Prvi vtis | Bourjois Healthy mix BB cream

petek, januar 19, 2018

"ŽIVJO VITAMINI, POZDRAVLJENA SVEŽINA!
Adijo utrujenost, pozdravljena svežina!
Bourjois predstavlja popolnoma novo Healthy Mix rutino za svež videz in sijočo polt. Linija vsebuje nov Primer, BB cream in Puder v kamnu za krasen, naraven sijaj kože.
Koža je videti naravno zdrava, spočita in sijoča."

Bourjois Healthy mix BB cream
Bourjois Healthy mix Primer, BB cream, powder

Nova Healthy mix linija

Bourjois je podjetje, pri katerem tudi pri nas redno dobivamo novosti in tako je tudi sedaj z Healthy mix linijo. Ponavadi pred testiranjem izdelkov vedno prebrem nekaj ocen, da približno vem kaj bi lahko od izdelka pričakovala, tokrat pa kakšnih ocen sploh še nisem našla. Zato sem pohitela s testiranjem, da vam lahko hitro predstavim novo linijo izdelkov, saj vas je zelo zanimalo mnenje o BB kremici.
Izdelki vsebujejo vitamine A, C in B5 in tako oblubljajo osvežen in spočit videz kože. Pa poglejmo kaj menim jaz o njih po par dnevi uporabi.

Primer Healthy mix (20ml, mpc: 15,68€)

Primer oz. podlaga za ličila pride v univerzalnem odtenku in obljublja enokomerno polt, zmanjšane pore in manjše gubice. Odtenek se lepo zlije z mojo poltjo in jo poenoti. Je prijetne teksture in deluje malo vlažilen. Ni tipičen silikonski občutek ob nanosu. Koža dobi zdrav sijaj, ne izgleda mastna. Pore so res rahlo zapolnjene, si pa želim, da bi malo bolj prekril teksturo kože po nosu. Vonj je prijeten, saden. Enak kot ga ima celotna Healthy mix linija.

BB krema Healthy mix ( 30ml, mpc: 14,02€)

Odtenek 01 light je svetlejši in manj rumen kot pri Healthy mix podlagi v odtenku 51 (spodaj lahko vidite razliko). Zame je skoraj idealen odtenek, se lepo zlije z vratom in ni vidne razlike v barvi. Najbolj pomembno pa je, da čez dan na moji koži ne oksidira in barva ostane enaka.
Je precej zanimive teksture. Ta je vodena, lahka in ne daje občutka maske na obrazu, po drugi strani pa dovolj pigmentirana, da lepo izenači ten in prekrije manjše nepravilnosti. Sama sem jo nosila v nedeljo skozi ves dan in je test prestala odlično. Konec dneva je samo malo zbledela.
V minus ji štejem to da vsebuje bleščice. Te so sicer res drobne in niso očitne ali takoj opazne, samo jaz pač ne maram bleščečih izdelkov za obraz in telo. Priznam, da bleščic na obrazu sploh nisem opazila, da jih vsebuje sem ugotovila šele pri swatchanju. Verjetno zaradi njih dobi koža tudi lepši sijaj, ki pa ne izgleda masten. BB krema bo to zimo sigurno v škatlici z mojim go to make upom, saj mi je zelo všeč.

Zaključni puder Healthy mix (11g, mpc: 9,98€)

Matira make up, ampak vseeno ne daje pudrstega videza. Koža kljub matiranju obdrži nek naraven sijaj. Odtenek 01 je dovolj svetel zame in ga že testiram tudi čez ostale podlage. Nekako čez dan obdrži matiran videz, ampak koža izgleda kot da sije od vznotraj. Všeč mi je tudi zanimiva embalaža, saj se pod pudrom skriva še ogledalo in priročna gobica za popravke.

Bourjois Healthy mix BB cream
Swatch primerja, bb kreme in pudra
Celotna linija me je pozitivno presenetila in bi jo priporočila za suho, normalno in mešano kožo. Nisem pa prepričana kako bi se obnesla na mastnem tipu kože. Sama sem čez mozoljčke in podočnjake uporabila korektor, kot vedno. Linija je že na voljo v naših drogerijah.

Bourjois Healthy mix BB cream
Primerjava odtenka BB kreme light in Healthy mix podlage 51

Bourjois Healthy mix BB cream


 Tole je res čisto prvi vtis po eno tedenskem testiranju. Prava ocena še verjetno pride, poleg tega pa drug teden načrtujem tudi video z prikazom nanosa in spremljanjem kako se podlaga obdrži čez dan. Bi vas tak video zanimal?

Bourjois Healthy mix BB cream
Make up narejen z vsemi tremi izdelki, takoj po nanosu.
Kateri je vaš najljubši Bourjois izdelek? Ste že preizkusile BB kremo?

You Might Also Like

3 Comments

  1. Luštna linija! BB krema se kar zanimivo bere, če odmislim bleščice :P Ampak mi deluje pretemna za mojo polt ... Takšne kreme so za mene misija nemogoče, odkriti dovolj svetel odtenek :/

    Drugače pa ja, za video! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ful svetla BB krema je od Deborah :) ampak ni prevec prekrivna.:)

      Izbriši
    2. Bleščice na obrazu res niso vidne. Jaz sem jih opazila šele potem, ko sem swatchala. Prihaja še video, kjer mal lepše razložim.

      Res je Deborah BB krema je svetla, ampak je precej roza.

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe