Depend Magnetic.

sobota, julij 14, 2012

Hei dolls! <3

So as I promise here I have some photos of new Depend Magnetic polish in Nr: 6008.
I bought it in Dm in 5ml bottle and it coast me 3,45€ with magnet. I still think that's a little pricey but its the only Magnetic polish that work and I can get it in shops. (I have 3 Essence, but they don't work and I'm so mad!!)

Here's a brush, that work nice and application is easy. I use 2 coats. I don't like the magnet, its strong, but I don't like the shape. It don't cover all my nails, so at the edges don't make pattern.
 The color is nice blue with a hint of violet. Love how it looks on my nails.




Do you own any Depend magnetic polish? Like them? What do you think about price?

Have fun Girls!

XOXO, Anna

You Might Also Like

10 Comments

  1. lep vzorec nastane:) Sm bla zadnjič presenečena, k sem zagledala, da ima Depend zdaj prou svoje stojalo HOLO lakov. A pa so te laki kvalitetni? Ne vem zakaj imam predsodek...in mi je škoda denarja:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakšen post nazaj, sem objavla enga holota..lak je zdrzav na nohtih 4 dni, od tega sem 2 dni po 8ur pomivala posodo in kuhala kave;) kvaliteten je. Pa res ima lep efekt na soncu.
      Tale magnetni, bo pa glih za 2 dni. Pa meni magnet ni usec, ampak vseeno nastane lep vzorcek!;))

      Izbriši
  2. Glede magneta se strinjam, tudi meni ne nastane vzorec čez cel noht, ampak magnet je raven in je logično. Drugače pa je super kvalitete (ne kot Essence) in tudi laki so odlično. Edino dragi se mi zdijo za to količino.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauuu, hud lak in vzorec <3 Nimam pa še nobenega njihovega laka:/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz dejansko še nimam nobenega magnetnega laka. Tale drugače zgleda precej lep!

    Sandra from The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sandra zdaj, ko so dosegljivi pri nas, ga moraš obvezno nabavit ;)

      Izbriši
  5. Meni vsi magneti delajo isti problem!
    Pink_Diamond, Depend holoti so pa super, boljši od magnetnih. :) Meni se je tudi šele 4. dan čisto malo okrušil, toliko mi pa skoraj noben lak ne zdrži na nohtih. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so pa od Pupe zakon! pa še 2 dobiš zraven lakca! ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe