Orange Favorites

torek, februar 02, 2016


Ko razmišljam o zanimivi objavi za na blog, čudežno ugotovim, da trenutno uporabljam precej izdelkov v oranžni embalaži. Sploh nisem vedela, da jih imam toliko. Zanimivo je, da jim je skupna samo barva embalaže, vonj imajo precej različen. Oranžne pri meni skoraj ni. Nimam oranžnih oblačil niti make upa. Imam pa po novem nekaj meni ljubih izdelkov z oranžno embalažo in sestavo.

Za mojo suho kožo na telesu občasno skrbi Dvorec Trebnik Mleko za telo Rakitovec*. Prijetno mleko, ki se hitro vpije in neguje kožo ter jo obda v prijeten vonj, ki ga težko opišem. Meni je nadvse prijeten, malo vonja Rakitovca, potem pa še zaznam mogoče malo citrusa in smrečja. Ampak meni ne gre za zaupati, saj nimam pojma o dišavah. Vedno ga kombiniram tudi z gelom za tuširanje v istem vonju, ali olju, ki je odlično če odmislim mastno kad. Čeprav si deli glavno sestavino z Weledino kremo za roke ima malo drugačen vonj. Weledina krema za roke Rakitovec* me ponese v otroška leta, ko sem vedno pri babici pila oranžno Cedevito, namreč ravno vonj me spominjamalo na to osvežilno pijačo. Krema je dejansko najbolj hitro vpijajoča krema za roke kar jih imam in poznam (in redne spremljevalke veste, da teh ni malo), vendar je kljub temu dovolj negovalna da poskrbi za mojo suho kožo na rokah tudi pozimi.

Kljub temu da roke redno mažem s kokteljom različnih krem, za svojo obnohtno kožico vedno poskrbim posebej. Zadnje čase to počnem z Alessandro Veggie kremo*, z prijetnim svežim vonjem. Dejansko ima tako prijeten vonj, da svojo obnohtno kožico dobesedno "ovohavam". Krema sicer ni toliko negovalna kot Lemony Flutter, vendar je dobra različica.

Za malo leska na ustnicah ob dnevih brez make up-a pa zadnje čase skrbi L'Occitanov Miel Mandarine* balzam za ustnice. Sicer me kakšna sestavina na seznamu malo moti, pa vendar doda lep sijaj in neguje ustnice. Vonj je naravnost prekrasen in se mleka za telo v točno takšnem vonju sploh nebi branila. Medu pa nimam samo na ustnice ampak ob posebnih priložnostih tudi na rokah. L'Occitanova Medena krema za roke je fantaminastična! Vonj je popoln in nega odlična. Smetanasta tekstura poskrbi za bogato nego in hitro vpijajočo formulo. Ampak, da nebi bilo vse tako oh in sploh, je L'Occitane poskrbel za omejeno izdajo in precej lahko vsebino. Krema se porablja ekspresno hitro. Polna embalaža je precej lažja od klasične 30 ml kreme. Se pa tudi v tem vonju nebi branila mleka za telo.

Za takojšnji dvig razpoloženja pa je idealna Le Couvent kolonjska vodica Eau Aimable*. Ker se vedno bolj se zavedam škodljivih sestavin parfumov, poskušam uporabljati bolj prijazno različico. Vonj je lep citrusni, mene spominja na poletje in tople večere od prijetni družbi. Razpršim ga na roke, po vratu in dekolteju ter po laseh. Dišava je sicer precej obstojna vendar je vonj res nežen, nevsiljiv. Pa še zanimivost: dišeči svetovi pomarančevca so simbol ljubezni in dobrodošlice.



*čeprav sem izdelke dobila je moje mnenje iskreno in nanj ni imel nihče vpliva.

Kateri pa je vaš najljubši oranžni izdelek?

You Might Also Like

12 Comments

  1. Sem vse že sprobala, razen Weleda kreme...si mi dala misliti, da tudi jaz sploh nimam nič oranžnih oblačil ali mejkapa. :D
    Mi je pa L'Occitane krema za roke bila odlična, ampak se mi je tako hitro porabila, malo pozno pa sem se spomnila, da bi imela novo, jih je žal že zmanjkalo. Ta medena linija mi je bila res odlična. L'Occitane balzam za ustnice, se pa ne morem odločit, ni slab, ampak nič posebnega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Weledina krema je odlična. Sploh za tiste, ki jih moti masten ostanek na koncu.
      Jst sm tolk jezna na njih, da nardijo tolk dobro stvar pa v omejeni izdaji. Pa še tolk lahko vsebino, da takoj gre po njej. Ahhh -.-"
      Dejansko ni nič posebnega. Meni je kul, za malo nege čez dan in tisti sijaj, ki ga da ko ne nosim make upa :)

      Izbriši
  2. Se strinjam s Kristino haha <3

    Enako! Je pa Rakitovec linija najbolj top od vseh tu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res? Meni je tudi všeč, ampak nič kaj bolj kot recimo kremici za roke ;)

      Izbriši
  3. Same lepotičke:),joj medena kolekcija je bla super, krema za roke pa se ekspresno porablja, sam diši pa tk noro, da eh. Dvorec Trebnik itak zmaga,sploh olje za tuširanje iz te linije je moj srček:) Pri Weledi pa imam na seznamu želja tisto iz prejšne objave skin food, ampak za to jesen, ki pride. drgač pa imam tut jst ful malo oranžnih stvari npr. glede oblek, pa je dejansko taka lepa pozitivna barva**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oranžna je precej divja barva ja in si v njej precej opazen :) pa če nisi pazljiv si hitro podoben cestemu delavcu :D
      Skin food je pa itak imeniten ;)

      Izbriši
  4. Jaaa, Weledina krema za roke je odlična!<3 xx

    OdgovoriIzbriši
  5. joooj kar vonjam pomaranče iz te objave :P .. sama Se ti pridružujem pri tem da nimaš oblačil in ličil v oranžnih barvah :) Mislim, da je Weleda krema za roke edina oranžna zadeva v mojem kozmetičnem kotičku. In tudi meni je super ravno zaradi vpojnosti, pa tudi vonj mi je zelo prijeten :) Skratka Weledina krema je res zakon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo še ena, ki ji je všeč krema. Super! ;)
      Jaz mislim, da rabimo več oranžnih stvari :)

      Izbriši
  6. Tale lip balm skos uporabljam <3. Prelepe barvno usklajene slikce ;**

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe