Letos nujno preizkusi olje za prhanje

torek, januar 09, 2018

Pa ne govorim o gelih za prhanje, ki vsebujejo olja ali majhen odstotek olj. Govorim o oljih za prhanje, kjer se seznam sestavin začne z oljem in ne z vodo. Jaz sem jih odkrila že pred časom, lani dodala še 2 v svojo zbirko in povem vam, da je to najboljša stvar za suho, razdraženo zimsko kožo.


Zakaj olje za prhanje?

Vsi trije moji so brez nepotrebnih sestavin, ki bi kožo še dodatno izsušile. Ne vsebujejo agresivnih penilcev in se zato spenijo minimalno, skoraj nič. Občutek na koži pa je zelo prijeten že med prhanju. Če misliš, da so klasični geli negovalni, potem so olja SPA za našo kožo. Koža je po uporabi vidno negovana, ni suha in ne zateguje. Pomaga pa tudi pri razdraženi, srbeči koži. Če kateri dan izpustim nego, se na moji koži to nikjer več ne pozna.
Olja se iz kože sicer dobro izperejo, koža po prhanju ni mastna ampak prijetno mehka na otip in rahlo odišavljena.
Olja pa že nekaj časa uporabljam tudi namesto pene za britje. Britvica tako lepo drsi po koži in je koža po britju manj razdražena.

L'Occitane mandljevo olje za prhanje

Je bil prvi, ki sem ga odkrila že pred leti. O njem sem na blogu pisala že večkrat je moj absolutni zmagovalec. Njegov vonj je tako topel in prijeten, da je prhanje z njim resnično razvajanje. Porablja se ga malo, zato si vedno privoščim potovalno verzijo olja. Ne glede na učinek, se mi konec dneva še vedno zdi predrag. Starejše objave pa lahko preverite tukaj in tukaj.

Shields of glory razkošno olje za prhanje*

Novejša pridobitev iz lanskega leta. Za polovično L'Occitane ceno dobiš dišeče razvajanje za kožo. Učinek na koži je enak L'Occitanovem, vonj pa je bolj močan, skoraj malo moški in orientalski. Glavna sestavina je ricinusovo olje, sledi olje groznih pečk. Koža je po uporabi mehka in negovana, nadaljna nega, če ste bolj lene, ni potrebna. Minus ima embalaža, ki je na podnu okrogla in ima 3 nogice, ki so precej nerodne in se embalaža hitro prevrne. Je pa po izgledu nekaj posebnega.

La Roche Posay Lipikar olje za prhanje

Sem imela srečo in dobila tester. Gre za negovalno olje, ki je namenjeno res občutljivi koži. Je brez vonja in zato ne daje tistega klasičnega občutka razvajanja. Je pa odličen za suho, srbečo kožo, ki je zaradi svoje enostavne sestave ne draži in neguje ter pomiri. Ker je brez vonja ga bom kupila za uporabo po porodu, ko bom nekaj časa na neutralnih izdelkih. Pa z njim bom skrajšala tudi čas nege, ker po uporabi ni potrebna uporaba še negovalnega izdelka.
Žal se tukaj spisek sestavin prične z vodo ampak je vseeno negovalno in mi je všeč efekt po prhanju.

Potem pa bo kmalu tu poletje in olja pospravim do zime. Zame so primerni za hladno vreme, za poleti imam raje sveže vonje in lažje teksture.

Če imate kožo, ki pozimi zahteva nego preizkusite z oljem za prhanje. Pazite samo na sestavine, da se res začne spisek z oljem in ne vodo.
Že poznate kakšnega?

You Might Also Like

1 Comments

  1. Super objava <3 Me veseli, da sem kliknila nanjo in jo prebrala - razmišljam o nakupu olja za tuširanje, do zdaj sem namreč uporabljala samo oljne gele.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe