February My Beauty Box Slovenia

četrtek, februar 18, 2016

My Beauty Box me je ponovno presenetil s svojo lepotno škatlo. Medtem, ko me januarska ni preveč navdušila ima februarska precej dobro vsebino. My Beauty Box je naročniška storitev, kjer vsak mesec pripravijo škatlo s petimi vzorčnimi pakiranje priljubljenih lepotnih izdelkov oz. izdelkov za dušo( dve od štirih škatel sta vsebovali tudi čaje).


Februarska škatla vsebuje:
Tanya Burr lip gloss v odtenku Vampire Kiss Tanyini lip glossi so precej dobro ocenjeni med blogerkami in komaj čakam, da ga preizkusim. Na prvi pogled je precej dobro pigmentiran in barva je čisto moja-rdeča :)

Revlon nail polish v odtenku Bewitching Je moj prvi Revlonov lak v trenutni zbirki. Že dolgo nisem preizkusila katerega od lakov. Seveda sem ga takoj nalakirala. Lak je odlično pigmentiran, zaradi tega je nanos precej lahek. Všeč mi je še tanek čopič. Embalaža je precej old school, ne ravno moja najljubša. Barva je prekrasna temno rdeča, ki začuda na meni ne potegne preveč na rjavkasto (kar je veliiiik plus!).

Weleda wild rose kremni gel za prhanje 20ml Bom "prišparala" za kakšno potovanje ali oddih, odlična mahjna embalaža. Komaj čakam, da ga preizkusim.

Batiste suh šampon sem tudi že preizkusila in je precej dober. Ni zastojn tako pohvaljen v blogerski sferi. Upam, da ga MBB doda v redno ponudbo v svoji trgovini. Za vse, ki se spopadate z mastnim lasiščem je tole must have izdelek. Plus na mojih svetlo rjavih laseh ni pustil sledi.

CMD rožna maska je mojo kožo precej lepo navlažila. Žal po eni uporabi kaj drugega kot to nisem zaznala. Prijeten rožni vonj in naravne sestavine. Mogoče jo celo kupim, vlažilne maske so vedno must have.



Februarsko škatlo dobite tukaj, stane 12€ in ob nakupu dobite 100 točk, kar pomeni da lahko v njihovi trgovini zapravite 10€. Precej dobro ane? Žal mi je samo, da je trgovina precej slabo založena. Sama bi imela željo kupiti Batiste suh šampon in masko za obraz v full size embalaži, pa žal nista na voljo v trgovini. Upam, da to v prihodnje nadgradijo. Super bi bilo, da lahko dejansko kupiš vse izdelke, ki so v škatli +še nekaj dodatnih odtenkov lakov in glossov.

Meni se za ceno 12€ zdi precej dobra in vredna nakupa, da ne omenim še bona za 10€. Good job My Beauty Box!



You Might Also Like

9 Comments

  1. Ta mesec pa je vsebina res odlična! Batiste suh šampon vsi na veliko hvalijo in res ga morem nujno preizkusit! A ti kaj razdraži lasišče? Pa še embalaža je super cute! Revlon lakci so meni top, je pa res, da embalaža je totalno "oldies" =P
    Xoxo, Nyx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm dobro vprašanje, po prvi uporabi mi ga ni. Pa imam še kar občutljivo lasišče.

      Izbriši
  2. Ta škatlica je tudi meni, kar se vsebine tiče super,je presegla svojo ceno. Mene tudi zanima kako ti je tale suhi šampon, a ma preveč kemije za moje lasišče:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Monika. Veš, da meni je bil kr okej, ampak res nimam probleme s suhimi šamponi nasploh. Si ga pa vedno isti ali pa naslednji dan umijem :)

      Izbriši
  3. Js tudi obožujem Batiste suhe šampone, noben jim ni do kolen :D Nisem pa fan Tanya Burr lip glossev v rdeči barvi :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe