Lush božični izdelki

sreda, november 22, 2017


V Lushu izredno rada nakupujen in sem že par let zvesta stranka. Moj najljubši izdelek je sigurno Lemony Flutter, porabila sem že vsaj 20 posodic in ga priporočam vsem za nego obnohtne kožice oz. vseh suhih predelov  (komolcev, stopal). Ko pride jesen že komaj čakam na Božično kolekcijo, sploh pa na Snow Fairy, ki je že 3 leta nujno pozimi v kopalnici. Letos sem izbrala še dva druga vonja vsi izdelki pa so za nego kože telesa. Za obraz sem do sedaj imela samo Tea tree tonik in različne sveže maske za obraz. Z vsem zadovoljna a nekako se vedno raje odločim za izdelke za telo.


Lush Snow fairy gel za prhanje

Že 3 leto obvezno v moji kopalnici seveda z razlogom. Sladkast vonj, ki se obdrži na koži in odišavi kopalnico še za nekaj časa po tuširanju. Dodane ima bleščice, ampak se vedno posedejo na dno, kar je pri meni veliiiik plus saj bleščic res ne maram. Koža je po tuširanje res mehka in negovana. Če bi ga uporabljala poleti, nadaljne nege sploh nebi potrebovala. Škoda, ker je na voljo samo 1x na leto, ampak to ga dela tudi posebnega. Sigurno pa je zaradi vonja dosti bolj primeren za zimo, kot poletje. Všeč mi je, da je poleg senzoričnih značilnosti tudi negovalen. Snow fairy gel za prhanje je samokonzervirajoč in je primeren tudi za vegane.


Once upon a time losjon za telo in roke brez embalaže

Lush že odkar pomnim skrbi za okolje in živali. Poleg tega, da reciklirajo vse lončke in jih uporabijo ponovno, kupca nagradijo za vsakih 5 lončkov, ki jih prinese nazaj. Ostale plastenke so vse iz 100% reciklirane plastike. Torkrat pa so šli še korak dlje in uspelo jim je gele in losjone spremeniti v trde oblike brez embalaže. Priznam da je shranjevanje izdelka malo smotano, ne vem kam ga bom pospravila, ko bo vrečkica, ki pride z njim že res zanič, namreč nalezejo se maščobe iz izdelka. Njihove masažne ploščice so odlične in losjon je meni zelo podobne teksture. Na koži se hitro topi in ga je lahko razmazati. Pusti masten film, ki se kasneje lepo vpije v kožo. Koža je po uporabi rahlo odišavljena in res mehka ter negovana. Tukaj gre za hranilen izdelek in efekt traja ves dan. Organsko kakavovo maslo, maslo murumuru, karitejevo maslo so glavne sestavine izdelka. Vonj je nežen, nevsiljiv. Primeren za vse, ki imajo težave z močnimi vonjavami. Diši po zelenih jabolkah, vsaj meni.

Buck's fizz balzam za telo 

Je mislim da nov izdelek. Vsaj prejšna leta nisem zasledila balzama za telo, ki se uporablja pod tušem. Tale je živo oranžne barve in ima res močan vonj po pomarančah. Sama ga še nisem preizkusila, se pa že veselim testiranja. Danes sem samo želela deliti novico, da imajo tudi balzame za telo, katere nanesete pod tušem in sperete. Idealna rešitev za vse s suho kožo, ki ne marate izdelkov za nego telesa. Obstaja v manjši 100g ali večji 250g embalaži. V božični kolekciji pa so še ostali vonji. Tudi z vonjem Snow fairy, ki bo naslednje leto sigurno moj poleg gela za tuširanje.
Tudi Buck's fizz je samokonzervirajoč.

Seznam želja:

Zelo zanimivi mi letos izgledajo tudi geli za tuširanje v trdi obliki, brez embalaže. Me zanima če so podobni milom, ali so bolj negovalni kot klasični geli. Mika me Santa's Christmas, zaradi barve in opisa vonja. Tudi pilingi za ustnice so letos brez embalaže, mene pa mika klasična formula v Santa's baby vonju. Seveda gre spet za rdeč izdelek. :) Plus žele za tuširanje. Sliši se precej zanimivo, pa se za nakup na koncu nikoli ne odločim. Tale izgleda res kot božičkov trebušček.

Kaj pa sploh pomeni samokonzervirajoče?

Pri Lushu se trudijo in so razvili izdelke, ki za ohranjanje normalne mikrobiološke flore ne potrebujejo dodanih sintetičnih konzervansov. Gre za uravnovešen izdelek, ki ohranja svojo čistost s pomočjo naravnih konzervansov. Če imajo v Lushu še vedno na voljo Priročnik o konzervansih, si odnesi enega domov, tole je namreč obvezno čtivo, če želiš o konzervansih izvedeti nekaj več in tudi kaj več o samokonzervirajočih izdelkih.

Tokrat sem v objavo dodala tudi svoj seznam želja, je zanimiv dodatek objavi ali naj se ga v prihodnje raje izognem? Kaj pa je tebi od Lush-a najbolj všeč? In kateri izdelek imaš na seznamu želja iz božične kolekcije? 

Pridruži se mi tudi v moji novi facebook skupini, kjer lahko mnenja deliš tudi ti, se preizskuiš v vlogi blogerja in dodajaš ocene izdelkov, sodeluješ v klepetih ali pa vprašaš za nasvet. Sledijo pa tudi zanimive nagradne igre. (klik)

*nekateri izdelki so bili poslani v oceno.

You Might Also Like

3 Comments

  1. Buck's Fizz je res tak srečen vonj, a ni?
    Mene malo moti, da imam ta isti balzam za pod tuš brez embalaže. Prehitro se topi in se prehitro tudi porabi. Mogoče je res bolj smiselno za losjone ker so potem kot masažne ploščice. Imam pa jaz Once upon a time tudi nagledan - ne morem pozabiti tega jabolčnega vonja. Res prijeten in nevsiljiv. Aja, pa preizkusit še hočem tisto čebelico in pa pepermintovo rulado za tuširanje. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. No, zdaj si me končno prepričala, da skočim po Snow Fairy gel za tuširanje! :) Tudi izdelkov brez embalaže še nisem preskusila, ampak sem se nekako odločila, da moram najprej kaj do konca porabit, preden prinesem kup novih izdelkov ... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Snow Fairy je tudi zame must-have teh prazničnih dni, ostala dva vonja pa morem preverit! Once upon a time se bere narejen zame ;) Ampak v Lusheve trgovine hodim a)redko in b)nikoli sama, ker če ne, denarnica preveč trpi ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe