Melvita L'Or bio

ponedeljek, november 27, 2017


Tokrat sem imela priložnost preizkusit novo kremo za roke iz linije L'Or bio. Melvitina linija L'Or bio je po vonju meni najljubša. Njihova toaletna vodica je moja naj dišava že kar nekaj časa, redno uporabljam pa tudi lepotilno olje. Poleg prijetnega vonja je značilnost linije mešanica 5 olj, ki so bogata z omega 3, 6, 9 esencialnimi maščobnimi kislinami in je tako linija res negovalna. Moja najljubša Melvitina krema za roke je tale, pa poglejmo kako se je obnesla L'Or Bio v primerjavi z Nectar de miels.

Melvita o L'Or bio kremi za roke:

"Izjemna krema za roke združuje 5 dragocenih ekoloških olj: arganovo olje iz Maroka, olje kendi iz Indonezije, olje inka inči iz Amazonije, olje buriti iz Brazilije in olje prakaši iz Amazonije. Odlikuje jo hitro vpojna formula, ki koži nemudoma podari žameten občutek. Nežno odišavljena lahka krema naredi kožo rok mehko in prožno."


Moje mnenje o L'Or bio kremi za roke:

Krema je v priročnem 30ml pakiranju in sama sem jo dobila v darilnem paketu z oljem, ki je na voljo v spletni trgovini. Zaradi majhne embalaže je primerna za v vsako torbico, poleg tega pa je krema izredno lahke teksture in se hitro vpije, tako da je primerna za nanos v vsakem trenutku. Krema je lepo negovalna ampak zame osebno premalo za zimsko nego. Sama imam izredno suhe roke, ki jih preveč izpostavljam mrazu in vodi, zato potrebujejo res hranilno nego. Ne pravim, da je slaba krema, sama jo zelo rada uporabljam čez dan za hitro nego. Zvečer pred spanjem pa moja koža potrebuje bolj težko, mastno kremo. V tem primeru dosti raje posežem po medeni kremi ali pa L'Occitanovi s karitejevim maslom. Ker je tako prijetno lahke teksture in ima res meni zelo ljub vonj, jo bom pospravila do pomladi in takrat nadaljevala z uporabo, ko moje roke postaje precej manj zahtevne. 
Bi jo priporočila za nakup? Bi. Vendar za bolj tople mesece, če uporabljate kremo za roke vse leto. Ali pa če imate res radi kreme z lahko teksturo, ki ne zmastijo rok in lahko z delom nadaljujete takoj po nanosu. Plus vonj je res prijeten.
V Mullerjih lahko najdete tudi testerje in tako kremo preizkusite pred nakupom.

L'Or bio izjemno zlato olje

Olje uporabljam že nekaj časa in svoje mnenje ter način uporabe sem že podala v tej objavi. Priporočam ogled. Zelo sem vesela, da sem dobila svežo stekleničko, staro sem porabila že pred časom. Bi pa samo opozorila, da olje v 50 ml pakiranju pride brez pršilke, zato priporočam za nakup večjo embalažo.


Krema je na voljo v 30ml pakiranju v spletni trgovini, Mullerjih, Nami in Maxiju.


Kot že rečeno je linija L'Or bio meni najljubša po vonju. V prihodnosti si želim preizskusiti še gel za prhanje in mleko za telo. Izjemno zlato olje priporočam vsaki, prav tako pa tudi dišavo iz te linije. Sploh če imaš rada sladke tople vonje in naravne sestavine pogrešaš tudi v dišavah.

Imaš kateri izdelek iz L'Or bio linije, si z njim zadovoljna?

You Might Also Like

5 Comments

  1. Lepa objavica o kremi..trenutno imam zelo suhe roke in bom počakala z nakupom.❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Melvitine izdelke imam že več časa na WL, trenutno uporabljam samo vodico. Ta krema se bere odlično, mogoče si jo kdaj privoščim. <3 Je pa moja trenutna najljubša "krema za vsak dan" od zeliščne kozmetike Herbio.

    xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Kremica za roke me je presenetila je kar fajna :)

    Ravno prav hranilna in vonj je opojen <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Krema je tudi zame žal premalo, ampak jo bom porabila, ker taaakooo diši! Olje mi je pa top!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krema je pri meni že zdavnaj porabljena, olje pa res res počasi uporabljam, da bo čim dlje zdržalo :D Steklenička je res tako lepa, da nimam srca, da bi jo vrgla stran ... </3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe