Melvita Nectar De Miels mleko za telo

torek, januar 16, 2018

Ponovno bo objava namenjena ekološki znamki Melvita. Verjetno že vete, da sem zelo zadovoljna uporabnica njihovih izdelkov. Cvetne vodice so must have, prav tako balzam za ustnice in vedno imam na zalogi nekaj za nego telesa. Linija Nectar De Miels me je lansko zimo navdušila z kremo za roke. Ko moji zelo razdraženi kože, že skoraj ni bilo več pomoči, sem kupila kremo za roke in navdušena ugotovila, da je kožo pomirila in negovala. Kaj pa mleko za telo? Še ena super zgodba, ali bo tokrat razočaranje?




Melvita o svoji liniji pove: "Ko nastopi zima, začne vaša koža trpeti. Žejna je, počuti se izčrpano, zategnjeno. Ob prvih znakih neudobja jo morate nemudoma pomiriti. Melvita je v naravi našla enkratno rešitev: timijanov med. 
Medicinske raziskave so odkrile izjemne obnavljalne lastnosti timijanovega medu, ki deluje kot naraven zaščitni plašč s takojšnjim blažilnim učinkom. Suha in zelo občutljiva koža je nemudoma pomirjena. Formule Medenega nektarja blažijo, obnavljajo in poživljajo– za njihovo celovito delovanje pa ni potrebna dolga masaža. Gladke kremne teksture se hitro vpijejo v kožo in jo negujejo z izjemno nežnostjo …"

Nekaj o moji "zimski" koži

Kožo po telesu imam pozimi resnično suho in razdraženo. Ko se začnejo hladni dnevi in ogrevanje prostorov, se moja koža spremeni iz suhe, na zelo suho, razdraženo. Britje postane nočna mora, kožo od gležnjev do kolen pa sem si sposobna spraskati do krvi. Že leta vsako zimo pridno odkrivam izdelke, ki bi takšno stanje izboljšale. In vesela sem, da sem jih našla že kar nekaj. Pozimi skoraj nujno vsak dan nanesem še nego. Sicer stanje z redno nego toliko izboljšam, da kdaj kak res len dan brez težav izpustim. 
Torej na kratko. Imam zelo zahtevno kožo, ki pozimi zahteva "orng" nego.


Prekrasna embalaža Nectar de miels linije. Kaj pa vsebina?

Moje mnenje o Melvita Nectar de miels mleku za telo

Mleko je tiste klasične Melvitine teksture. Lahka, hitro vpijajoča formula, ki pa je hranilna in negovalna. Vonj ni klasičen meden, ampak mi je všeč. Je nežen in ni vsiljiv, ima pa izdelek dodan parfum na koncu spiska sestavin.
Mleko se hitro razporedi po koži in se tudi hitro vpije. Koža je po uporabi prijetno mehka in pomirjena. Čez dan mleko uporabljam tudi na trebuščku, ki zadnje dni noro srbi. Kožo pomiri in ublaži srbečico. Tudi po nogah nimam več razdražene kože, pa že celo zimo nosim "najlonke", ki meni vedno noro razdražijo kožo. Še ena zima, ko se ne bom spraskala do krvi, kljub rednemu britju nog. Mleko me je navdušilo prav tako, kot me je lani krema za roke. Sama ga uporabljam skoraj vsak dan, ker mi je zelo všeč njegov efekt na koži.
Ima pa en minus in sicer, vonj je na začetku zelo prijeten, čez dan pa na meni žal oksidira. Oksidira sicer v nežno, ampak neprijetno različico vonja. Mene ne moti, mi je efekt pomirjene in negovalne kože preveč všeč. (Sklepam, da je za oksidacijo kriv moj pH kože in ne sam izdelek) Pa tudi porablja se ga precej hitro, 200 ml bom uporabila v dveh mesecih redne uporabe.

Sama ga z veseljem priporočam, v Mullerjih, Nami in Maxiju imate na poličkah tudi testerje izdelkov in ga lahko preizkusite, da vidite kakšen vonj ima, ter teksturo. Če imate razpokano, razdraženo kožo na rokah, ga obvezno preizkusite in se sprehodite čez trgovino. Prepričana sem, da bo šel izdelek z vami domov. Cena mleka je 19,90€ za 200ml. Na voljo je tudi v spletni trgovini (klik).

Če še nisi prebrala moje objave o oljih za prhanje, ki so to zimo must have v kopalnici, ti resnično priporočam branje: klik

Kakšna pa je tvoja kože pozimi? In s čim jo neguješ?

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe