Preizkušanje novega make up-a

petek, junij 16, 2017

Priznam, da je zelo dober občutek ko na obraz nanašam nove proizvode. Ko imam visoka pričakovanja in čez dan napeto spremljam kaj se spreminja. Moja koža je še vedno zmešana v smislu, da ji kateri proizvod z lahkoto zamaši pore, ali pa izzove povečano izločanje sebuma. Večina drogerijskih podlag, pa hitro oksidira na moji koži. Zato so vedno samo nedelje namenjene testiranju novih izdelkov.


No tokrat je bilo drugače. Kup novih izdelkov, ki me je izzval in sem jih preizkusila na ponedeljek. Ker delam v trgovini, kjer prodajam make up in svetujem strankam si ne morem privoščiti oksidirane podlage, razlezene šminke in zbledelih senčk. No pa sem vseeno tvegala. "Firbec" je bil prevelik.

Paese tekoča podlaga Aqua v odtenku A20

Je sicer namenjena suhi koži, ampak se v kombinaciji z belim NYX mikserjem obnese odlično tudi na moji mastni koži. Ne maram pa aplikatorja, ker nikakor na roko ne morem dobit zadostne količine podlage. Če bi bil odtenek OK me niti nebi motil, tako pa ga moram svetliti in je tudi za tako super efekt preveč dela in truda. Mogoče ga preizkusim še v svetlejšem odtenku.

AA mat tekoča podlaga

Odtenek 101 Ivory je samo za malenkost temnejši od moje kože, ampak me ponovno rešuje posvetlitveni mikser. Podlaga ima mat efekt, ampak se meni ne vsede na suhe predele in tudi na mastnih se mi ne skejka. Meni zelo všečna podlaga. Me je pozitivno presenetila, pa tudi s ceno, ki je precej ugodna. Na voljo je v spletni tgovini dragocena.si

Paese rižev puder v prahu

Res fino mlet prah, ki naredi tak zanimiv satenast videz na koži. Nanašam ga v tanki plasti kar z vlažno gobico, tista priložena je zelo trda in neuporabna. Na koži ne naredi hudega mat efekta, ampak tak lep satenast izgled da koži, pa kljub temu res absorbira sebum, ker se z njim čez dan svetim dosti manj. Tudi korektor uspešno zadrži na svojem mestu in dobro služi tudi na veki za podlago za senčila. Tukaj gre za formulo brez Talca.

Essence Blush Play it Peach

Prekrasne dobro pigmentirane barve rdečil. Res must have paletka. Z njo sem ustvarila že tudi očesni make up in se senčke nanašaja dobro, zabrisujejo z lahkoto pa tudi obstojne so. Edino za osvetljevalec, si želim da bi bil na ličkih bolj viden. Res mi je žal, da se senčke swatchajo precej slabo, nanos s čopičem je dosti boljši.


Paese maskara Blacker then black

Prva od novosti, ki me ni presenetila in navdušila. Pri maskarah sem zelo izbirčna, saj mora moje ravne trepalnice vsaj malo privihati. Tale je zaenkrat še premokra za tak efekt. Ji dam ponovno možnost, čez 14 dni, ko se malo zgosti. Mi je pa všeč krtačka in res upam, da bo delovala.


Avon Mark zaključni sprej

Izdelek, ki me je sezul. Resnično dober zaključni sprej, ki odvzame pudrast videz in poskrbi za daljšo obstojnost in lepši izgled. Minus so samo sestavine, ki za tak efekt pač niso bleščeče. Ampak za čez poletje to tudi spregledam. Precej boljši izdelek kot Mac Fix+. Samo da je tukaj cena uporabniku precej, precej bolj prijazna.

Avon Luxe šminka Berry tint

Kremasta šminka z bolj prozornim videzom. Idealna za poletje, ko usta potrebujejo dodatno nego. Zaradi negovanega efekta je žal obstojna dlje časa. Ampak zaradi sheer barve, ponovni nanos ni problematičen in ga lahko obnovim tudi brez ogledala.

Avon Perfectly matte Peach flatters

Tukaj ne bom zgubljala besed, tudi ta odtenek je po kvaliteti podoben ostalim in tudi barva je precej poletna. Skoraj oranžkasta. Všeč mi je ;)

Od L proti D: Avon Luxe Berry tint, Avon Perfectly matte Peach Flatters, Lush Verjamem

Lush Verjamem šminka



Prekrasna svetla barva, odlična pigmentiranost in kremnost. Tudi aplikator je odličen. Majhna embalaža, za čisto vsaka torbico. Obstojnost je OK, ni presežek. 3-4 ure. Me pa moti kremasta tekstrua, ko imaš ves čas občutek, da imaš nekaj na ustnicah. Podobno, kot pri Diorjevi šminki. In tega osebno ne maram. Je pa ravno zaradi tega občutka šminka bolj negovalna in ne izsuši naših ustnic. Rdeča, mi je bila pred leti dosti bolj všeč. Ampak bom tole tudi nosila, ker mi je všeč barva.








Zaenkrat morem rečt, da sem tokrat nad večino izdelkov precej navdušena in komaj čakam, kako mi bodo všeč po nekem določenem času. Bi vas zanimal video?

Kozmetika Paese je na voljo tukaj, Avon, AA make up, Lush. Essence pa je na voljo po vseh drogerijah po Sloveniji.

Bi te katera podrobna ocena še posebej zanimala? Imaš katerega od izdelkov? Ti je všeč?

You Might Also Like

10 Comments

  1. Uh, zdaj se pa veselim tega Avonovega spreja <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super ke, resno. Zdaj mi je jasno zakaj je drugim tolk všeč ;)

      Izbriši
  2. Moram probat Avonov sprej, ker MAC-ov me je čisto razočaral.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo ti paše Lush šminka! Poročaj, kako dolgo bo ostala sveža :)
    Si me navdušila za Avon sprej.

    OdgovoriIzbriši
  4. Avonov spraj je moj must have. Sploh poleti. Vsekakor ostane makeup dlje časa na meni, res je super :). Sama sem prav tako navdušenanad Paese rice pudrom. Najbolj me je navdušil, ker nisem tako mastna čez dan. Lush šminko sem dobila v rdečem odtenku Ambicija in ne vem če mi je všeč. Je res težka za nositi, ker se je ful čuti, poleg tega pa je še tako kremna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za oba se strinjam. Pozitivno presenečena ;)
      Jaz jo zdaj res na tanko namažen in vpijem na rahlo z robčkom in je malo boljše. Ampak se jo vseeno čuti.

      Izbriši
  5. Hvala. Oba sta super. Sploh rižev puder je presenečenje. Bo video obljubim ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. AA matirajoči pudri so zakon! Imam prijateljico, ki je sicer Poljakinja vendar živi v Sloveniji in mi nosi poljsko kozmetiko po norih cenah. AA puder recimo tam dobiš za 3€ ;)
    Avon Mark zaključni sprej je res NORO dober, Essence rdečilo za lička pa mi je tudi všeč. Paese izdelki pri meni še čakajo neodprti, komaj čakam, da vse preizkusim. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe