Catrice Nude Purism TE- Barely pink and Pure blue

nedelja, marec 08, 2015

Po zelo, zelo dolgem času, sem končno kupila nekaj iz TE. Se mi zdi, da so mi vse Essence in Catrice TE izdaje všeč na PR slikah, ampak v živo me pa ne prepričajo. Ponavadi imam že nekaj podobnega doma. Verjetno imam že preveč make up-a in lakov za nohte in se potem malce brzdam pri nakupih. Nude Purism me je prepričala in vzela sem 2 laka, še en je na WL, ampak ne vem, če bi ga dejansko nosila. Že nekaj časa sem iskala res baby roza in moder lak.

Najprej naj nekaj besed namenim steklenički lakov, ki je prekrasna. Klasična Catrice, vendar z mat pokrovčkom in svetlečim vzorčkom z napisom NUDE NUDE PURISM. Nov čopič je izboljšan, vendar še vedno ni čisto po mojem okusu, je pa nanos z njim res enostaven. Je širok in lepo pristrižen. Kvaliteta lakov je definitivno boljša. Oba laka sta res nenormalno pigmentirana, skoraj prekrivna v enem sloju. Res preprost nanos. Niti en izmed ostalih pastelnih lakov, ni tako prekriven in enostaven za nanos.

[ENG] After a long, long time finally one TE that I like from Catrice. It seem's like I always love PR photos of TE, but when I saw products right in front of me in the drugstore, nothing convinced me to buy them. Or maybe I already own too many make up product and nail polishes. If I already have a similar nail polish in my collection I just won't buy the new one. But in this TE I find two nail polish that I was looking for quite some time now. Really baby pink and blue

I love the bottle, classic Catrice, but this time with matte cap and glossy patterns, saying NUDE NUDE PURISM. The new brush is much much better, but still to large for my taste. It is nicely crop, so the application is super easy. And now let me tell you about the quality of this polish. First of all the pigmentation is crazy. Almost opaque with only one coat. I don't own any other pastel polish with that pigmentation. And application is super easy. On my nails, that are not chipping at the moment, it stays nicely for a couple of days. 


Barely pink je res prekrasna svetlo roza barva, že skoraj bela. V steklenički je viden res drobcen shimmer, ampak ga potem na nohtih ne opazim več. Odtenek me zelo spominja na Essie Fiji, komaj čakam kakšno primerjavo, glede na to na je Fiji že nekaj časa na WL.

[ENG] Barely pink is gorgeous light pink, almost white whit a tinny, tinny shimmer, that is not that visible. The colour reminds me of Essie Fiji, can't wait to see some comparison, since Fiji is on my WL for quite some time now.


Pure Blue še enkrat lepa svetla modra barva, že skoraj bela. Tokrat je drobem shimmer tudi malce bolj viden na nohtih.

[ENG] Pure Blue once again, really light colour, almost white, but still blue. This one contains tiny shimmer too, but this time I can see it on my nails too if I look closely. 

Veselo sem že vstvarjala z lakcema. Prvo sem imela v mislih pastelno galaxy manikuro, ki mi ni uspela! Na vse nohte sem nanesla Barely Pink in potem na palec, sredinec in prstanec nakapljala še Pure Blue, bel in pa mint lak, potem pa z folijo vse skupaj premešala. Čez sem nanesla še Icy Fairy. Manikiro je nemogoče poslikati, na vseh slikah izgleda čisto sprana. Namesto Pastelne galaksije, je nastal Samorogov drek!

[ENG] I already created some looks with this two gorgeous. First one I was trying to create pastel galaxy nails and I failed a big time. I put Barely pink on all of my ten fingers and then I put white, pure blue and mint polish on thumb, middle and ring finger. Mix all the colour together with foil and put Icy Fairy on the top. It was pain in the ass to photograph it, since it looks totally washed out on all my photos. Instead of a name pastel galaxy I rather choose Unicorn shit!


Za drugi izgled, pa sem uporabila samo Pure blue in na prstanec dodala še bleščičast lak iz Essence Cinderella TE imenovan The glass slipper. Preprosto ampak zelo nosljivo.

[ENG] On the second look I turned Pure blue in gelish manicure with Essence gel at home kit, and put glitter polish from Essence latest TE Cinderella- the glass slipper on my ring finger. So easy but so classy at the same time.


What are your thoughts on Nude Purism? Do you like this two polishes?

You Might Also Like

12 Comments

  1. Prelepa lakca. Nude odtenek še mene zdaj mika. :) Je pa definitivno bolj roza kot pa Fiji. Fiji malo potegne na mlečno/roza belo, definitivno je svetlejši. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fiji-ja sicer nimam ampak je pravi kameleon, na dveh fotkah ne zgleda isto. Očino pri nekaterih potegne že čisto na belo :)

      Izbriši
  2. Oba lakca sta čudovita <3 Mogoče mi je modri za malenkost bolj pri srcu :) Bo treba it pogledat če je pri nas še kaj teh lakcev ostalo :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna odtenka ♥ moram na lov tega rozkastega, modrega že imam podobnega :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem si kupila lak z odtenkom Pure blue in ja, sem res navdušena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. FUL sta lepa lakca, oba. Ampak imam že takšne odtenke, zato sm se zadržala pri nakupu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful sta lepa odtenka :D in roza res spominja na Fiji :D
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo spominja ja, škoda da ga nimam, čakam še kakšno primerjavo :)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe