Prvi vtis: Melvita Nectar the roses

torek, oktober 20, 2015

Tokrat bo ponovno govor o Melviti. Pisala bom prve vtise, o dveh izdelkih iz te kolekcije. Vse o kolekciji pa si lahko preberete v starem postu, link do objave je en stavek višje. Testirala sem Rožno roso za prhanje* in Vlažilno rosno tančico za telo*. Pisala bom raje o prvih vtisih, kot da objavo poimenujem ocena, saj sem izdelka testirala le slabih 14 dni. Čeprav bi že lahko podala pravo oceno, sem se vseeno odločila za prve vtise, ker že dolgo nisem spisala podobne objave.



Vrtnice so definitivno meni najljubše cvetje, zato so mi kolekcije z njimi še toliko bolj všeč. Sicer nisem pristaš vonja, všeč mi je predvsem negovalni efekt, ki ga imajo na kožo. Od kar uporabljam Melvitine izdelke z vrtnicami, je moja koža občutno pridobila na vlagi.

Izdelki iz kolekcije Nectar De Roses, so od danes dalje tudi na voljo pri nas. Na Melvitini spletni strani (tukaj), v Mullerjih in Nami. Ob nakupu obeh izdelkov, pa prejmete še lepo darilo.(Velja v spletni trgovini)



Rožna rosa za prhanje je malo gelaste teksture, se lepo nanaša in peni. Vonj je prijeten vrtični in se tudi malo obdrži na koži. Najbolj mi je všeč, ker v trenutku spremeni kožo v prijetno mehko in suh občutek izgine. Tudi če nebi nanesla po tuširanju mleka, koža ni suha. Se mi zdi, da bi bil zelo primeren za vroče dni, ker je izredno lahke teksture in prijetnega svežo-cvetličnega vonja. Ker kožo neguje že med tuširanjem nanos mleka v poletnih dneh nebi bil obvezen.

Vlažilna rosna tančica za telo je precej podobna moji kremi za obraz iz iste linije. Je izjemno lahke teksture, hitro vpijajoča in prekrasno vlažilna za mojo dehidrirano kožo na telesu. Predvsem zaradi lahke teksture in hitrega vpijanja, sem jo pridno uporabljala vsak dan po tuširanju. Koža je lepšega izgleda in tudi bolj udobna je, zategovanja in srbečice ni več, tudi suhim luskam sem pomahala v slovo. Mi je pa precej zanimivo, da je zmanjšala mozoljčke po nadlahti. Postali so neopazni in zreducirani. Tudi rdečice okrog njih ni več.

Še vedno mi je zanimivo, kako Melviti uspe narediti tako lahke teksture in hitro vpijajoče formule, ki vlažijo kožo še dolgo po nanosu. Zanimivo je tudi, da je vonj izredno lahkek/nevsiljiv, pa vendar obstane na koži kar precej ur. In kako izvirna imena imajo za svoje izdelke.

Oba izdelka sta zadovolila moje standarde in jih lahko z veseljem priporočam tudi vam. Prepričana sem, da bosta izdelka šla tudi med najboljše najdbe v letu 2015.

Za konec naj vas še povabim h komentiranju, vesela bom vsakega komentarja. Tokrat me seveda zanima kateri je vaš must have izdelek za nego telesa.



*sample generously provided

You Might Also Like

13 Comments

  1. oboje zleda super po tvojih lepih fokat <3 jas pa mam ful rada vonj po vrtnicah, sploh pa ma melvita taka super imena, sploh ta rosna tančica se že po imenu sliši super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tk se mi fajn bere:) povonjat jo bom zihr šla:), sej veš, da mam tako mini manijo na Melvito:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No pejd, samo če kupiš nism jst kriva :P Jooj jaz tudi. :)

      Izbriši
  3. Hmmm zanimivo se sliši, ker sem zadnje čase napalila na Melvito <3
    Bom šla vsaj malo pofirbcat, trenutno mam too much izdelkov za nego telesa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Melvita je res super. Vsaj meni :)
      Jaz jih imam tudi čisto preveč :P

      Izbriši
  4. so cool packagings!
    http://laviecestchic.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  5. Super objava, meni osebno pišeš veliko bolje v slovenščini kot pa v angleščini :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala <3. Mi to veliko pomeni in bom pisala dvojezično malo večkrat :) Angleščina mi ne leži preveč, priznam :)

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Katja jaaa, ampak da ne bom potem jaz kriva, če te bo firbec premamil :P <3

      Izbriši
  7. In še tukaj moj komentar za sodelovanje :) Razmišljala sem ,katere objave, se med vseemi objavami najbolj spomnem :)In ne, ne morem izbrati ene ker, ko pomislim na tvoj blog, je prva misel Melvitine objave :) Sama si še nisem skoraj nič od njih privoščila, zato najlažje spoznam njihove izdelke skozi tvoje objave :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe