Essie: Merino cool

ponedeljek, oktober 26, 2015



SLO
Merino Cool ni ravno barva laka, ki bi ga kupila. Sploh pa ne za Essie ceno. Moram priznati, da sem bila malce razočarana, ko sem videla, da je del My Beauty box-a*, katerega sem čakala tudi sama. Nekako me po swatchih ni prepričal. Potem pa velik preobrat, ki ga nisem pričakovala. Pričakal me je zelo zanimiv lakec, opisala bi ga kot sivo vijoličen. Nič podobnega še nimam v zbirki, ker je barva res unikatna. Takoj sem menjala manikiro in na moje veliko presenečenje, je lakec precej dobro izpadel na pojem podtonu, ki na slikah ni viden :) Si že predstavljam kakšen prekrasen nail art z njim. Tudi konad vzorček, bi lepo izpadel na njem.

Lak ima zelo prijetno teksturo, to pomeni da je enostaven za nanos in prekriven v dveh plasteh. Suši se hitro. Je tipičen Essie, kar pomeni, da na meni zdrži kakšen dan dlje kot ostali lakci. Vsebuje širok čopič, ki meni ponavadi ni najljubši, ampak tokrat ne dela problemov pri nanosu. Sama se dosti bolje znajdem z tankimi čopiči.

Vesela sem, da je prišel lak tako posebne barve v moje roke. Kar pripravite se še na kakšno objavo z njim :)

Kakšen pa se zdi vam?

ENG
Merino Cool is not my type of colour. Not typical polish I would buy in a store, especially for a Essie price(10€). I was a little disappointed when I saw it was a part of My Beauty Box*(new beauty box in Slovenia). But my disappointed disappeared really fast. Merino cool is such a unique colour, I have nothing similar in my collection. Something between violet and grey. It goes so well with my undertone, that is not quite visible on photos. It will look great with some nail art or some stamping pattern.

The texture is nice, easy application, two coats needed for full coverage. It's super fast drying, with nice shine. Typical Essie in all ways. The staying power is better as any other polish on my chipped nails. The only thing I don't like is European brush. Why do Europeans need thicker brush?!

I am glad that I got this polish, because it's winner in my eyes. Be ready for some more manicures with this polish.

I would love to read in comments if you like this colour? What about Essie in general?



*sample generously provided

You Might Also Like

10 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe