Ocena: Afrodita Kokos linija za nego telesa

sreda, oktober 29, 2014

Pozdravljene lepotičke!

Tokrat vam bom predstavila še en izdelek iz afroditine družine izdelkov za nego telesa. Ampak prvo kliknite tukaj in si preberite, zakaj izbrati afrodito. Afrodita je izbrala kar nekaj ključnih točk, zakaj prav njih. Poleg tega, da je to Slovensko podjetje in da ne testirajo na živalih je meni zelo pomembno, da so prenovili vse svoje izdelke in iz seznama sestavin odstranili vse škodljive sestavine. Linja kokos se ponaša z oznako FREE za naslednje sestavine: pafaben, parafin, silikon, sama pa sem opazila, da na seznamu, tudi ni več BHT.


Naj vam prvo, kopiram kaj trdi afrodita o svojih dveh izdelkih iz linije kokos:

Coconut milk kremni gel za prhanje:
Sladko razvajanje pod prho! Z izvlečki kokosa in biolipidom koži nudi 24h intenzivno nego ter jo naredi neverjetno mehko. Vonj kokosa zapelje v tropski svet ter zagotavlja nepozabno negovalno izkušnjo.

Coconut milk negovalno mleko za telo
Za sladke negovalne rituale! Z izvlečki kokosa koži nudi 24h intenzivno nego* ter pomaga preprečevati njeno prezgodnje staranje. Vonj kokosa zapelje v tropski svet ter zagotavlja nepozabno negovalno izkušnjo.
*samoocena 25 prostovoljcev

Sedaj pa še moja ocena, naj poudarim, da sem izdelka dobila v test, ampak Afrodita na moje mnenje ni imela nikakršnih vplivov. Ocena je iskrena.

Najprej naj začnem s kremnim gelom za prhanje. Takoj ko sem linijo videla v drogeriji, je romala na mojo WL, ampak sem z nakupom malce odlašala, da bi prej porabila zalogo vseh tuš gelov doma. Ker sem že bila navdušena nad jojobinim gelom za tuširanje, sem vedela, da bom tudi nad tem. Naj 
povem, da pozimi prisegam izklučno na Dove gele, ker so do sedaj bili edini, ki mi niso še dodatno izsušili kože. Ker ima tuš gel koži prijazen pH in veliko negovalnih sestavin, ne izsuši kože, po tuširanju. Je zelo kremne strukture in se ne peni, kar verjetno ne bo po godu vsem, ampak naj povem, da je to plus, ker nima dodanih penilcev, ki so čisto nepotrebni. Občutek je zanimiv, težko, ga primerjam s katerim drugim gelom za tuširanje, mogoče je najbljižje še Niveino in shower mleko, ampak tisto ne spada pod kategorijo gelov za tuširanje. Skratka občutek je skrajno prijeten, že med tuširanjem je koža mehka in negovana. Ko kožo posušite, ni občutka zategovanja, na otip je koža prijetno mehka, kakšen len dan ali dan, ko že zamujate, lahko mirne duše izpustite mleko. Na koncu naj omenim še vonj, ki je zelo prijeten, sladkasto kokosov in tudi v mrzlih dneh nas spomne na morje in sonce in toploto. Vsem, ki vonja kokosa ne marate priporočam,  Hyaluron linijo, namesto te.

Seveda v večini primerov nego nadaljujem še z mlekom, vsaj po nogah. V mrzlih dneh se mi po nogah pojavlja izredno neprijetna srbečica in večino časa imam noge do krvi pokrempljene, nič kaj sexi. Z oceno obeh izdelkov sem počakala ravno zaradi tega, da izdelka stestiram tudi v mrzlih dneh in z vklopljeno centrano. Mleko se je izredno dobro odneslo. Čeprav nima navedenih pomirjevalnih učinkov, na mojo kožo zelo dobro vpljiva. Verjetno se vse začne že z gelom, ki ima koži prijazen pH, potem pa se nadaljuje še z mlekom, saj letus ni srbečice. Tudi če kakšen dan iz lenobe izpustim mleko, koža ne zateguje in ne srbi. Naj povem, da imam tako grozno kožo, da se, če ni nege ali če je slaba nega kar luši od suhosti in dehidriranosti. Mleko kožo izredno lepo navlaži in še dodatno omehča, saj imate po uporabi res mehko in predvsem dišečo kožo. Vonj se obdrži tudi čez celi dan.
Mleko se zelo hitro vpije in ne pušča mastnega občutka na koži, tako, da se lahko takoj po nanosu tudi oblečete, brez strahu, da bi pustil kakšno sled na oblačilih.

Oba izdelka sta me navdušila in nakup sigurno ponovim. Mislim, da sem našla sestavinsko dosti bolj prijazno nadomestilo za svoje priljubljene Dove gele.

Izdelka najdete v drogerijah in na njihovi spletni trgovini.
Cena: Gel za prhanje 250ml, 2,1€ tukaj.
Mleko za telo 250ml, 3,3€tukaj.

Kmalu lahko pričakujete tudi ocena Hyluron linije, če vam vonj kokosa ni včeš in potrebujete veliko dozo vlage, bo odlična za vas, z zelo blagim prijetnim sladkastim vonjem.

Sem vas prepričala v nakup? Oz. ste izdelka že preizkusili? Zelo vesela bom še vaših mnenj v komentarjih!

Se kmalu spet tipkamo.

A.

You Might Also Like

9 Comments

  1. Afrodita je top =) ! Vse od izdelkov za telo pa do nege obraza. Definitivno kupim tale gel ob mojem naslednjem obisku drogerije =)
    xx
    K.

    OdgovoriIzbriši
  2. Za ta kokos pa sploh nisem vedela, da obstaja! Hvala za namig, nujno morm sprobat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja:) veš kako lepo dišiš potem :) Javi če ti bo tako všeč kot je meni! :)

      Izbriši
  3. U pa ga je res zbrisalo. Sama sem nekaj let nazaj kar preizkusala afroditine produkte in z njimi sploh nisem bila zadovoljna. Ocitno moji kozi takrat res niso odgovarjali. Zdaj pa nevem ali so spremenili formulo ali kaj, ker berem res dobre ocene. In sploh nisem vedla da obstaja tale kokos, tako da ga bom sigurno probala. Vonj mora biti njami <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem ga, čisto po nerodnosti :(
      Par let nazaj so bili porazni, grozne sestavine in posledično tudi slabši rezultati. Sedaj so črtali mislim, da skoraj vse "grde" sestavine, in začeli dodajat čim bolj naravne, razne izvlečke rastlin in razlika je opazna, kvaliteta je šla gor, cena ostaja ista. Pa še embalaže so prenovili, je sedaj bolj prijetna za oko in verjetno pritegne več kupcev.
      Obvezno poiskusi kokos ali pa Hyaluron linijo, sta res prekrasne! Pa javi kako ti bo všeč, če se odločiš, da preizkusiš :)

      Izbriši
  4. Meni je tudi super, da so popravli kolekcijo in se znebili vsega umetnega, sem pristašica naravnih sestavin in cene so ful dobre, tale kokos me res ful mika. Trenutno uporabljam od Afrodite Jojoba Oil..in mi je super..me pa zanima tvoje mnenje, če bi bil kokos dovolj hranljiv za zimsko nego.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bi bil, definitivno. Ampak v kombinaciji s tuš gelom. Lahko pa res preizkusiš prej SPA linijo in njihovo maslo, se super poda z tuš gelom od jojobe in potem maslo čez, je dosti bolj hranljivo, pa se še vseeno zelo hitro vpije, pa diši full! Ima pa afrodita tudi tester na polici, tako, da lahko na hitro malo preizkusiš :)

      Izbriši
  5. mm tole se mi pa zdi kr fino, bom probla :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe