5 najboljših nasvetov, ki sem se jih naučila lani

nedelja, januar 15, 2017

V povezavi z lepoto, itak! Priznam, da sem razmišljala in razmišljala, na koncu pa sem jih le našla nekaj. Držim se jih že nekaj česa in rezultat je lepša koža in manj "skejkan" make up.



1. Če podlago res "pritisneš" v kožo z jajčkasto gobico, je videz bolj naraven, prekrivnost dobra, na "kejkanje" pa lahko pozabiš. Ko podlago že nanesem, si vzamem še kakšno minutko in debelo stran jajčke uporabim za pritiskanje na kožo. Podlaga se tako vpije v kožo in rezultat je bolj naraven videz. Z isto gobico potem narahlo potapkam čez še prozoren puder v prahu in tako jo tako obdržim na mestu dlje časa.

2. Ko iz nohtov odstraniš star lak, obvezno pusti nekaj časa nohte nenalakirane. Vmes nohte neguj z oljčkom ali kremo za obnohtno kožico. Moj dolgoletni spremljevalec je Lemony Flutter iz Lusha. D'best je. Nohti so po redni negi lepšega videza, bolj trdi in se manj cepijo. Posledično tudi lak zdrži na nohtih kakšen dan dlje. Aja, že pred časom pa sem opazila, da nohti rastejo hitreje, če masiram njihovo rastišče. Več pa v tej objavi.

3. Balzam za ustnice brez parafina. Okej priznam, tole ni letošnja pogrutavščina, sem pa rabila še vsaj letošnjo zimo in spet jesen/zimo za test. Moje ustnice, odkar uporabljam bolj naravne balzame, niso več suhe in razpokane. Meni res odličen je bil Le Couvent des Minimes medeni balzam v lončku, pa so ga vzeli iz prodaje. Trenutno se navdušujem nad Nuxe balzamom v lončku in pa Medexovim Elanosolom. Balzam nanesem samo 2x na dan, po umivanju obraza, moje ustnice pa so čez dan lepo negovane in pripravljene na šminke.

4. Dodatna minuta za umivanje obraza. Tole je spremenilo mojo rutino čiščenja in kožo. Prej sem bila brzinska, odstranila make up, umila obraz na hitro, potem že tonik in krema. Tokrat si vzamem čas in zjutraj ter drugo čiščenje zvečer podaljšam za minutko. Koža je res očiščena in pore se mi manj mašijo.

5. Redna uporaba glinene maske. Negovalna kozmetika je pri meni v večini bolj naravna, medtem ko pri make up-u še nisem tako pazljiva, Na obraz si vsakodnevno nanašam toksine, ki ostanejo v koži. Zato koža začne izgubljati sijaj in zdrav videz. Če si vsaj 1x na teden privoščim glineno masko, je stanje kože precej boljše. Pore so očiščene, izločanje sebuma manjše in celotna slika kože je boljša. Priporočam tole mojo objavo, v kateri izvete tudi na katero glino prisegam.

Kaj pa ve, ste se lani naučile kakšen trik, dva na katerega sedaj z veseljem prisegate? Prosim, če ga delite z mano v komentarjih. Še vedno sem na lovu za kakšnim dobrim nasvetom.

You Might Also Like

5 Comments

  1. Odlična objava, popolnoma vsi nasveti so na mestu. :) Jaz sem pa v zadnjem letu ugotovila, da se v večini primerov zelo poceni kozmetike ne splača kupovat. Ker si lahko na tak način privoščiš več krem in kozmetike, se na koncu znajdeš pred polno omaro izdelkov, ki niti na 1/4 niso porabljeni, pa tudi učinka ni pravega. Zdaj bolj uživam v tem, da si preberem nekaj vaših mnenj in si na podlagi tega kupim bolj kakovostne izdelke, ki jih nato tudi z veseljem porabim do konca. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava :)

    Kar se tiče čiščenja se mi zdi, kot da vsako leto podaljšujejm ta proces :)

    Ta del je res pomemben :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz obožujem večerno čiščenje obraza, ne upam niti povedati koliko časa mu posvetim :),zjutraj sem res bolj brzinska, zvečer pa mi je to neki najboljšega. Vse delam počasi :),vmes poslušam še mp3 in je skor bolše od joge vse skupi:):):). Jaz sem se v preteklem letu odločila, da me nihče več ne bo prepričal v to, da so olja slaba za kožo, no seveda mora moji koži ustrezati, ampak dejstvo kako bodo zamašila, zmastila mojo kožo me prav zamorijo. Olja so nekaj najboljšega kar dajem na svojo kožo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super objava, se strinjam z vsemi nasveti, ki si jih zapisala. Tudi jaz veliko več dam na samo nego oz. čiščenje obraza, kar se odraža tudi na koži. Glinena maska mi je šprav tako the best za kožo, je potem tako prijetno mehka na otip in vidno očiščena. Love it!

    Moj najljubši trikec, ki ga uporabljam v praksi že kar nekaj časa je ta, da na aplikator za senčko najprej pošpricam nekaj make up fiksatorja, da so potem senčke bolj pigmentirane, vidne pa tudi dalj časa obstojne.

    Vsekakor pa v zimskem času rada uporabim domači lip scrub iz medu, sladkorja in cimeta, ki ustnice nežno zmehča, odstrani odmrlo kožo ter nahrani.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe