Haul: Make up Revolution part 1.

torek, marec 24, 2015


Januar je bil čisto nor z nakupi, čisto preveč stvari sem si kupila. Ko sem gledala slike nove čokoladne paletke znamke MR, se so mi dobesedno cedile sline. Res ima vse kar potrebujem za dnevni ali malo bolj zadimljen videz. Ko je prišla še k nam na licila.si sem pohitela z nakupom. Zraven v košari pa je še pristal kakšen kos, kot je recimo še ena paletka iz WL Iconic 3. Ta me po prvem videzu ni tako prepričala kot čokoladna in sedaj vem, da ne rabim Naked 3! *happydance*

[ENG]January was crazy with all the beauty purchases. I bought too many make up and skin care items that I really don't necessarily need. In this post let me show you 1st part of Make up revolution haul. I just couldn't resist one of the new release, the Naked Chocolate palette. And along with it, some other items, like Iconic 3 palette finished in my basket. 




I heart make up- Naked Chocolate je res prekrasna paletka z senčkami primernimi za dnevni in večerni make up. Z 5 mat senčami in 11 senčkami s shimrom. Všeč mi je predvsem, ker so se pri tej paleti potrudili z imeni. Lažje si imensko zapomnim kaj sem kam dala, kot samo senčko :) Embalaža je sicer prekrasna, v barvi bele čokolade in s čokoladnimi kockami, ki se počasi topijo, ampak kolikor je lepa, je takšna embalaža zelo nepraktična. Senčke so dobro pigmentirane in na mojih suhih vekah, tudi ne bledijo in ne zlezejo v gubo.

[ENG] I heart make up- Naked Chocolate is gorgeous nude palette with 5 matte and 11 shimmery colours. You can easily do a numerous day and night appropriate eye make up looks with it. I love that shadows in this palette have names. The packaging is gorgeous, melting white chocolate, but in the other way this packaging is way too big and heavy. I would love if the chocolate part could be removable, so you can easily change this palette in travel friendly. Shadows are quite good pigmented and on my dry lids don't fade or crease.





Iconic 3 paletka, bi naj bila "dvojnik" slavne Naked 3 paletke. Zelo primerna, bo za kakšen svež, romantičen spomladanski videz. Senčke so predvsem šimraste. Obljubim, da se bom potrudila z izdelovanjem make upov in kakšnega tudi objavila na blogu. Za enega izmed look-ov sem uporabila 5. senčko, ker mi je res všeč, ampak sem imela po zabrisovanju senčke, ves obraz v bleščicah. Velik minus pri meni. Trenutno dosti raje eksperimentiram z čokoladno.

[ENG] Iconic 3 supposed to be a Naked 3 Dupe. I order it to see if I would love it and then remove Naked 3 from the WL and finally order it. And I think that won't happened. In reality I am not too excited by this palette colour picks. For one of my recent make up looks I used the 5th shadow and I hate how it has huge shimmer fall out. After blending it, I had all my face cover in shimmer. Not that good at all!




Luphug šminka- Not Giving Up je prekrasna nude šminka, ki ima poleg dobre pigmentacije in prijetnega vonja, še nadvse negovalno formulo. Res je prijetna za nosit. Žal pa ima ta negovalni del tudi svoj minus, kar pomeni da šminka ni preveč obstojna. Kakšne 2-3 ure. Jaz jo zadnje dneve, zelo rada nosim, ko nimam ideje kaj dati na ustnice ali ko eksperimantiram z očesnim look-om in potem rabim na ustnicah nekaj nežnega. Glede na swatche drugih blogerk, imam na WL še par odtenkov.

[ENG] Liphug lipstick- Not Giving Up is a gorgeous nude lipstick, that offers great pigmentation, nice smell and at the same time is really moisturising. It is such a pleasure wearing it. But that moisturising effect has one downside and that is that the lipstick is not as long lasting as it could be. Around 2-3 hours top. I love to wear it when I am in doubt what to put on my lips, or on days that I experiment with eye make up. I have quite a few other shades on my WL too, because of some gorgeous swatches I saw on other blogs.

Ultra Velour lip cream- You're Not the Best, You're Not the Last seveda v moji najljubši rdeči barvi. Prijeten kremni gloss, ki ne izsuši ustnic, čeprav ima mat učinek. Tudi pri temu je pigmentacija zelo dobra in tudi obstojnost malce boljša. V kombinaciji z Essence svinčnikom zdrži kar dolgo. Zame je plus tudi izvirno ime, ki ga MR šminke definitivno imajo.

[ENG] Ultra Velour lip cream- You're Not the Best, You're Not the Last of course in my favourite color. Creamy lipstick, with amazing pigmentation that has matte finish and non drying formula. In a combination with Essence lip pencil easly survive a few long hours. The red I've been wearing lately. In my eyes RM lipsticks have some amazing names, that is defenetly a plus for me.


Zadnja dva izdelka, še nisem potestirala. Ampak bom kmalu in tudi ocene vseh izdelkov lahko pričakujete. Bi katero še posebej rade prebrale?
Kakšno pa je vaše mnenje o MR izdelikih?

[ENG] The last two items I haven't tried yet, but for sure I will tested them really soon. You can expect all the reviews soon on blog. Any suggestion about first one? 
I would love to hear your opinion about MR.


Have a lovely day!
A.


P.s This post was originally planed for February, since this haul happened in January, but I somehow forgot about it and I wanted to post it anyway. Hope you don't mind. The second part will be up next week.

You Might Also Like

12 Comments

  1. Chocolate paletka in oba izdelka za ustnice izgledajo res super in ne bi se jih branila v svoji zbirki! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všečen nakup :) sem se tudi jaz zagledala v tole Nakd Chocolate paleto, ampak sem potem ugotovila, da sem pa že res čisto preveč zapravila. So pa sicer odtenki čisto po mojem okusu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene moti edino to, da si so full podobni med sabo. Ampak ostalo pa BP. :)

      Izbriši
  3. Obe paletki sta čudoviti, nad čokoladno se tudi jaz slinim :) Komaj čakam da vidim mu looke, ki jih boš ustvarila <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mam jih že miljon poslikanih, pa niti en ne izgleda nespran na sliki. Kot da imam samo eno barvo na veki -.-" Ne uspe mi pofotkat in konec..

      Izbriši
  4. Ta čokoladka je top, js jo imam sicer temno izvedbo, ampak waw, sploh je ne morem prehvalit, sem bla zadnjič naličena od 6 zjutraj do polnoči pa so senčke isto zdržale. Ne vem kako povedat ma meni so tiste šimraste take malo mastne in se lepo primejo in ne grejo nikamor.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe