Wau teden: Dvorec Trebnik- Arganovo mazilo

petek, junij 03, 2016

Tegale imam že kar nekaj časa, pa sem malo pozabila nanj. Zadnje dneve pa imam izredno suho obnohtno kožico in je niti velika količina Lemony Flutterja ni mogla popraviti. Nujno sem prečesala vso zbirko in iskala nekaj, s čimer bi še lahko poskusila rešit mojo bogo obnohnto kožico, ki se je očitno naveličala LF. Pa sem našla tole mazilo in ker je argan znan po svojih čudežnih močeh, sem mu dala priložnost.


Prvo pa seveda kaj obljubljajo pri DT o njihovem mazilu:
Negovalno mazilo vsebuje arganovo olje, ki je bogato z antioksidanti, izboljšuje obrambni mehanizem kože in spodbuja njeno delovanje. Arganovo olje deluje regenerativno in tonično ter ohranja elastičnost kože. Pridih eteričnega olja citrona daje občutek svežine.

Res je eterično olje citrona, resnično malce izboljša vonj argana, ali pa sem se jaz na vonj že res navadila. Mazilo je v precej trdem stanju in se ob stiku s toplo kožo lepo raztopi in se ga da super vmasirat v kožo. Testirala sem ga na svojih precej trmastih stopalih in seveda obnohtni kožici. Koža na stopali je bila po parih dneh precej mehkejša, me je pa mazilo prepričalo ravno na obnohtni kožici. Vmasirala sem ga zvečer, čez pa sem dala DT Kremni gel za roke Rakitovec in moja kožica je bila zjutraj precej lepšega videza. Po svoji jutranji rutini sem nego ponovila še enkrat. Do večera sem pustila vse skupaj pri miru in oddelala službo, ter pomila posodo, pa je kožica ostala v lepem stanju. Mazilo je dejansko popravilo kožo v treh nanosih. Stanje suhe in ne razpokane, obnohtna se čudno trga, je trajalo prece časa in da se jo da hitro popraviti v treh nanosih je res čudež.


Če niste takšen freak kot sem jaz in ne potrebujete mazila le za obnohtno kožico, ga lahko uporabite tudi za nego nohtov med lakiranji, kot nočno masko za roke in stopala, za nego suhih predelov okrog nosu (predvsem za alergike), za nego komolcel in še in še. Tudi na lase ga lahko nanesete kot kuro pred umivanjem. Mislim, da vsakdo potrebuje takšno univerzalno zadevo. Najboljše od vsega pa je, da je izdelek slovenski in iz naravnih sestavin. Super ane? Pa še cena: za 50 ml boste odštele 7,69€.


Še sestavine: Prunus amygdalus dulcis oil, Argania spinosa kernel oil*, Olus oil, Cera Alba, Hydrogenated vegetable oil, Candelilla Cera, Citrus limon peel oil, Citral**, Limonene**

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe