What's in my shower-Shower gel edition(My favorite summer shower gels)

četrtek, julij 05, 2012

In summer time I love to change different shower gel all the time. My mum goes crazy, because i have so many bottles and she doesn't understand why. Well its just simple. I like different scents.

So what I use:
Fruttini- Cranberry Choc and Strawberry Starfruit ; Raspberry cream peeling
Balea- Dusch & creme Limette& Aloe vera; Dusch peeling Buttermilk& Lemon
Balea Summer Time Rasier Gel
Aldo Vandini Spirit of India Spicy Shower Gel

So for summer I love fresh/frutty scents. And I think its normal if I just don't want to shower everyday with the same scent. And the only think I always use all is shower gel, just because I can't get tired of  so many different scents.

Now I would love to see, what shower gel do you use. So leave me link to your post about your favorite summer gel.

XOXO, Anna

You Might Also Like

7 Comments

  1. men so sadna in osvežilna mila tud najbolša za poleti. vendar mam na enkrat vedno samo enga, tud men mami teži, hah :D trenutno uporablam Stenders Grapefruit Shower souffle, ful dobr :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uff tega še pa ne poznam.. Kje ga lahko kupim?

      Izbriši
    2. stenders trgovina u cityparku, lj

      Izbriši
  2. ooo sami dišečki. kateri je pa tvoj naj parfum glede na to da imaš rada sadne vonje? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj naj parfum je D&G the one, ampak je še vedno na wishlisti.
      Uporabljam pa Chanel Mademoiselle in pa Givenchy ange ou demon le secret.
      Za poletje so mi pa top Escadini, ti ki so omejene izdaje, pomlad poletje, vsi do zdej so super dišeči..

      Izbriši
  3. Hahah imaš pa res ogrooomno gelov :D Jaz ponavadi uporabljam 1, ko ga zmanjka pa kupim novega :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Balea piling za telo je res zakon. :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe