Biobaza Deep White zobna pasta

nedelja, oktober 23, 2016


Ko sem bila spomladi na Hrvaškem sem občudovala zbirko Biobazinih izdelkov, ki niso na voljo pri nas. Najbolj so me prepričale zobne paste, končno sem našla eno, ki ne vsebuje SLS-a, Floura, sladkorja in ima dodano oglje za večjo belino. Pa še cena je izredno primerna za vsak žep. Za 100 ml zobne paste, boste odštele približno 4€.


Torej Biobaza trdi, da je njihova pasta nepogrešljiv del vsakodnevne ustne nege. Zrnca oglja čistijo zobne obloge in vračajo naravno belino, brez draženja in poškodb sklenine. Srčna moč ščiti dlesni in jih ohranja zdrave, sladki koren pa deluje blago antibakterijsko in v kombinaciji z meto ohranja prijeten svež dah.

Zakaj je prepričala mene?
Prvo naj povem, da sem preizkusila že kar nekaj naravnih in "naravnih" zobnih past, ki me nikakor niso prepričale. Pa naj bo zaradi okusa, efekta ali pa zato, ker nobena od njih ni res osvežila ust. Ko sem preizkusila tole zadevo, sem se prvo malo ustrašila, ker vsebuje delce oglja, da bo do zob preveč agresivna. Pa se nakoncu ni izkazalo tako. Zobe res lepo očisti in da občutek spoliranih zob, po večdnevni uporabi sem opazila, da so zobje res bolj beli, vendar ni nekega wau bleščeče belega efekta. Pasta vam dejansko vrne samo naravno belino in ne beli zob umetno. Najboljše od vsega pa je, da pasta celo malo peče, kar pogrešam pri vseh ostalih pastah. Ko imaš na koncu umivanja res svež dah in občutek čistoče. Uporabljam jo že od pomladi, pa je še nisem porabila do konca.


Vas lahko mogoče zmoti, da se pasta ne peni, ampak to je posledica ker ne vsebuje umetnih penilcev. Vsebuje delce oglja, ki pa naj nebi bili abrazivni do naše sklenine. Pasta je na voljo pri nas v Dmih.

Ko že govorim o ustni higieni, naj omenim še, da sem že več kot desetletje zvesta svoji Curaprox 5460 ščetki. Že zelo mlada sem začela krvaveti v dlesni in ko sem menjala ščetko, se je zadeva ustavila. Zadnje leto, pa pridno čistim tudi medzobne prostore z njihovimi medzobnimi ščetkemi. Mislim, da nimam preveč hitro namena menjati ščetke. Danes jo samo hitro omenim, ker je ena izmed mojih zvestih spremljevalk.  Kmalu imam zobozdravnika, pa me zanima kaj bo rekel na moje zobe. Torej predvsem zaradi tega, ker ne uporabljam več past, ki vsebujejo flour.

Dragi moji, kaj pa vi uporabljate za ustno higieno?

Sestavine Biobaza Deepwhite zobne paste
P.s bi vam bile všeč takšne objave večkrat? Mogoče o mojih zvestih spremljevalcih o katerih na blogu ne govorim nikoli? Torej izdelki, ki jih uporabljam vsak dan, pa ne dobijo svoje objave.

You Might Also Like

3 Comments

  1. O že dolgo si želim isprobati to pasto. Me veseli, da ti je odlična :) Biobaza res ima top izdelke.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
  2. Bere se super, tudi jaz iščem nekaj podobnega, tako, da bom defintivno prečekirala. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo se bere, jaz jo bom prav kupila. Glede past sem res občutljiva, sovražim penilce in nikoli ne najdem nič pametnega- nisem niti pretirano raziskovala, tako da moja krivda. Mene vse paste ful pečejo, zato jo dam tako malo.... zobe si umivam dvakrat-trikrat na dan, pa imam jaz eno pasto za več kot pol leta, hahaha :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe