New years resolution- wear and post more bold make up! ♥

ponedeljek, januar 06, 2014

A few of my new years resolutions was to wear make up more often and go beyond your edges! Not to use only natural colors for everyday! And don't care what other thinks, if you like it, wear it!
If you may remember I already post similar look, some time ago, but I really like this combo, and I thing I can wear this for night time more often, it suits me and I like it, so I did it again!
And here is the first one:

For this one I use:
-Too faced Shadow insurace
-Bourjois- Khol&Contour- ultra black
-Sleek I-divine-Original 
-Essence- Soul sista TE- Gliter eyeliner
-Essence- get big lashes




Did you have any beauty related new years resolutions?
Would you wear it? 

Stay gorgeous! Anna♥

You Might Also Like

9 Comments

  1. To je tudi ena izmed mojih novoletnih zaobljub :) Res je škoda, da imam toliko lepih senčk, uporabljam pa samo tiste ''varne'' :D
    Pa super look :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pridna, komaj čakam, da bom videla več lookov na tvojem blogu. Mi je pa tale prekrasen, jaz bi ga nosila kar čez dan. Imam tale liner iz te Essence kolekcije, tako da te mogoče celo kdaj prekopiram. Aja, pa ful mi je lepa oblika tvojega očesa. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful lep mu <3
    Jaz sem si tudi rekla, da je dostu nude odtenkov in da moram poseči po barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep makeup:) Bleščice so super:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo všečno in bleščice so zakon, res lepo popesti celotni make-up :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale look zgleda čudovito! Tudi jaz sem si letos zadala izziv, da začnem nositi malo več barv. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe