Hvala 2016, pozdravljeno 2017!

torek, januar 03, 2017

Drage moje,

Najprej naj vam zaželim vse dobro v prihajajočem letu, naj bo to leto namenjeno prav vam! In preden vam izdam svoje načrte za to leto, naj najprej povzamem nekaj pomembnih točk iz leta 2016.


Izredno sem vam hvaležna za vsak ogled, komentar, prebrano objavo, za vsako deljenje objave in vso podporo ki mi jo nudite. V prejšnem letu sem pripravila 49 zapisov, tole je največkrat prebrana objava iz leta 2016. Medtem ko sem ponosna na prav vsako objavo, mi je tale ostala najbolj v spominu. V letu 2016 sem na blogu uvedla nekaj sprememb. Dobil je čisto svojo domeno, menjala sem postavitev in ozadje bloga ter se prvič lotila izzivov povezanih z blogom. Moniki sem se pridružila pri tedenskem izzivu in pogrnila. Ugotovila sem, da ni dobro da se v ponedeljek odločiš za 7 objav v istem tednu. Sem pa uspešno končala svoj Wow teden, kjer sem v 4 objavah predstavila izdelke, ki so me res pozitivno presenetili. Prvič v 7 letih, pa sem na blogu spisala tudi spisek in razloge zakaj me je peščica izdelkov razočarala. (klik) Ker je bil odziv na takšno objavo res pozitiven, jo definitivno ponovim tudi letos, ko se nabere nekaj izdelkov.

Hvala tudi vsem podjetjem, ki so se v 2016 odločili sodelovati tudi z mojim blogom. Se spomnite super darila Dvorca Trebnik, ki je blogerke razveselil v prehodu iz 2015 v 2016? Ali pa poletnega paketa Afroditinih izdelkov, za brezskrbno poletje? Poleg tega se Avon vsakomesečno spominja na nas z dobrotami. Letus me je res lepo presenetila Natalija in podjetje Dominur, ki so se name spomnili za moj rojstni dan. Nina iz Specie se vedno potrudi in pošlje najlepše pakete z drobno pozornostjo, vedno pridejo nepričakovano in z vsebino pisano na kožo. (Nina hvala tudi za pomoč pri nakupu darila za soblogerko zadnjo sekundo). Letus se je za sodelovanje z mano odličilo tudi podjetje Sabex, ki mi redno pošilja novosti o katerih lahko potem poročam na blogu. S Stillmarkom sodelujem že drugo leto in ravno zaradi povabila na event, sem postala navdušena nad Melvito.

Hvala tudi vsem ostalim za podporo!

V letu 2017, sem si zadala čisto realne cilje in obljube, povazane z blogom. Blog želim v celoti prenoviti, stare objave bom "updejtala" in spremenila vse v Slovenski jezik. Šlo bo počasi, ampak imam celo leto čas za popravke. V planu imam tudi nov izgled in uredtitev vseh pomembnih podatkov, ki niso vidni. Poleg tega upam, da spišem vsaj 100 objav, kar pomeni 8/9 objav na mesec. 
Definitivno pa ne bom več toliko pozorna na številke in bom ostala zvesta še naprej samo sebi in pisala objave, ki me veselijo. Omejila bom sodelovanja z znamkami, ker potem izdelki, ki si jih res želim nikoli ne pridejo v košarico in na vrsto za testiranje. Zmanjšala bom zalogo izdelkov in se potrudila tiste na pol porabljene, dejansko porabit do konca. V januarju sledi tudi čistka make up-a. O tem kako se bom odločila in kateri izdelki gredo v smeti, bom pisala tudi na blogu. V planu imam spet kakšen zanimiv izziv. Predvsem pa bom tudi v letu 2017 vedno iskrena pri svojih ocenah! Pri nas bloganje še ne more postati edini zaslužek, si pa želim, da v letu 2017 zaslužim tudi kakšen € z iskreno objavo.

Upam, da se beremo še naprej in res srčno upam, da nas bo tukaj vedno več. Upam, da vam bodo spremembe všeč in najbolj od vsega si želim, da mi vsi načrti povezani z blogom res uspejo. Upam, da brcnem svojo lenobo v rit in najdem spet veselje do bloganja ;)

Hvala!

You Might Also Like

2 Comments

  1. Super zapis! :)

    Vso srečo + te podpiram in berem, vaaalda :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ti želim, da dosežeš in presežeš cilje. Imaš super blog, ki ga z veseljem obiščem. Tudi sama sem te dni naredila čistko in kar nekaj izdelkov vrgla stran, ker se enostavno valjajo v omari in so tam že (pre)dolgo.🙂 Se veselim objave o zgrešenih nakupih, ker pomaga, če veš čemu se izogniti.😉

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe