Nega nosečniškega trebuščka

sreda, november 08, 2017

Ko sem izvedela za nosečnost sem takoj vedela, da bom za nego trebuščka uporabljala Melvitino olje. Že nekaj let sem jim zvesta in jih pridno uporabljam za nego obraza. Zame imajo veliko plusov, proda pa mi jih tudi zgodba v ozadju. O oljih bom kmalu pisala na blogu čisto posebej, danes pa o tem kakšno nego sem izbrala in zakaj.


Pri strijah je potrebna preventiva, namreč ko strija enkrat nastane, se je s kozmetičnimi izdelki žal ne da odstranit. Torej sama bom ves čas nosečnosti skrbela, da bo moja koža navlažena in nahranjena in upam, da pripravljena na raztezanje. Nekaj je odvisno tudi od kože same in kozmetika nima vpliva. Že vnaprej sem vedela, da želim čim bolj ekološko nego, brez nepotrebnih sestavin.

Najprej sem do konca porabila Arganovo olje, ki sem ga imela za obraz potem pa sem kupila Jojobo. Jojoba je v resnici po sestavi vosek in je precej podobna našemu sebumu, zato paše na vse tipe kož. Najprej sem nanesla hialuronsko kislino znamke The Ordinary, potem pa čez še jojobino olje. Rezultat mi je bil všeč, nahranjena koža. Priznam, da trebuha prej nisem redno mazala in se je na začetku poznala ogromna razlika v izgledu kože. Torej nega pred nosečnostjo je bila zelo slaba in se je začela šele nekje v 5. tednu nosečnosti.

Kasneje mi je Kristina, ki je vodja marketinga pri Stillmarku predlagala dvojec L'Occitane Karitejevo maslo in Melvitino Avokadovo olje. Kombinacija se je slišala precej zanimiva, karitejevo maslo je med nosečnicami precej pohvaljeno in seveda sem se odločila, da to kombinacijo preizkusim. O rezultatih bom lahko poročala šele proti koncu marca, namreč nega je pomembna tudi po porodu, ko se koža hitreje krči. Vem pa da je med nami kar nekaj svežih nosečk, ki jih zanima s čim negovati svojo kožo. Poleg trebuščka mažem tudi stegna, zadnjico, prsi ter hrbet. Vsi ti predeli so prav tako pomembni za nego.

Zakaj avokadovo olje:

Izvor Melvitinega avokadovega olje je J. Afrika, kjer ga pridobivajo na način pravične trgovine. Olje je bogato z vitamini: A, D in E, ki so znani po svojih hranilnih lastnostih in delovanju proti staranju. Melvita avokadovo olje priporoča tudi za nego tanke kože okrog oči. Poleg tega pa je primerno tudi za celjenje poškodb kože in je dobra preventiva pred strijami. Olje je rjavo/zelene barve in ima naravne vsedline. Vonj je precej močan in meni ni prijeten.

Še beseda o karitejevem maslu: 

Karite je kupljen v Burkini Faso, po načelih pravične trgovine in je certificirano organsko. Vsebuje dve sestavini: karitejevo maslo in vitamin E, ki ima na izdelek antioksidativno delovanje. Pomaga obnavljati, mehčati in zaščititi suho kožo. Primeren je tudi za nego občutljive kože, saj pomaga pri ohranjanju in popravljanju zaščitnega plašča naše kože.


Kako ju uporabljam:

S spatulo vzamem za lešnik veliko karitejevega masla in ga v dlani zmešam z eno pumpico avokadovega olje. Ko se oba dobro premešata, ju 2x na dan vmasiram v vlažno kožo na trebuh, stegna, zadnjico, prsi in hrbet. Priznam, da vonj ni najlepši ampak to vzamem v zakup, saj gre za certificirano organsko nego, ki ne vsebuje dodanih dražečih parfumov. Vse skupaj dobro vmasiram v kožo in se oblečem v bombažna oblačila. Moja koža, ki jo pred nanosom malo navlažim z vodo, izdelka pridno vpije v kožo. Koža je po uporabi mehka in ima zdrav sijaj. Zaenkrat še nisem pridelala kakšne strije, bomo videli kako bo šlo čez zadnje trimesečke in kako bo koža pripravljena tudi na krčenje po porodu. O končnih rezultatih bom še seveda poročala.

Pri nakupu izdelkov za nego med nosečnostjo bodi pozorna na izvor izdelka, na način pridobivanja in na samo sestavo. Na kožo ne nanašaj parfumiranih izdelkov. Raje se odloči za osnovno nego, kot so olja in masla. Pa preveri kakšne kvalitete so, niso vsa enaka. Predvsem se odloči za takšna iz ekološke pridelave. Jaz ti 100% priporočam Melvito in L'Occitane, saj sta oba izdelka kvalitetna, ekološko pridelana in kupljena na način pravične trgovine.
Melvita in L'Occitane sta na voljo v Mullerjih, Maxiju in Nami, L'Occitane pa ima tudi kar nekaj specializiranih trgovin. Oba izdelka sta na voljo tudi v spletni trgovini, klik za: Avokadovo olje in Karitejevo maslo.

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe