Alessandro- Glam rock nail polish in Rock star

sobota, oktober 17, 2015

ENG:
I used to love Alessandro nail products, in fact, when I started blogging, quite a few years ago I had a big collection of Alessandro nail  products. But then my local drugstore stopped sell their product and I kind of forget about this brand. Shame on me. They still have amazing nail products, but I would prefer buying them in drugstore instead of on online shop. 

I was super excited when I got Alessandro packaging at BBMULJ. The polish is not what I would pick for myself at first, but rocking it for a couple of days, it stole my heart. Gorgeous black polish with tiny little green and violet particles. The formula is amazing, nice coverage and easy application. But the staying power is all. 4 days on my chipped nails and still no polish chipping, amazing I would say.
You get 5ml of product for 5,50€.

SLO:
Ko sem pred kar nekaj leti začela z bloganjem, sem imela lepo zbirko Alessandro izdelkov za nohte, enostavno sem se z njimi spoznala že v srednji šoli in sem bila nad izdelki in kvaliteto navdušena. Potem pa je lokalna drogerija nehala prodajati te mahjne lakce in sem nekako pozabila na to znamko. Škoda zame, saj mi je Alessandro ponovno pokazal, da so izdelki še vedno kvalitetni in vredni svojega denarja. Nekako pa sem še vedno pristaš kupovanja videno-kupljeno. V internetnih trgovinah, se le redko odločim za nakupe lakcev.

Lahko si predstavljate kako vesela sem bila, ko sem na BBMULJ dobila vrečko z izdelki. Med njimi je bil tudi tale prekrasen lakec. Črna osnova z drobnimi delci, ki odbijajo svetlobo včasih zeleno, včasih vijolično. Formula je odlična, enostaven nanos in dobra prekrivnost. Dva tanka sloja in lak je popolnoma prekriven. Najboljše od vsega pa je, da je lak brez problema zdržal 4 dni na mojih res bogih, scepljenih nohtih. Zadnje čase je to kar rekord. Žal je v vrsti za testiranje še nekaj drugih lakcev, zato sem ga po 4 dneh menjala. Sem pa prepričana, da bi zdržal še kakšen dan več ;)

Mene je prepričal in tako, bom spet dala priložnost še kakšnemu Alessandro lakcu.

Dobite ga tukaj. 5ml laka stane 5,50€

Alessandro-Rock star*:



*sample generously provided

You Might Also Like

4 Comments

  1. Lep odtenek :) Jaz pa moram priznati, da je to zdaj moj prvi njihov lak, nekako sem postala preveč ''obsedena'' z Essiji ... Tega pa še nisem preizkusila, ker se mi na vsaka dva dneva nohti zlomijo in jih nima smisla lakirati. Ti pa ta odtenek zelo lepo paše glede na tvojo polt :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ful lep odtenek Anči! :) Pa luškane nohtke maš :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar hud odtenek :) Perfect za ta letni čas :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe