4 za preizkusit: The Ordinary (in 2 ki mi nista všeč)

četrtek, junij 22, 2017

Totalno brez vezen naslov, vem. Ampak toliko mi v tej vročini dela domišljija. Danes bom predstavila 4 The Ordinary izdelke, ki jih po mojem moraš preizkusiti in dva, ki meni žal nista všeč. The Ordinary je verjetno trenutno najbolj hyped up znamka. Njihove nove podlage je v enem tednu naročilo 250000 ljudi. Noro kajne? Za nekatere izdelke se strinjam, da so res vredni vsakega centa, se pa najdejo tudi takšni, ki meni na moj tip kože žal ne pašejo.


Cene so ugodne, izdelki pa brez nepotrebnih sestavin in pretiranih navedb. Torej krema za obraz bo imela opis, da navlaži zgornje plasti kože. Nobenih praznih obljub, kako prodre globoko v kožo, kjer spremeni naš DNK-a in zravna tudi naj gljobje gube. Kar mi je pri tej znamki res všeč.

Hyaluronic Acid 2% + B5

Must have za dodatno vlago v negi. Čista in veganska verzija z različno velikimi molekulami, ki se lažje vpijejo v globje predele kože, za vlaženje.  Vodena tekstura, ki ni niti malo mastna in se v kožo vpije res brzinsko. Koža je po uporabi navlažena in bolj napeta. Na dolg rok se bo koža zaradi vlage starala počasneje, kakšnih wau efektov pa od hialuronske žal ni. Razen če imaš res pusto, dehidrirano kožo.

Caffeine Solution 5% + EGCG

Za takojšen efekt spočitih oči. Dobesedno. V 10min zmanjša zabuhlost oči, na dolgi rok pa pomaga v boju proti temnim kolobarjem. V minus mu štejem, da zna predel malo izsušiti in je uporaba očesne kreme must have. Je pa tole must have za vse z zabuhlimi ali temnimi podočnjaki.

Niacinamide 10% + Zinc 1%

Mešanica Niacinamida in Zinka pomaga koži vzpostaviti ravnovesje, celi mozolje in rdečico, ki ostane za njimi hitreje, zakrije videz por in nadzoruje izločanje sebuma. Res je odličen izdelek, za vse s problematično ali mastno kožo. Čez poletje je pri meni must have. Pa tudi čez zimo, saj mi pomaga pri hitrejšem celjenju rdečih madežev, ki ostanejo za aknami.


Salicylic Acid 2% Solution

Je tretma, ki ga nanašam direktno na problematične predele. Salicilna kislina se vpije v poro in raztopi maščobo, ki se nabere v njej. Mozoljčka ne posuši čez noč, pospeši pa njegovo sušenje in celjenje. Nanašam jo 3x na teden na 2 predela kjer, se mi konstantno ponavljajo akne in opažam po 2 tednih že napredek. Aktivnih aken trenutno nimam, predela sta manj rdeča in pore niso več toliko zamašene.


Zgornji izdelki so pri meni must have, sedaj pa dva, ki me nista navdušila.

High-Adherence Silicone Primer

O njem sem že govorila v tem videu. Poglej si ga omenim ga bolj proti koncu videa.

Glycolic Acid 7% Toning Solution

Tole je razočaranje na celi črti. Preizkusila sem ga 3x v več dnevnem razmiku. Ampak moji koži enostavno ne paše. Tonik je bil razprodan izredno hitro, saj so blogerke začele opažati povezavo z znanim Pixie Glow tonikom. Primerjati ne morem, ampak tale me ni navdušil. Koža se mi je po uporabi začela noro, ampak res noro mastit. Do te mere, da sem kožo med spanjem "brisala" z robčkom, ker sem se zaradi neprijetnega občutka zbujala. Naslednji dan pa sem opazila veliko drobnih rdečih pikic, ki niso bile zamašene pore ali mozolji. Bolj je bilo podobno drobnim izpuščajem. Poskusila sem še 2x, možno da se mora koža samo navaditi na izdelek. Ampak moji očitno ne paše.

Tole je na kratko o meni ljubih in ne tako ljubih The Ordinary izdelkih. Z veseljem pa sporočam, da so izdelki sedaj na voljo tudi v Sloveniji v spletni trgovini Superskin.si. Tukaj imate prednost, ker ni tako dolgih čakalnih dob, kot na uradni strani. Če naročite do 13h je paket naslednji dan že pri vas, priporočam.

Kaj pa ti, si že preizkusila The Ordinary? Kateri izdelek je po tvojem mnenju must have? Ti kateri ni všeč?

You Might Also Like

2 Comments

  1. Hej, kaj pa njihova vlazilna kremica, kaksno mnenje imas, glede na to da jo nisi opisala? ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Hialuronska in niacinimidi so tudi moji must have. Slednji sploh zdaj za poletje, ko se mi koža bolj masti in znajo pore izgledat kot kraterji :D. Imam tudi kofein in zaenkrat še nisem prepričana kakšno mnenje imam o njem. Mi je pa na sploh všeč in tudi sama dam čez še kremo za oči, ker sam ne navlaži dovolj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe