Vse najboljše Mad about red + Giveaway

četrtek, februar 04, 2016

Drage moje danes je dan ko pokam od veselja in ponosa, namreč svojo majhno spletno mesto pridno nadgrajujem že 6 let! Ja res je 6 let. Ne morem verjeti, da znam vztrajati tudi dlje časa. Na svoj blog in nase sem precej ponosna. Nisem vztrajna oseba in vedno prehitro obupam, blog pa pridno pišem že kar nekaj časa. Vmes so bile pauze in padci ampak nikoli nisem zares obupala. To delam zase.



V tem času sem blog speljala na višjo stopničko, vendar vem da se lahko še izboljšam. In k temu strmim.
Vas zanima moja prva objava? Zelen lak za nohte, takrat se mi je zdel eden lepših v moji zbirki, danes ga nebi nosila :) Ljudje se spreminjamo in prav je tako. Svojih starih objav nisem nikoli brisala, še vedno včasih pogledam kakšno, da vidim v kakšno smer se razvijam in spreminjam. Plus velikokrat najdem kakšen izdelek na katerega sem pozabila pa me je pred leti navduševal.

Z veseljem delim moje zelene nohte ponovno z vami in vas vabim, da si ogledate moje začetke. KLIK
Začela sem kot Anncheek blog, spremenila ime na Anna Beauty blog, kasneje pa začela od začetka z novim naslovom ter imenom MAD ABOUT RED. Na tem vztrajam še danes in letos sem dobila čisto svojo domeno.




Danes bom z vami za spremembo delila tudi del statistike bloga. V 6 letih sem spisala 384 objav in po bloggerjevi statistiki imela 131.565 ogledov bloga ter zbrala 2213 komentarjev. Najbolj brana objava vseh časev je tale, ampak mi res ni jasno zakaj. Slika je obupna, da o moji zlomljeni angleščini sploh ne govorim.

Svoj blog bom pridno nadgrajevala še v prihodnje, vas pa tokrat prosim za pomoč.
V komentar zapišite kaj vam je na blogu všeč in tudi kaj vam ni, kaj bi ve spremenile in kaj pogrešate.
Dve ki bosta pustile svojo iskreno mnenje ter svoj mail bom nagradila s prekrasnim Weleda setom. Poleg mnenja pustite še mail na katerega vas bom v primeru žreba lahko obvestila o nagradi. Odprti so tudi anonimni komentarji. Če vam je kateri od setov bolj všeč, se javite katerega bi se bolj razveselile :)
1. Nagrada: Set za nego z mandljem je primeren za nego tudi najbolj občutljive kože. Vsebuje losjon za prhanje in losjon za telo.

2. Nagrada Set rakitovec vsebuje losjon za prhanje in prekrasno najhitreje vpijajočo kremo za roke.

Nagradna igra traja do 10.2.2016 in nagrajenko/ca bom razglasila v blog objavi. Na blogu bo v mesecu februarju še nekaj priložnosti za lepa darila. Nagrade bodo odposlane ob koncu vseh nagradnih iger.
Sponzor nagradne igre je podjetje Tamaschi. Za seta se jim še enkrat lepo zahvaljujem. Lepo vabljene tudi na njihovo spletno stran in spletno trgovino. Mislim, da si zaslužijo en klik. In vaš "lajk" na FB profilu :)
Tokrat bom zelo vesela, če boš k sodelovanju povabila tudi kakšno prijateljico, ki svoji koži rada privošči kvalitetno nego. Deljenje objave je zelo preprosto s spodnjimi gumbi ;)

You Might Also Like

16 Comments

  1. Čestitam, Ana!
    Iz leta v leto si boljša in z veseljem preberem vse objave. Želim ti še veliko uspešnih let v blogosferi. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo, da ti čestitam še na blogu, tako kot se spodobi! Obilo uspeha in vztrajnosti ti želim še naprej. Upam da te bom kdaj imela tudi možnost v živo spoznat, ker si mi že zdaj čudovita in res amazing oseba! :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke, te zelo zelo rada prebiram! :) <3

    Všeč mi je, da sva obe mahnjeni na Melvito in tako najrajši prebiram te objave :D <3

    grudnikkatja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše Ana tebi za vztrajnost in seveda tvojemu blogu! Ti si torej tudi ena izmed "prvih" :D. Še na veliko let ;)
    Jaz se te celo še spomnim kot Anncheek blog in takrat se mi zdi, da si večkrat objavljala svoj makeup, to trenutno najbolj pogrešam na tvojem blogu. Najraje pokukam ocene izdelkov, ki me zanimajo in seveda tvoje luškane manikure :)

    adjusting.beauty@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi zdi, da smo davnega leta 2010 skorajda vse začele kot blogonohtarke ali kako bi nas poimenoval, haha, ker smo takrat večinoma objavljale o lakih za nohte. Sem šla prav iskat svoj prvi komentar pri tebi, pa ne najdem, sem pa prepričana, da te spremljam že skorajda od začetka (prvo leto sem bila precej sramežljiva, kar se tiče komentiranja). Tako da, Ana, velike čestitke za šesto obletnico in za to, da še vedno vztrajaš. Pa še na mnogo let. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja saj veš, da si eden izmed mojih ljubših blogerskih srčkov:)Krasna si in saj veš, da boš zaradi ljubezni do tega kar počneš, to počela za vedno :). P.s tisti zeleni lak pa ni tako zelo hudo napačen:):)

    OdgovoriIzbriši
  7. Živjo! Na žalost sem malce pozno našla tvoj blog. Sem ga malce preletela, nekatere objave prebrala. Mislim,da bom na tvoj blog večkrat zahajala, ker mi je res všeč tvoj blog že po izgledu, naslovih, pisanju :)Ni pisanje samo mnenj o izdelkih ampak vmes spoznavamo tudi tebe in to mi je všeč, bolj realno je vse skupaj in vidi se, da to rada počneš :) zaenkrat nebi ničesar spreminjala, kar tako naprej!
    Lp, Natalija (natalijakriz@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pridna Ana, čestitam. Jaz se te najbolj spomnem kot blondinke, ne vem niti točno zakaj :D
    Drugače pa jaz sem za še več objav o naravni, organski kozmetiki in seveda Melviti :D
    Ker vedno najraje pokukam na blogu za Melvitinimi objavami.

    Glede vzponov in padcev pa, sem tudi sama imela pavzo, dejansko nisem videla pomena, pa sem se potem spet lotila, enostavno zato ker me to veseli.

    OdgovoriIzbriši
  9. To pa so lepa blogerska leta, ti iskreno čestitam za vztrajnost :) sama te spremljam zdaj kakšno leto in sem vesela vsake tvoje objeve, sploh pa sem navdušena nad tvojimi lepimi in natančnimi manikurami :) Najbolj me je pa navdušil tvoj post o negi nohtov, piljenju in podobnem, ki mi je zelo pomagal in me tudi naučil nekaj novih stvari :)

    Vse čestitke še enkrat in se beremo ;)

    pimpmeup.info@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke Ana, želim ti veliko odličnih objav še naprej, predvsem pa tudi vztrajnost. Tvoj blog spremljam že kar nekaj časa in mi je zelo všeč, tako izgled, kot tudi objave ter tvoje odlične fotografije. Če ti priznam, ne bi na tvojem blogu prav nič spremenila, ker mi je všeč takšen kot je. Všeč sta mi oba seta, znamka Welleda mi je nasploh všeč, saj je zelo kvalitetna in moji koži odlično odgovarja.

    rosetouchmakeup@gmail.com

    xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitke! Te rada spremljam in berem! :) Super blog ter želim ti še obilo uspehov ter užitkov ob slikanju in pisanju! Nagrada je pa super, Weleda ima odlične izdelke!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitke za 6 let! Želim ti veeeliko uspeha na blogerski poti še naprej! ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke za 6 let! Želim ti veeeliko uspeha na blogerski poti še naprej! ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Najprej čestitke :) Zelo rada berem tvoje objave, v prihodnje pa bi rada brala še več o naravni kozmetiki, saj se ljudje premalo zavedamo koliko kemije je v različnih izdelkih in mislim, da lahko blogerke naredite veliko delo s tem, ko predstavite različne izdelke. Lahko pa tudi še kaj več o negi kože, kakšna naravna ličila :)

    anit.do@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. No, tako. Ne vem kje sem živela, da nisem že prej odkrila tvojega bloga in fb strani.... Ampak očitno sem te z razlogom zdaj našla in te bom z velikim veseljem spremljala v objavah! :) Nekaj nerazložljivega me je pritegnilo pri tebi, najbrž neka karizma.... želim si brat in gledat dobre fotke make-upa in vseega kar je povezano z modo in lepoto. Všeč so mi barve!
    Veliko dobrih idej še naprej, lp Suzana

    suzika18@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitam za 6 let! Najraje prebiram ocene izdelkov, ki jih je zadnje čase na tvojem blogu največ :) Bi si pa želela malo več raznolikosti, kak makeup look več, manikure :)
    julija.raisp@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe