblogerjev in druženje z njimi. Če boš na konferenci prvič te naj ne bo strah stopit do blogerk/jev se jim predstavit in malo poklepetat. Tudi kakšno zanimivo sodelovanje lahko načneš z sebi zanimivim blogerjem. Naj te ne bo sram/strah predlagati. Noben od nas ne grize, čeprav na trenutke včasih zgledamo tako. :P

Spoznavanje s sponzorji

Konferenca je odlična priložnost, da navežeš stike s podjetji, ki sodelujejo z blogerji. Veliko jih bo sodelovalo tudi na lepotni tržnici in se jim predstavi, izstopaj iz množice. Naj tvoja energija govori zate. Tudi če si majhen bloger, izkoristi spoznavanje. Lahko imaš s sabo tudi recimo vizitke, oz. nekaj da jim ustaneš v spominu tudi po konferenci. Obvezno pa se sponzorjem po konferenci tudi zahvali po mailu, če seveda imaš kontakt.

Zelo “instagramable” prostor

Nika ima nor občutek za estetiko in detajle in tako je prostor BBMU vedno do potankosti urejen. Če si vsaj malo kreativen lahko dobiš kup slik za družbena omrežja in blog. Ampak izkoristi čas tudi za druženje in povezovanje brez telefona/fotoaparata. Čas na konferenci mine zelo hitro in še preden se dobro obrneš, je že konec, tako da izkoristi čas tudi brez telefona.

Veliko novega znanja iz področja bloganja

Še vsako leto do sedaj sem prišla iz konference polna novega znanja. Tudi kar že veš, je včasih dobro še enkrat slišati in videti kako na nekaj gleda nekdo drug. Na predavanjih daj telefon v torbico na mizo pa zvezek in kuli in si delaj svoje zapiske. Sicer se po konferenci ponavadi dobijo zapiski, ampak verjemi tisti iz predavanja so boljši. Vsaj meni, saj so napisani tako da veš o čem si poslušal in si malo po svoje to tudi zapisal. Če misliš da si boš vse informacije zapolnil, si zapolni, da pametni pišejo.

Nova energija in zagon, ideje

Še vsako leto, ko sem prišla iz konference, sem imela polno novega zagona za bloganje, polno novih idej za objave in novo znanje, ki sem ga želela uporabit pri objavah. Pa seveda cel kup novosti, da materiala za nove lepotne objave ne bi zmanjkalo.

Sponzorji ponavadi pripravijo tudi darila, Nika pa je tudi letos pripravila prekrasen planner, v katerega boš lahko načrtovala vse obveznosti.

Če sem te prepričala, ali pa če bi rada samo preverila urnik dogajanja, sponzorje in vse ostale informacije, prilagam še povezavo na uradno spletno stran konference.

Drage soblogerke uživajte in me vsaj malo pogrešajte :P ♥

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe