Rožnati oktober (NOTD)

sreda, oktober 22, 2014

Živjo!

Ker je oktober rožnati mesec, seveda nisem mogla, brez rožnate manikure. To sem popestrila z zlato. Vedno, ko mi na misel padejo rahlo roza in zlati nohti pomislim na dva Catrice lakca. Ta sta mi najlepša. Baby pink lakec z imenom Sweets for my sweet, je najlepša svetlo oz. baby pink barva, z čisto rahlim modrim podtonom. Čeprav je že star vsaj 2 leti in ga že dolgo ni več v prodaji se še vedno dobro drži. Manjka ga že več kot pol, pa se ni niti malo strdil in nanos je še vedno izjemno lahek. Polno prekriven je v dveh nanosih. Isto je z zlatim lakcem, čeprav star, še vedno priljubljen in v dobrem stanju.  Goldfinger. In ker je Catrice izdal spomladi najlpeši roza-zlati lakec z sand finishem, seveda ni šlo brez tega Call me princess me vedno znova navduši. Na sončku je prekrasen!

Včeraj sma z dragim lovila še zadnje sončne žarke, pred hudo nevihto in seveda sem ga ponovno prepričala, da mi je pofotkal nohte(čeprav ne razume mojega navdušenja, nad fotkanjem nohtov :)).
Čeprav je bilo vetrovno, je bilo napram danes toplo in prijetno. Prihod zime, je več kot očitno neizbežen. 


V ozadju Savinja :)

Seveda ni šlo brez norčevanja. 

Pa še en close up, ob strugi reke Savinje.

Močno upam, da nas jesen še pocarta s kakšnim toplim sončnim dnevom. Sneg pa naj zaenkrat še ostane daleč v planinah :)

Ne glede na vse, je pa še vedno lepo sedeti na toplem doma, srkati topel čaj, z termo zokenčki in opazovati prezgoden sončni zahod:)

Zelo bom vesela, če bi v komentarju zaupate eno stvar, ki se je razveselite ob prihodu jeseni :)

Se kmalu tipkamo!

A.

You Might Also Like

4 Comments

  1. Všečna kombinacija barv, čudovite slikice + PREKRASNE nohtke maš! :))
    Jaz sem tudi ravno včeraj neko 'beauty' objavo delala v povezavi z roza oktobrom oz. kar roza barvo. :P

    Bi pa tudi jaz bila vesela še kakšnega toplega in sončkastega jesenskega dneva. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S.: Moj fant tudi ne razume slikanja lepotnih izdelkov, itd., čeprav mi včasih vseeno rad pomaga. :P

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe