Essence Crystalliced TE

nedelja, februar 05, 2012

I was extremely lucky again. I went in a Muller to buy some polishes for one girl and I find full Crystalliced stash. And this products went with me:
(I know that Bourjois powder is not the TE, but it was a part of haul..)


I took with me 3 polishes. They are all gorgeous color with a tiny shimmer. I will show you one soon! ;)
Names

This is my first jar of a glitter. I'm so happy. I will try it out soon!
Its really nice champaigne color.

I pick up one liquid shadow. Shadows are extremely sheer. So I took the lightes one, so I can use it for a second base and inner corner and brow highliter.
I like package so much, its so girly.. And the snowflakes looks so cute to me. I can't believe but its first snow here in Slo. I don't know why it took so long. But finally we have the real winter with cold and snow. <3
I don't have photo of highlight package but only swatch. Its nice highlighter, a little bit shimmery, but it gives skin that nice healthy glow. Its perfect for fair skin. It has a nice pacgage with a pump.

You can expect soon photos of polishes and make up, with this liquid shadow :), I love all the products!

XOXO, Anna

You Might Also Like

17 Comments

  1. Veselila sam se highlighteru, ampak zdaj se mi zdi da ima preveč šimra. Pa ta Bourjois puder je nov? Prvič ga vidim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so pa ti shimmrasti ušeč. Pa na daleč se ga sploh ne vidi, moreš res pozorno pogledat od blizu, da kaj opaziš;)
    Ja mislim, da je nov, pa še nov korektor imajo. Sem ga že 2x poiskusila in mi je super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene pa laki iz te kolekcije niso preveč navdušili, ampak če kje naletim na stojalo, bom mogoče vzela svetlo modrega (mi deluje še najbolj zanimiv :)).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taya svetlo moder je obupen pri nanosu! Moj je grozno packast pa še 3 dokaj debele plasti potrebuje, da je polno prekriven in zaradi tega se kljub hitrosušečemu nadlaku ni posušil v eni uri in sem si seveda ranila manikuro na enem prstu, pokažem vam ga pa jutri! ;)

      Izbriši
  4. Cel teden sem hodila mimo polnih polic te LE, ampak me niti ena stvar ni prepričala,se šparam za marca ko nove stvari ven pridejo =) A v Muellerjih že je znižanje na Essence izdelke, ki gredo iz prodaje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ufff jaz sem sicer za žive barva, ampak me je tale LE prepričala! Prekrasna mi je res. Ne ni še znižanja. Catrice so znižali tiste stvari, ki grejo vn ;)

      Izbriši
  5. is that the bourjois healthy mix pressed powder? is it any good? =) I love their liquid foundation, but I haven't seen the pressed powder in Croatia yet

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I find it last week in Slo, so probably is already in Croatia too. Its really god! I like it a lot! It gives that nice healthy matte look.

      Izbriši
    2. I have combination skin, really dry with an oily T-zone, does it mattify well? how much does it cost?

      Izbriši
    3. It coast abou 8€ i think.
      I have dry skin especially due the winter, so I have no idea how this will go with oily T-zone. Maybe you can go to drugstore and try it first.

      Izbriši
    4. No problem, hope you'll like it!

      Izbriši
  6. Lep haul :) Jst sm med vikendom prišla pred poln display in bla na žalost pretty much broke tako da so šle samo bleščice z mano, imam enake kot ti in so res lepe :)
    Highlighter ti ustreza? ker jaz sem ga poskusila in se mi je zdel premočen za na obraz...

    Kakšen je tale nov puder od Bourjois? sem ga videla v neki reviji in ker mi njihove stvari načeloma ustrezajo razmišljam da bi ga kupila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bleščic pa še nisem preizkusila, mam malo straha :)
      Highlighter je meni kul, ker sem zelo bleda. Pa bleščice se nadaleč sploh ne vidijo :)
      Tudi na slikah ni preveč opazen ;)

      Puder je meni super! Ni preveč mat, malo je še prekriven pa tako mehko kožo nardi, pa tudi umetno ne izglda na koži :)

      Izbriši
    2. Tudi jaz, zaenkrat jih samo opazujem ;)
      No mogoče pa naslednjič ko vidim kakšnega pograbim še highlighter, ravno danes sem ga spet cela neodločna opazovala v Mullerju :)

      Potem ga bo pa treba poskusiti ko mi tega k ga imam zdaj zmanjka :) Tale Bourjois se vedno bolj tihotapi v mojo MU zbirko ;) :D

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe