Sodelovanje z Nail2express | Essie Mint Candy Apple

ponedeljek, januar 22, 2018

Izredno sem se razveselila Katjinega povabila k sodelovanju. Vedno rada sodelujem z blogerkami, pa se sama na sodelovanja res nikoli ne spomnim. Katja je blogerka, ki bloga o svojih prekrasnih umetninah na nohtih. Lani je postala mamica in počasi se vrača v blogerske vode in zelo sem vesela, saj ustvarja čudovite manikire, katere so mi bile že večkrat v inspiracijo. Njeni nohti so vedno brezhibno urejeni. Preden za nekaj časa preneham z lakiranjem nohtov, sem še ustvarila manikiro s kultnim Essie lakom- Mint Candy Apple. Odločile sva se, da izbereva enak lak za osnovo in ga vsaka po svoje nadgradima. Mint candy apple je lak, katerega bom porabila do konca. V flaški ga je še mogoče za eno manikiro, potem pa bom nakup sigurno ponovila, saj gre za kultno mint barvo. Lak je star kar nekaj let, je bil prvi Essie v moji zbirki, pa se z njim lakira še vedno kot prvi dan. Vreden vsakega €.
Pa poglejmo kaj sem ustvarila tokrat na svojih nohtih.

Essie Mint Candy Apple

Preden ti pokažem mojo ustvarjanje, te povabim še na Katjin Nail 2 express blog, da si ogledaš njeno kot vedno čudovito manikiro. Klik

Essie Mint Candy Apple

Kot vedno sem svojo manikiro začela s podlakom, še vedno uporabljam Golden Rose Oxigen nail growth podlak. Potem 2 plasti Essie Mint candy apple laka. Srebrn lak je prekrasen Golden Rose lak iz linije Rich Color v odtenku 20. Lak je primeren tudi za štampiljkanje nohta. Vzorec na sredincu in prstancu je iz Moyra paletke Aboriginal. Vse skupaj sem zaključila z Moyra nadlakom, ki poskrbi da se vzorček ne razmaže. In tukaj je rezultat:

Essie Mint Candy Apple
Ti je všeč moja že čisto pomladna manikira?
Essie Mint Candy Apple

Na koncu te še enkrat povabim k ogledu Katjinega bloga, link najdeš malo višje. Zelo bom vesela tvojega komentarja kako ti je všeč moja in kako Katjina manikira. Čisto je že pomladna ane? Že nestrpno pričakuješ pomlad, tako kot jaz?

Katja tebi pa hvala za čudovit predlog in sodelovanje. ♥

You Might Also Like

1 Comments

  1. Pa se na koncu ni nobena odločila za kombinacijo z zlato. :) Nohtki kot se šika! <3
    In ni zakaj...pa še kdaj. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe