Review: Biotherm Biosource mini set

nedelja, marec 06, 2016


Tale prekrasen set se je znašel med dobrotami, ki smo jih prejele oktobra na blogerski konferenci. Odlična priložnost, da malo pretresem svojo rutino in preizkusim še kakšen nov izdelek.  Biosource linija je namenjena vlaženju normale do mešane kožo. Točno to, kar potrebuje moja. Vlago in čim manj hranilnih sestavin.

Fresh foam hydra-toning cleanser
Je zelo kremne teksture in super deluje s suho kožo, medtem ko se na vlažni ne razporedi tako dobro. Če ga nanesem na suho, dobesedno stopi ličila in da občutek čiste a ne izsušene kože. Edino kar me moti je to, da je eden res redkih izdelkov, ki mi dražijo oči. Torej zame je odlična rešitev, da ga nanesem na suho kožo, se izognem predelu oči in ga odstranim s toplo in vlažno brisačko. Koža je po uporabi bolj gladka in ne zateguje preveč. Priznam, da bi z veseljem kupila full size izdelek.

Instant hydration toning lotion
Je pa zame čisto preveč alkoholen. Že pri prvem nanosu me je zmotil močan vonj po alkoholu in zame to enostavno ne gre. Predvsem zaradi moje občutljive in stanjšane povrhnice. Tonik je tudi izdelek, ki sem ga samo preizkusila in nakupa nebi opravila.

Gel for 48h continouos reease hydration
Prijetne gel teksture in čista vlaga za vsak tip kože. O 48 urni navlažitvi žal ne morem poročati, ker si obraz umivam 2x na dan. Je pa gel lepo navlažil mojo suho kožo in je prijetna podlaga za make up. Vpije se res hitro, v stiku s kožo nastane zelo tekoče strukture. Škoda, da je tako majhna embalaža, da zadostuje samo za par uporab. Ker nisem opazila, da bi se stanje z mozolji poslabšalo, me je res zamikalo, da bi potestirala full size kremo.

Torej dva od treh izdelkov sta name naredila precej dober vtis.Losjon za čiščenje si definitivno želim še malo bolj potestirati, pa tudi gel me mika za čez poletje. Imajo pa vsi izdelki isti vonj, mene enostavno spominja na nekaj svežega, ravno opranega ;)




Kaj pa ve, kako so vam bili izdelki všeč? Ali pe vedno čakajo na testiranje?

You Might Also Like

12 Comments

  1. Se čisto strinjam z opisom tega cleanserja, tudi meni se na mokri koži čisto grudičasto naredi in nikakor ne deluje. Na suhi ga pa res redko uporabim.

    Ostale stvari pa še testiram :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To še se pri meni prah nabira. Bo treba priskusit, sem pa povonjala ta tonik in se več kot strinjam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri meni se je tudi dolgo, pa mi ni žal, da sem se opogumla in stestirala ;)

      Izbriši
  3. Vlažilni gel je bil meni tudi zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu super, škoda ker je res tak mini, mini testerček ane ;)

      Izbriši
  4. Od Biotherm sem preizkusila eno njihovo micelarno vodo in kremo za oči, sta mi bili obe zelo zelo všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Z znamko Biotherm se sicer še nisem seznanila, mi je pa znana škatlica v kateri si fotografirala :D a je iz Tedija? :D (Tamara)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, mislim da je res. Sem jo dobila za rojstni dan. Notri je bilo pa 30 lepih misli za vsak dan :)

      Izbriši
  6. Meni je bil pa tonik zelo všeč, gel pa niti ne tako. Ga bom pa zdaj še na suhi koži poskusila: )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče ni slab, mene sam alkoholni vonj odvrne, mi je premočn :)
      Gela je pa itak premal za orng oceno ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe