Selfie brez make-upa z L'Occitane-om

sobota, oktober 15, 2016

Večino prostega časa preživim brez make-upa. Zadnjič pa me je kar malo ujezilo, da sem na ta račun slišala pripombo, čež da nisem urejena. Zakaj bi za hiter nakup v trgovini potrebovala make up? Jaz definitivno ne, tista ženska ki pa je to izjavila, pa se mi kar malo smili. Make up je pripomoček, da poudarimo lepoto in ne vsakodnevna maska za katero se skrivamo. 

Osnova je lepa koža, vsi strmimo k njej z nego. Nekateri izdelki nas pri tem podpirajo, drugi pa nam povzročajo še večje težave. Res sem vesela, da imam v svoji kopalnici kar nekaj izdelkov, ki delujejo super na mojo kožo in brez težav hišo zapustim samozavestna tudi brez make upa. Ob poplavi "popolnih" make up-ov na družbenih omrežjih, sem se jaz odločila biti samosvoja in to monotonost prekiniti z svojim selfiem, na katerem ni nobenega filtra, urejanja, brisanja, popravljanja in je čisto brez make up-a. Tokrat se bom povezala z notranjo Arležanko, ki je ženska, ki je točno to kar želi biti. Samozavestna ter drugačna, neponovljiva. Danes bom s to objavo samosvoja. Pokazala se vam bom v drugačni uči in predstavila dva izdelka, ki sta pripomogla k izboljšanju moje kože.


Očiščevalna pena čista potonika

Lahkotna formula, ki z lahkoto odstrani nečistoče s pomočjo izboljševalnega izvlečka iz potonike in limone, Po uporabi so pore očiščene, polt pa je sveža in sijoča.


Izboljševalni fluid za matiranje

Pa poskrbi za odlično vlaženje, poenoteno polt in uravnava izločanje sebuma.



Moje mnenje:

Prvo ne morem mimo embalaže, ki jo čudovita. Roza s srebrnimi detaili je popolna kombinacija. Poleg tega, da je lepa pa je tudi uporabna. Fluid je na pumpico s katero se da odlično nadzorovati izstisnjeno količino. Edini minus je, da pumpica deluje samo ko je obrngena navzdol. Ampak sem se navadila, upam da ne zataji tako kot Melvitine ko na koncu ostane še četrtina izdelka v embalaži.
Pena je zelo prijetna na otip in nežno brez iritacij učisti tudi moja občutljiva lička. Po nekaj uporabah sem po njej imela precej bolj mehko in gladko polt. Prvi teden uporabe sem sicer dobila par drobnih mozoljčkov, ki so odličen znak da se koža čisti. Kasneje se je stanje umirilo in sem tudi tiste hormonske dneve preživela brez večjega napada aken. Opažam, da imam resnično bolj poenoteno polt. Rdeče "brazgotine" starih aken se celijo hitreje, kot običajno in če boste res dobro pogledale jih še lahko zasledite na čelu. Fluid je izredno lahek in hitrovpijajoč. Na mojih ličkih je premalo, tam nujno potrebujem še nanos seruma. Koža je res bolj matirana par ur, proti koncu popoldneva pa se začenja tudi masten sijaj. 
Resnično sem opazila spremembo v strukturi in videzu kože. Ta še niti približno ni popolna in tega tudi ne pričakujem. Glede na to kaj dnevno vnašam v svoje telo, sem več kot zadovoljna z rezultatom, ki mi ga je dal tale dvojec. Največjo spremembo opazim na površini kože, ki je bolj gladka, pore niso več tako zamašene in resnično je bolj poenotena. 

"naga" jaz. Takole izgledam večino prostega časa. Make up zame predstavlja sprostitev in ne ideal oz. masko za katero bi se skrivala. Želim si, da bi bilo več najstnic podobnega mnenja in nebi slepo sledilo trendom drag queen make upa.
Danes vas pozivam, da ste vedno samosvoje in si upate izstopati iz povprečja. Pa naj bo to tako, da v poplavi enakih make upov objavite "nag" selfie. 

Seveda pa ne morem mimo novice, da sem premierno povonjala L'Occitane-ovo novoletno kolekcijo in imam priložnost preizkušati kremo za roke in balzam za ustnice. Vse diši čudovito in komaj čakam, da pride na prodajne poličke. Upam, da objavim oceno še pred prihodom kolekcije.

You Might Also Like

14 Comments

  1. Ana kapo dol za to objavo! :) Tudi sama sem imela v mislih nekaj podobnega in vedno pravim, da moramo biti samozavestne v svoji koži brez ličil. Jaz se za trgovino ne ličim, tudi za sprehod ne, in če hočem, da moja koža diha, nanesem samo kremo. In prav je tako, to še ne pomeni, da nismo urejene. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, cakam se na tvojo ;) Jooj si predstavljas poletni sprehod ali pa planinarjenje z make upom? Zame je to no go! Tocno tako, urejene smo ze ce skrbimo za osebno higieno.

      Izbriši
  2. Lahko samo rečem AMEN! Čeprav blogam meni makeup ne pomeni maske ampak umetnost, kot platno, ki ga z barvamo poudariš in olepšaš. Mene ravnonto najbolj jezi ko imajo/mo najstnice ful nekih želj da bi bile popolne z makeup, ni ti treba makeup da si popoln. Si me malenkost prehitela, verjetno bom kmalu kaj takšnega objavila😊 Ena najboljših objav letos.💓

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Se popolnoma strinjam! Zalostno je ko so vse enake zadnje case :( komaj cakam tvojo objavo <3

      Izbriši
  3. Jaz sem najbolj vesela, da sem odraščala v času, ko ni bilo Instagrama in nobenega pritiska s strani sošolk, da bi morala vedno nosit ličila. Navadno smo nosile samo puder in maskaro, če smo že nosile makeup. Od vseh 20 sošolk sta si mogoče 2 (ali pa je bla malo večja številka? Se ne spomnim) vzeli zjutraj več časa in si naličile še oči, lica itd. Zato tudi nisem mnenja, da si brez ličil videti neurejeno. Samo tvoje prioritete so razporejene drugače.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tocno tako! Make up je zame uzitek in ne neka muja. Ce zjutraj za opravke ne cutim navdih, pac ne bo make-upa. Tudi koza je hvalezna, da samo obcasno packam po njej ;)

      Izbriši
  4. Čudovita si <3 jaz tudi zadnje čase preživim večino časa brez mu-ja, se mi zdi, da se kar pozna na koži, če ji pustiš malo dihati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna si brez makeupa. In sama osebno nimam nobenih težav, če ga nosim ali pa ne. Takoj,ko končam delat si najprej dam stran makeup,med vikendi pa sploh pomislim ne najn:).

    OdgovoriIzbriši
  6. Pogumna!

    Lepo! :) <3

    Tudi meni so ti izdelki všeč, pena super očisti obraz, prav presenetljivo je močna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ful lepa brez makeupa, res! Na žalost se premalokrat zavedamo da lepota prihaja predvsem iz duše in da ni vse v flockanju ličil na obraz! :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Kljub temu, da imam rada MU, me v centru Ljubljane lahko dostikrat vidite brez. In niti najmanj se ne obremenjujem s tem. :P :D
    Zelo si luštna tudi v "nagec" verziji. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau, čudovita si brez MU! Prav izžarevaš neko posebno energijo. Se pa strinjam, da bi moralo biti več punc samozavestnih brez ličil, negovana koža je najlepša. Drugače pa ena izmed boljših objav v zadnjem času.

    OdgovoriIzbriši
  10. TOP objava. Lahko samo ploskam, ker se v celoti strinjma s tabo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe