TOP 5 izdelkov za nahranjeno in sijočo kožo to zimo

petek, januar 06, 2017

Vsi se pozimi srečujemo s suho kožo, v kateri je na trenutke prav neprijetno živeti. Mene je pred leti po telesu še strašansko srbela, kar se je končalo ko sem pdo tuš dala izdelke brez SLS in SLES. Danes pa bom z vami delila svojih TOP 5 izdelkov, ki mi pomagajo to zimo v boju s suho in grobo kožo. Plus na koncu najdete en res super nasvet za res problematično suho kožo, ki ji ni pomoči.
Pa še to, bi vas zanimalo kaj se skriva pri meni pod tušem?


Za roke

Za roke že nekaj let prisegam na L'Occitanovo karitejevo kremo za roke. Mojo kožo navlaži in nahrani ter jo pusti mehko. Poleg tega preprečuje razpoke in suhe luskice. Vpija se dokaj hitro in ne moti pri delu z rokami. Všeč je tudi moji mami, pa ima še bolj suho kožo, ki ji z lahkoto poka. Odkar sem ji kupila tole kremico ima kožo na rokah precej boljšo in tudi poka ji ne več.

Za telo

Seveda imam v vsaki kategoriji več favoritov, danes izpostavljam res tiste najboljše, Monika bi rekla da tiste ob katerih se ti zasolzijo oči, ko ga zmanjka. Končno sem prišla do velike embalaže in se lahko neham slinit nad testerji. Le Couvent ljubeča nega je najboljša nega za zahtevno kožo po telesu. Primerna tudi za alergike. Preprosta in res negovalna formula, s hitro vpijajočo formulo. Nahrani kožo in jo zavije v prefinjen nežen vonj. Cena v primerjavi s količino in efektom ni prehuda. Lahko pa v trgovini poprosite za kakšen testerček, da se prepričate o učinkovitosti izdelka. Jaz maham svoji suhi, srbeči koži.

Za oči

Nuxe, Nuxe, Nuxe. Saj veste zame čudežna krema, ki mi je zmanjšala tiste drobne gubice in malce osvetlile temne kolobarje. Ti so precej manj vidni, nanos korektorja pa lažji in dlje obstojen. Pred to kremo sem imela kar nekaj "čudežnih" krem, ki so pri meni še bolj poudarile temne kolobarje. Tole priporočam in vam zagotavljam, da nakup ponovim tudi v tretje. Ceneje kot v Lekarni jo dobite na Sophia.si

Za ustnice

Ne, ne morem preko Nuxe balzama. Še vedno ga uporabljam in stojim za besedami iz te objave. Zelo sem vesela vseh sporočil bralk, ki so odličnost izdelka potrdile ali pa so se zahvalile za najboljše priporočilo. Balzam sedaj uporabljam tudi za obnohtno kožico, pa se obnese super.

Za stopala

Ja tudi pozimi naša stopala potrebujejo nego. Jaz pozimi, ko ni težav s potenjem prisegam na Kneipp maslo za stopala. Super sestavine in res hranljiva formula, ki se sicer ne vpije najhitreje, ampak pozimi to ni težava. Čez obujem bombažne nogavičke in sem pripravljena na nove kilometre.

Se pozimi srečuješ z res suho kožo, ki ji nič ne pomaga? Preizkusi moj trik z Vazelinom.
Pri meni so najbolj problematične roke. In priznam da če jih preveč izpostavljam mrazu, ne pomaga niti zgoraj omenjena krema. Takrat naredim pred spanjem takole: na roke nanesem serum za obraz, trenutno uporabljam Dvorec trebnik serum s hialuronsko kislino, ga potapkam po suhih, problematičnih predelih. Nadaljujem z Arganovim oljem iz Melvite. Nanesem samo na res suhe predele. Sledi debel nanos kreme za roke in čez problematične predele še vazelin. Vazelin ni primeren za nego kože, služi pa kot dobra bariera na koži. "Zaklene" v kožo vse prej nanešene produkte, da ne izhlapijo. Na problematične predele, ki so izpostavljeni vetru in mrazu pa ga lahko nanašate tudi kot zaščito. Jaz svojega kupim kar v Mullerju, njihovo hišno znamko. 125ml embalaža traja kar nekaj časa. Koža je precej lepša in zaščitena. Takšen postopek je odličen tudi za nosečnice, da je vaša koža pripravljena na raztezanje in potem tudi na krčenje.

Kateri so pa tvoji TOP izdelki za nego kože?

You Might Also Like

4 Comments

  1. :):):) ja, če je bil res dober izdelek jočem, ko se izprazni, no ali pa imam tisti glokov izdih, žalosti, ker ni več ene same kapljice. Krasni izdelki. Krasna nega v teh mesecih. Trkam, da se kar dobro borim proti suhi koži, čeprav pri nahodu okoli nosu sem sedaj imela celo zmedo in mi je pri suhih luskas res najbolj pomagal Ren 1 minute facial gel, juj tri dni večernega tretmaja pa so šle u maloro:). Nuxe kremica pa nič ne dvomim, da ni super, jaz brez kreme pod očmi ne znam več. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuu, tale trik rabim sprobat na svojih komolcih 😁
    In Nuxe je naslednja kremica za pod ocmi, moram probat po tem kar si napisala. 😊

    OdgovoriIzbriši
  3. L'Occitanovo krema za roke je tudi moja najljubša :) Izdelke Le Couvent pa vedno mamljivo gledam v Mullerju, ampak do sedaj se nisem upala nič kupit, ravno mi zmanjkuje kreme za telo, ker imama podobne težave kot ti, me zdej še bolj mami da probam :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam glede Nuxovega balzama za ustnice, res eden boljših. Zanimivo tole z vazelinom, za sprobat.🙂

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe