Izdelki, ki so me razočarali

četrtek, junij 16, 2016

Predstavljala sem si, da bo tale post precej lažje spisat, pa ni. Če vas zanima zakaj večina blogerjev piše o izdelkih, ki so jim všeč, zato ker je dosti lažje napisati objavo o izdelku s pozitivnimi lastnostmi, kot o tistem, ki nas je pustil hladne.

Naj še tokrat omenim, da se izdelki, ki mi niso všeč ne kopičijo pri meni, ampak romajo v koš ali pa najdejo dom nekje drugje, zato še toliko težje spišem objavo. Pa vseeno, obljubila sem jo in tukaj je. Imam pa nalogo za vas, bi mogoče radi videli, da bi bile takšne objave stalnica na blogu?



Dvorec Trebnik Energy tonik; face and body mist*
Aloe vera in nepozebnik, sta dve rastlinici, ki sem ju vesela v vsakem izdelku, ker res dobro vplivata na kožo. Tako da sem se tonika zelo razveselila. Pustil pa me je hladno, vsebuje precej alkohola in ima tisti alkoholni pekoč občutek. Če pride pa v stik z očmi, nastane pekoča katastrofa. Dvorec Trebnik ima cel kup odličnih izdelkov, tako da vam priporočam nakup drugega izdelka.


Burt's Bees lip balm z oljem granatnega jabolka
Moj favorit vseh časov za nego ustnic, je ravno Burt's Bees balzam, vendar tisti z mangom. Ko pa sem se pri ponovnem nakupu raje odločila za rdečega, ki naj bi usta negoval in jih malo obarval, pa sem nakup resnično obžalovala. Balzam ne da od sebe niti barve niti nege. Razočaranje v primerjavi z mangom.

Eucerin Hyaluron-filler CC krema*
Že kot prvo je svetel odtenek enostavno pretemen za nas svetlokožke. Potem pa je tukaj mastna tekstura, ki kar ostane na koži in ne gre nikamor. Prekrivnost je lahka do srednja. Zame, ko imam trenutno mastno stanje kože, je ta krema no-go. Verjetno bi bila bolj primerna za starejšo suho kožo, ker imam občutek, da je precej negovalna.



Dior- Diorshow Iconic Overcurl maskara
Maskara, ki bi jo po prvem tednu uvrstila v favorite, ker lepo razčeše trepalnice, jim doda volumen in jih resnično priviha. Pa tudi zgornje in spodnje so se mi nehale "lepiti" med sabo pri utripanju z veko. Odlično ane, po prvem tednu sem jo že lepo priporočala okrog, navdušila me je. Potem pa je nekje po 14 dneh postala suha in nemogoča za nanos. Učinek privihanja je izginil v trenutku. Od maskare cenovnega ranga 30€+, bi pričakovala, da deluje vsaj kakšen dan dlje kot ostale cenejše. Torej vsaj 3 mesece plus, pa ni. Sedaj pa si predstavljajte strošek menjave maskare vsake 14 dni? A-a No go.

Avon Big&False lashes*
Maskara, ki pri meni ni naredila čisto nič, pa imam drugače rada Avonove maskare. Res lahko imajo precej dramatičen efekt. Od tele pa sem dobila samo pobarvane trepalnice. Nič volumna, niti privihanja. Sem razmišljala, da sem mogoče dobila kakšno čudno serijo, pa je potem z eno kasneje, sicer iz druge linije bilo precej podobno. Pa naj dodam, da imam sama dosti dolge in goste trepalnice, ki potrebujejo samo barvo in privihanje.




Orly Tough Cookie utrjevalec nohtov
Podlak od katerga sem pričakovala očitno preveč. Obljublja celotno popravilo nohtov, torej adijo lomljenje, plastenje in mehki nohti. No pa ni tako. Uporabljala sem ga, kot podlak pod vrsto različnih lakov in nadlakov, pa ni bilo efektov pri stanju nohtov, najhujše pa je, da se mi je tudi v kombinaciji z Orly lakom okrušil v 1 dnevu. Včasih še celo isti dan, kot sem nanesla lake. Vem, da zna Orly boljše, to je dokazal tudi pri podlaku s kalcijem :)

Ste preizkusile katerega od zgoraj naštetih izdelkov? Vas je kateri prepričal?
Naj dodam, da nekaj kar ne odgovarja meni in mojemu tipu kože, ni nujno da je slab izdelek. Mogoče pa je komu resnično všeč in te informacije bom vesela v komentarjih.

*Izdelki, ki so značeni z *, so mi bili podarjeni v oceno, vendar je moje mnenje iskreno.

You Might Also Like

13 Comments

  1. Moja Diorjeva je še vedno OK. Ampak je bila kupljena v setu z mini senčilom in zagotovo ni bila prej odpirana.
    Eucerin CC pa se je pri meni izkazala za krasen primer ... kot CC krema je pa ... sploh ne vem kaj je, ker ne da ničesar od sebe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi moja je bila v setu, da ne rečem da senčke, ki so bile priložene tudi niso vredne tistih €. :P
      Če je suha koža, sem prepričana da bo delovala dosti boljše, kot na moji mastni. Ker sploh ni namenjena negi takšnega tipa kože.

      Izbriši
  2. Super objava. Glede Eucerin CC in DT spreja se pa popolnoma strinjam s tabo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Eva. Verjetno nisva osamljena primera pri teh dveh izdelkih ;)

      Izbriši
  3. Mene tudi te toniki od DT niso impresionirali :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta iz nove linije, je malce boljši. Še vedno ni pa to izdelek, ki bi ga ponovno kupila.

      Izbriši
  4. Se strinjam s tabo, da je te objave z izdelki, ki nam niso odgovarjali precej težje spisati, čeprav ne vem zakaj. Pri meni se je našlo kar nekaj izdelkov, ki mi niso odgovarjali, čeprav so bili še kako dobro promovirani. Prav zaradi tega sedaj sploh ne gledam več kaj je v kozmetiki tisti "waw, to moraš imeti" z vsemi oglasi na tvju in bla bla. Seveda pa zmeraj najprej pokukam v blogerski koš review-jev. Super si spisala tole, sicer sem od teh izdelkov preizkusila samo enega in sicer Dvorec Trebnik mist in me tudi ni prepričal. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najhujši so tisti super hyped up izdelki, ki jih vsi opevajo. Potem pa pričakuješ čudeže, no vsaj jaz. V večini sem itak vedno razočarana. Ja je dober izdelek, ni pa čudežen, kot se ti po tisočih hvalospevih zdi :P

      Izbriši
  5. Jaz take objave najraje berem, sem takoj kliknila :)

    Meni sicer ni panika pisat o teh stvareh, ki mi ne potegnejo, ker v bistvu lažje razložim, zakaj mi nekaj ni všeč, kot pa, zakaj mi nekaj je - ker tiste stvari, ki so mi všeč, so ena drugi pogosto zelo podobne :)

    Sicer pa ta post kaže, kako smo si res različne :) Meni sta in Eucerinova BB krema in ta tonik od DT odlična (je pa pri toniku res, da je treba FAJN zapret oči haha). Res škoda za Dior maskaro - čisto predrag kiks :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede na to, koliko izdelkov preizkusim, sem prepričana da bi lahko takšno objavo večkrat spisala :) Hvala.
      Je pa to tudi res, da je lažje napisati zakaj ti nekaj ne odgovarja, pri tistih ki nam odgovarjajo se kar ponavljamo. Je pa zame največji problem to, da izdelek ki meni ne odgovarja, ni nujno slab izdelek. Kar se lahko iz tipov takšnih objav precej hitro sklepa.
      Tako kot sem prepričana da nisem osamljen primer pri nemaranju neh izdelkov, ti nisi pri maranju le teh :)

      Izbriši
  6. Jaz zelo rada berem take objave, se mi včasih zdijo bolj informativne kot objave stvari ki so mi všeč :) Drugače se pa strinjam glede Eucerin BB kreme, tudi meni je premastna :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi s tabo se definitivno strinjam ;)
      Ja kremica more bit super pri suhi, dehidrirani koži. Takšni je tudi namenjena :)

      Izbriši
  7. top objava! všeč mi je tvoja iskrenost :) nisem še preizkusila nobenega od zgoraj navedenih izdelkov, ampak si me sedaj prepričala, da niti ne bom :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe