Melvita event for Slovenian beauty bloggers

nedelja, marec 29, 2015

Še vedno sem pod zelo dobrim vtisom iz zadnjega dogodka, na katerega sem bila povabljena. Hvala draga Melvita za prijazno povabilo. Izvedela sem dosti novih stvari o Melviti, ki mi je bila do dogodka manj poznana. Včasih sem imela njihovo Arganovo olje, to je pa tudi vse. 
Najprej naj omenim kako lepo je spoznati in se malo podružiti z ostalimi soblogerkami. Posebna zahvala pa gre Sari. Na koncu objave lahko preverite tudi katere punce so že spisale objavo o dogodku.

Prijazno Melvitino osebje nam je predstavilo Melvito, izvedele smo vso zgodovino, nastanek, delovanje, načela Melvite, potem pa so nam prijazno opisali še vse linije in predstavili njihove kultne izdelke. Pripravili so nam celo čebelji kviz in zmagovalkam podarili darilca. Všeč mi je bil del, ko smo lahko testirale stvari, malo poklepetale med sabo in si izmenjale izkušnje, zraven pa so nam prijazno svetovali še iz strani Melvite. Poskrbeli so tudi za smoothie in presne tortice. Seveda nas niso pustili praznih rok, dobile smo vrečko z vsemi informacijami, brošurami in torbico polno Melvitinih dobrot. Katerih preverite na zadnji sliki. Sama sem sebi in mami prvoščila še nekaj malega, potem pa sem po mesecu dni pridnega testiranja, padla pod pritiski in oddala še eno naročilo. O Melviti boste torej še brale na blogu. Izdelki bodo seveda dobili svojo objavo. Naj pa vam povem samo, da je Melvita v meni ponovno vzbudila zanimanje za organsko, človeku in okolju prijazno kozmetiko. Njihova skrb za čebele in naravo je zelo navušujoča!

Več o linijah in kozmetiki pa si lahko preberete na njihovi spletni strani.


[ENG] I am still under the good impression about this event. They definitely got me. I learn a bunch of new stuff about Melvita, since it was more unknown brand for me. In the past I had their Argan oil, but that is all. 
First let me just tell you, how great it was to meet a few fellow bloggers and Sara special thanks to you! You can see all the links to their post at the end of mine. All Melvita stuff was super nice and kind, very helpful and chatty. Everyone shared a few words about Melvita with us. All the lines was kindly presented by store manager. They even prepared a little quiz about bees and reward the winners of quiz. I love the part when we could discover and tested all the products in store, while chatting and recommended stuff to each other. The Melvita stuff was so kind and recommend things and talk with us, but not on the intrusive way. They even prepare raw cakes and smoothies for us. So yummi. Of course we didn't left empty-handed, Melvita prepare goodie bags for us with all the information and a few stuff to try out. You can see them on last photo. I did bought my self a rose water and for my mum I bought soap and hand cream( which is amazing btw). After a whole month of testing stuff I decided to order some more. So you will definitely read about Melvita some more on this blog. They totally got me in organic skin care once more. Their care about little bees and nature is so inspiring!














Zame je ta kozmetika kar draga, zato si ne morem privoščit vsega kar bi si želela. Je pa še kar nekaj stvari romalo na seznam želja, naj ga delim z vami:

[ENG] Since this is a quite expensive cosmetics I can't buy everything I would like to, but there are still a few things I wish to try out. So here is my huge Wish List: 

Cleansing oil, purifying cleansing gelee, shower dew, intimate hygiene gel 


Tukaj pa lahko preverite še stvari, ki sem jih kupila ali pa dobila: cvetna vodica damaščanske vrtniceintenzivna voda vrtnicačisto arganovo oljerožni nektar za vlaženjeizjemno zlato olje, sedaj pa sem svoji zbirki z naročilom dodala še: čistilna micelarna vodica in melvitin lepotni ritual.


Other girls from event and their blogs: SARA- Passing Fancy, TANITA- Tanita Weith blogKATJA- Viva la Vida, ALEKSANDRA- Beauty tips by Sandra, NADJA- Mmemento-mmori, KLAVDIJA- Cherrie, ALEKSANDRA- Angel BeautyAJDA- Ajda's,

And here are three posts about event: first, second, third 


Ahhh this is one long post. Hope you enjoyed reading it or just scrolling down the photographs.

Tell me in comments if you know Melvita and if you're using their products and what do you like the most about them.

Have an amazing day!
A.

p.s: Sara wrote an amazing review on Melvita dry oil. Go see it here. It is definitely a must have product!

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe