Red? Yes RED! FOTD #3

sobota, januar 11, 2014

Another make up?
YES! :)
The red one with a little bit of blue.
Something I would wear for a day, but I couldn't because pepople would look strange at me, but thats over!
Say hello to another make up look, that I like and pepople around me seems not to like it :)
And guess what? I don't care. They don't know nothing about make up! :P
Lets rock another day with make up that I like!

What I used:
For my face as usual( read here)
-Essence- Stay all day concealer(10Natural biege)
-Essence-happy holidays - blush stick 01 run, run rudolph!
-Catrice- Made to stay highliter pen-010 Eye like!
-TF- Sadow insurance
-NYX jumbo pencil (milk)
-Sleek I-divine- Sunset
-Essence long lasting eye pencil-(17 tu-tu-touquoise)
-Bourjois- Khol&Contour- ultra black
-Catrice- Better than false lashes
(would you like to see picture of products more?)

  





Would you wear it? 

Stay gorgeous! Anna

P.s the other eye looked smeared on photos, thats why I cut it out.



You Might Also Like

17 Comments

  1. You go, girl! Super look, jaz bi ga definitivno nosila čez dan nekam ven. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale modra linija spodaj je super popestritev celotnega MU-ja! Zelo mi je všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se zdi pa čisto primeren mu za podnevi, pa še lepo ti paše :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep make up... Jaz si z rdečo nikoli nisem ravno upala delat. Pri tebi pa izgleda prfektno...Tale modra linija pa je samo še pika na i.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probej :) obvezno! Meni je tudi bila prej na drugih ušeč, sedaj mi je pa na meni tudii :))
      Hvala! :)

      Izbriši
  5. super ti paše! :) tale modra je res popestritev k celotnemu izgledu, še posebej lepo poudari tvoje oči.:))
    upam, da bo še čiiimveč makeup look-ov na tvojem blogu, ker vsi prekrasni<3

    bi mogoče lahko še samo napisala, katere odtenke iz paletke Sunset si vse uporabila? :) hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Bo, obljubim!

      Ti javim, ko preštudiram :) Ker jaz kar miksam, pa potem sploh ne vem kje je kaj. Tista rdeča je bila, pa modra, pa rjava tudi vem, taka svetla. Imen pa nimam pojma :O

      Izbriši
  6. Lepo ti paše. Super si to skombinirala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Luškan make-up in odlično si skombinirala rdečo :) sama sem jo samo enkrat preizkusila in sem zgledala kot da bi imela zatečeno okoli oči ali bi me kdo pretepel. Od takrat si jo ne upam več preizkusiti :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Poskusi, obvezno, malo probuj, različne rdeče ena ti bo sigurno pasala!!:))

      Izbriši
  8. Super, zelo lep make up :) mislim da ni preveč vpadljiv za vsak dan :) bi ga definitivno nosila

    OdgovoriIzbriši
  9. Rdeča je nora na vekah! :) Lušten look, ful ti paše :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe