Konferenca lepotnih blogerk 2017

sobota, november 11, 2017

Za nami je še ena uspešna konferenca lepotnih blogerk. Niki je tudi letos uspelo organizirati nor, zanimiv dan, ki kljub 12 uram mine prehitro. Blogerke smo spet polne nove energije, inspiracije, poznanstev in novega zanimivega znanja. Zahvala gre seveda tudi super sponzorjem, ki so podprli že tretjo konferenco lepotnih blogerk. Nekateri so z nami že tretje leto zapored. Hvala vam ♥

Ujete v najlepšem trenutku z L'Occitanom. 

Ne bom pisala klasične objave kake je moj dan potekal, bom pa z vami delila 10 stvari, ki sem se jih naučila ali ponovno slišala in bi jih želela deliti z vami.

1. Vedno bodi svoja najbolša različica. Pozitivna energija in nasmeh se pozna tudi na zunanji lepoti. Dokler ni notranje, tudi zunanje ne more biti.

2. Si nekaj želiš? Stori to danes, ne jutri. Bi rad začel blogat? Začni danes. Te mika Youtube? Posnemi se že danes. Ne rabiš fancy opreme, dovolj je že tvoj pametni telefon. Ali pa tisti tečaj, ki ga opazuješ že nekaj časa in ti ne gre iz glave? Prijavi se danes. Ne čakaj na jutri.

3. Bodi odgovoren uporabnik interneta. Bodi prijazn in deli dobre nasvete. Za vsako stvar, ki se zgodi na internetu si odgovoren, tudi če pišeš anonimno. Pomisli kakšne posledice lahko ima tvoje dejanje.

4. Če želiš, da je vsebina vidna na internetu te čaka več dela, kot samo fotkanje in pisanje. Poznavanje vsaj SEO osnov je nujno.

5. Tipi kož baje ne obstajajo. Baje zato, ker sm bila naučena drugače in ker me je ta info včeraj skoraj vrgla iz stola. Čaka me raziskovanje. Očitno zaostajam na tem področju.

6. Ponovi slovnico. Jaz vem, da jo moram. Včerajšne predavanje je bilo v veliko pomoč. Saj veš: Pred ki, ko, ker, da, če vejica skače.. A ne vedno.

7. Ne verjemi vsemu kar vidiš in najdeš na internetu. Ni popolnih življenj in obrazov brez por. Vsi imamo težave, razlikujemo se po tem kako jih rešimo in se z njimi spopadamo. Obljubljam ti, da bom s tabo vedno iskrena.

8. S tem ko pomagaš drugim bogatiš tudi sebe. ;)

9. Družbena omrežja so pomembna. Ampak ne preživi na njih vseh svojih dobrih trenutkov. Tudi za dobro delovanje teh in najboljši izkoristek, potrebuješ nekaj znanja.

10. Video je IN. Če imaš možnost ustvarjanja video vsebin in te to veseli začni z delom že danes ;)

S Saro zjutraj na perfektni svetlobi.

Rauch fresh smoothie. Dobri, zelo

S'Oliver nova dišava. Prekrasno diši. Sveže, citrusno. In prekrasna stojnica.

Vedno dišeče Yankee Candels. A morem omenit kako lepa je stojnica?

Monika in Sandra. Pa novi Honor 9. Bi mi prišel prav.

Afrodita novosti. In Hygge

Dišeča praznična The Body Shop kolekcija

Caudalie izdelki in njihova lepa stojnica

Medex in lepe misli. 

Za sproščen večer z Le Couvet des Minimes. Kako vsedla bi se včeraj tukaj, pa verjetno nebi več ustala. :)

Yuuuum. Nika vedno poskrbi za prekrasne Cakepoopse.
Hvala, ker si z mano. Za tvojo podporo sem neizmerno hvaležna. 

You Might Also Like

5 Comments

  1. Ana, super objava. Lepo si povzela glavne stvari in tiste, ki so za blogerke pomembne. ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Super napisano in res uporabni nasveti. Huh, mogoče pa moji izgovori, da nimam opreme za Youtube niso več aktualni hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bodoča mami, super je bilo. Jaz sem tako uživala, se nasmejala, nagovorila, prestiskala. Ponovno spoznala nekaj novih punc in res mi je blo lepo. Beseda, ki je meni ostala najbolj v spominu je odgovornost in sem vesela, da je bila izpostavljena. O teh tipih, stanjih kože pa ne vem kaj naj sedaj pišem. Bom mogla malo pobrskati:) Krasna objava.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ana, odlično strnjen povzetek dogodka :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si napisala in se popolnoma strinjam z napisanim. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe