Wau teden: Weleda krema za roke Rakitovec

sobota, junij 04, 2016

O tem izdelku sem že pisala na blogu, nekaj objav nazaj, uvrstil se je že med moje favorite. Pa vendar me je krema tako zelo prepričala, da imam že drugo embalažo in eno na pripravljenosti. Ker mi je vonj tako zelo všeč, sem vzela še gel za prhanje v istem vonju. Vonj me namreč ponese v otroštvo, ko sem še kot otrok brez skrbi srkala cedevito pri Stariki( babica) iz rumenega plastičnega kozarčka. Prekrasni časi. Vonj me resnično spominja na pomarančno cedevito.


 Weleda je o svoji kremi zapisala takole: Dragoceno ekološko olje iz rakitovca je bogato z naravnimi sestavinami, ki jih vaša koža potrebuje za obnavljanje. Je idealna za vaše roke, ne glede na to, kako hrapave ali suhe so. Lahko sezamovo olje omogoča, da se krema hitro vpije v kožo. Krema ima poživljajoč vonj, ki ga sestavljajo eterična olja poživljajoče grenivke, sadno sveže mandarine in dragocene sandalovine. Grobe roke postanejo navlažene, lepe in gladke.


Zakaj pa je mene tako zelo prepričala, da se je znašla med izdelki, ki so me "sezuli"? Če me spremljate že dlje časa, veste da sem obsedena s kremami za roke in ves čas kupujem nove, ter iščem čim bolj negovalne, ki rok ne zmastijo. V to kategorijo jih je padlo že kar nekaj. Ampak ko se krema vpije v roke v manj kot minuti, da med mazanjem roke kar malo "zaribajo" in so v trenutku spet ne mastne, pa vendar lepo mehke in čisto nič suhe je to krema, ki jo hočem imeti vedno s sabo v torbici. Če je vonj prijeten in se obdrži na koži precej dlje kot občutek mastnosti je to velik plus. Ker se krema res vpije najhitreje od vseh pretestiranih je primerna za vse, ki nimamo časa roke držat v zraku in čakati, da se krema vpije. Z delom lahko nadaljujemo dejansko takoj. Sem jo dala za preizkusit še kolegici, sem mislila da je moja koža čudna, pa se tudi nje vpije tako hitro. Dejansko si roke mažeš in je v nekem trenutku enostavno ni več.
Če pričakujete, da je zaradi tega kaj manj negovalna, ste se precej zmotili. Krema je po drugi strani precej bogata in lepo neguje roke, z mano je preživela tudi čez zimo, pa sem precej zbirčna glede izbire krem za roke v zimskem času.




Še sestavine: Water, Sesamum Indicum Seed Oil, Alcohol, Hydrolyzed Beeswax,Tapioca Starch, Lysolecithin, Cera Alba, Glyceryl Stearate SE, Hippophae Rhamnoides Oil, Xanthan Gum, Fragrance1, Limonene1, Linalool1,Citronellol1, Benzyl Benzoate1, Benzyl Salicylate1, Geraniol1, Citral1,Farnesol1

You Might Also Like

3 Comments

  1. Joj, nujno moram preizkusiti kaj več od Welede, čisto pozabljam na to znamko - še dobro da se zadnje mesece o njej kar veliko piše :) Moram, res!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super se bere, tudi meni je Weleda všeč:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene vonj na cedevito spomni :D Jaz sem s svojo počasi že pri koncu, mi je pa tudi všeč. Še posebej mi je bila pozimi, sem takrat enako ''zbirčna'' glede krem kot ti.

    Drugače pa čudovite fotografije! :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe