New blog name+ Giveaway

ponedeljek, januar 13, 2014

And I finally have a new blog name. After 3 years I managed to find a new name that I like :)
I did get a few idea from you, but I came up with this one on my own. So the products that I wanted to give one of you who will give me the new name stayed with me. And what does that mean? It's time for a giveaway :))
And the prize is:


The rules are really simple follow me by one of social medias and you get one enter.
So one for GFC, one for Facebook, one for Twitter, one for Bloglovin, one for Instagram(@Anna_verdnik)  :)
Ooo and for all my GFC followers, you need to follow my blog one more time, to see news about new posts.
Leave the comment, saying what you like about my blog and what would you like to read about more and of course where you follow me and your names. :)

You can spread the word if you like! :)

Stay gorgeous! Anna ♥

You Might Also Like

9 Comments

  1. Všeč mi je tvoj blog na sploh, ne bi spreminjala nič kaj posebaj :) še več ocen izdelkov mogoče :) Sledim na FB, Twitterju, bloglovinu in gfc ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. tvoj blog mi je všeč, sledim ga komaj kak mesec :) rada mam pa predvsem branje o lakih, makeupih :) oz gledanje slik. Sledim te na FB, Twitterju, Bloglovin in instagramu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. všeč mi je zaradi veliko objav o lakih in slikah tvojih nohtov z različnimi kombinacijami :) sledim ti na fbku, instagramu :)) ostan še naprej tk fajn anči !! :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Sodelujem, spremljam te na FB-ju, twitterju in preko GFC-ja.. :) Blog mi je super, in vizualno in vsebinsko. Najbolj všeč so mi notd objave in ocene izdelkov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoj blog, sploh pa NOTD, želim si pa več ocen izdelkov :) .
    fb & gfc: Simona Ribič
    twitter: @Aciess
    instagram: simoname0w

    OdgovoriIzbriši
  6. I love your blog and I'm happy that you are posting more often! I love everything nail polish and photo inspiration related so I like those posts....maybe you can make a get to know me better post? :)
    gfc & fb - Irena Hojsak (Shadow)
    bloglovin & twitter & instagram - shadowirena

    OdgovoriIzbriši
  7. tvoj blog je prekrasen, spremljam ga že kar nekaj časa in sem zelo vesela, da pišeš/objavljaš pogosteje kot prej. :)
    na tvojem blogu najraje vidim objave makeup-ov, ki so vedno PREKRASNI in pa manikure. :) imam pa en predlog: ker velikokrat objavljaš makeup look-e bi blo tudi zanimivo, če bi napisala katere odtenke si vse uporabila in kje oz. opisala postopek ali ga prikazala s slikami. :)

    sledim ti pa na:
    facebook-u: Sandra Đuran
    bloglovin: https://www.bloglovin.com/sandry
    instagram: http://instagram.com/saandry19

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoj blog mi je všeč, najraje imam make-upe in pa manikure :) Dodala bi mogoče še malo poslikav na nohte. Sledim ti pa na facebooku: Lucija Lončar, na bloglovin: https://www.bloglovin.com/lucika, in pa GFC: Lucija Lončar

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe