Izdelki ki so me razočarali #2

sreda, januar 25, 2017

Predem vam predstavim moje trenutne favorite, naj vam polepšam dan z težko pričakovano objavo, o izdelkih ki na meni niso imeli pravega efekta. Nazadnje je bila to res noro brana objava in dobila sem par sporočil, da bi takšne zadeve želele brati včkrat. Naj povem, da sem do sedaj izdelke, ki mi niso bili všeč podarila dalje, nekomu ki mu mogoče bodo ali pač zavrgla. Zadnjič pa sem čistila svojo zalogo in našla kar nekaj takšnih, ki še čakajo na objavo.
Brez dolgovezenja, tukaj so:


Golden Rose beauty blender sponge

Nisem še preizkusila originalnega beauty benderja, ampak tale je skoraj najslabša verzija teh gobic. Suh deluje precej mehek in ima nekaj potenciala, vse dokler ga 100x zaman ožameš pod vodo in se nič ne napihne. Moker je precej trd, nenapihnjen in je nanos tekoče podlage z njim ne nemogoč.

Melvita očiščevalni deodorant

Melvita je meni precej ljuba znamka, veste da sem o njej že velikokrat pisala, tokrat pa imam na kupu 2 izdelka, ki me nista prepričala. Prvi je njihov očiščevalni deodorant. Preizkusila sem ga samo 1x. Vem, da je lahko to premalo za realno oceno, ampak žal ne morem 14 dni hodit okrog smrdeča. Preizkusila sem ga zvečer pred spanjem. Na začetku ima prijeten zeliščni vonj. Potem sem odspala 8 ur, hladna noč, nič presenetljivega. Zjutraj ko sem ustala, sem dobesedno smrdela pod pazduho. SMRDELA. Od tistega trenutka, ga nisem več nanesla. Pa poznam ljudi, kateri prisegajo na ta deo, zame pač očitno ni. Ne greva skupaj.

Melvita očiščevalni šampon za mastne lase

Tale šampon sem stestirala dobro, manjka ga več kot polovica. V vsem tem času pa nisem opazila sprememb pri maščenju las. Ti so se zmastili enako hitro oz. hitreje kot če bi uporabljala kakšen preverjen šampon. Poleg tega je bil las po pranju precej suh/krepast. Škoda, ker so sestavine dobre in šampon je tudi okolju prijazen.

Batiste XXL Volume spray- šampon za suho pranje las

Tole ni mišljeno kot sprej za lase, kot sem zadnjič zasledila pri eni debati. Ali pa imajo napačno prevedeno deklaracijo. Batiste suhi šamponi so pri meni must have, tale pa je najslabši od vseh! Tudi če ga naneseš čisto malo, lase zlepi in grozno utrdi. Na mojih svetlo rjavih laseh pa pusti grozne bele lise, ki jih ostali ne. Ne bo rešil dneva, ker boš lahko po uporabi samo še uprala lase. NO-GO. Ne vem kaj so pri Batiste razmišljali s takšnim izdelkom.
Aja volumen pa da, ker tako čudno zlepi in odebeli lase.

Afrodita Serum 10v1*

Super serum za suhe lase. Na mastnih se ne obnese. Lase preveč obteži in so takoj videti mastni. To je vse. Priporočam nakup vsem z res suhimi lasmi.

Trend it up Ultra matte lip cream

Najbolj udobna mat šminka, ki sploh ni mat. Šminka se ne posuši v mat zaključek, tudi po več urah ne. Ampak ima nek semmi matte zaključek. Ker se ne posuši je precej prijetna na ustnicah. Ima pa ogromen minus, namreč meni se v roku 15 min razlije čez robove ustnic. Ne pomaga niti svinčnik. O njih sem slišala precej različna mnenja, jaz padem med tiste z negativno izkušnjo. Žal mi je da sem se sploh odločila za nakup in nisem prej stestirala odtenka, ki mi je bil podarjen.

Naj bo tole za enkrat vse, da pride kmalu še tretja objava.
Naj poudarim, da omenjeni izdelki niso nujno slabi. Samo žal se pri meni niso obnesli. Vesela bom vaših mnenj o izdelkih, če ste jih že preizkusile.
In pa zanima me, kateri je tisti en izdelek, ki vas je v zadnjem času res razočaral in nam odsvetujete nakup?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Zanimivo!

    Kako se ne strinjava, končno haha.

    Imam ravno sedaj tega Batisteja in mi je super, - enak kot ostali :)

    Glede Afrodite se strinjam, tudi meni ni ugajal :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, meni je pa ta Aforditin serum super. Tako lepo diši. Pa še krasne lase imam potem. Si pa dam čisto malo na z brisačo osušene lase. In je to to. Se mi včasih zdi, da ko ga nanesem, imam dalj časa lepe lase, se počasneje zmastijo ;)
    Drugih izdelkov nisem preizkusila, edino kar me od tega mika so Trend it up mat šminkice, pa za tak denar, tudi če zgrešim, ne bo konec sveta ;)
    Xoxo,A.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še dobro, da nisem kupila kakšne Trend it UP mat šminke :D Drugače pa škoda za Melvito :/ Še posebej šampon za mastne lase + Batiste suh šampon, ajej :/ Jaz sem sedaj srečna, da sem si pred meseci kupila Lushev šampon in mi je do zdaj res najboljši! Imam pa tudi od Batiste suh šampon, tisto drugo varianto, ki je hvala bogu okej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je pa xxl volume dejansko najboljša verzija od Batiste. Opažam pa, da so verjetno kaj spreminjali, ker ima moj malo drugačno embalažo. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni pa je trend it up kar ok, se mi nič ne razlije pa ima ful udoben obcutek na ustnicah. Zbledi pa zelo hitro, ce kar koli jem ali pijem pa itak takoj gre vse dol. :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe