Ocena: Bourjois Rouge Edition Velvet

ponedeljek, oktober 13, 2014

Živijo!

Po toliko dobrih ocenah po blogih, tudi od blogerk, ki jim 100% zaupam, da so iskrene, sem se končno odločila za nakup tegale glossa. V Mullerju so ravno tisti dan imeli 30% popust na Bourjois in je enostavno pristal v košari zraven mojega najljupšega concealerja Healthy mix. Seveda sem ena izmed tistih blogerk, ki ji je Bourjois najljubši "drugstore brand". Ne bi se čudila, da ima toliko navdušenk glede na to, da je Chanelovo hčerinsko podjetje.



Rouge edition velvet je dolgoobstojen gloss z velvet finishem. Najprej, ko ga nanesemo je svetleč, nato pa se spremeni v prekrasen velvet finish. No to pa je tudi vse, kar mi je pri tem izdelku bilo všeč.
Naj začnem pri nanosu. Nanos je dobesedno boleč! Nikakor, ga nisem mogla nanest lepo, saj je nekako čudno srednje pigmentiran, in če želiš lepo prekrivnost, ga moreš nanesti malo več, ampak potem je tukaj gloss oblika in je to skoraj nemogoče. Sledi še vonj, ki je nemogoč! Smrdi po nekih čudnih industrijskih kemikalijah! In ta vonj obstane na ustnicah točno tako dolgo, kot gloss in bog ne daj, da si ustnice po nesreči oblizneš(kar jaz počnem skoz), ker je okus ogaben!
Priznam, da sem večkrat pomislila, da bi lahko dobila pokvarjen izdelek, ampak potem, tile glossi sploh niso tako dolgo na trgu in tudi po nalepki na pokrovčku, je bilo vidno, da še ni bil nikoli odprt. Ima pa moj tudi aplikator smešno zvit, kar je očitno tudi na sliki. Mogoče je res kaj narobe z njim.
Vsekakor je tole prvi Bourjois izdelek, ki me je razočaral. Dejansko ne najdem ene stvari, ki bi mi bila všeč, da bi ga sploh nosila. Če vsaj vonj in okus nebi bila tako ogabna, bi se še potrudila z aplikacijo, saj je barva prekrasna!
Spodaj na sliki nosim odtenek Frambourjoise, in po nanosu z aplikatorjem, sem vse skupaj malce omehčala z prstom, da je prišlo vn, malce majn prekrivno, ampak enakomertno naneseno. Takoj po zaključku slikanja je letel dol!


Kakšne so pa vaše izkušnje?

A.

You Might Also Like

3 Comments

  1. Iskreno povedano učinek mi je všeč, ampak vonj mi ni, zdi se mi tudi da je preveč suh (vem, da je matt, ampak vseeno) talo da res tudi jaz malo razočarana :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Omg, tole si zihr dobila čudnega :/ Jaz imam Frambourjoise in ima najboljšo formula od 4 ki jih imam. Vonja niti nisem zaznala, na začetku mogoče malo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je čudno zvit. :/
    Jaz imam dva - Ole Flamingo in Peach Club in ma prvo super formulo, medtem ko mi drugi ni ravno všeč, predvsem odtenek ni ravno po mojem okusu.
    Drugače pa mene tudi malo moti vonj, vseeno pa ni tako zelo močen oz. čez čas izgine.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe