Valentines day favorites ♥

nedelja, februar 14, 2016


Nisem pristaš Valentinovega, sem pristaš vsakodnevnega izkazovanja ljubezni in ne podpiram materializma, ki ga za sabo privleče praznik. Meni je bolj všeč naše Gregorjevo. Je Slovensko, ni uvoženo iz tujine. Pa sem vseeno ta dan izkoristila in izbrala nekaj barvno primernih favoritov. Izdelki, ki mi bodo polepšali valentinovo nedeljo, poleg dragega seveda. Nedelje so najine že od začetka. 

Afrodita Bouquet of flowers je odličen set negovalnega gela za prhanje in mleka za telo, ki diši prekrasno cvetlično-spomladansko. Embalaža je naravnost čudovita z vsemi cvetlicami. Je pa set res negovalen in lepo navlaži kožo, ter jo za nekaj ur obda v prijeten nežen vonj. Škoda, da je omejena izdaja.

L'Occitane Rose krema za roke je še ena cvetlična poslastica za kožo. Ravno pravšnje velikosti za v torbico. Zaradi 20% vsebnosti karitejevega masla, je res odlična za nego moje suhe kože na rokah. Kljub svoji hranilnosti se krema precej hitro vpije v kožo in pusti prijeten občuten, brez mastnega filma.

Eos summer fruit balzam za ustnice je odličen, tole je že moja druga embalaža. Organske sestavine, prijeten vonj in negovalni učinek so meni odlična kombinacija. Brez parafinskega filma ustnice lepo navlaži in ni potrebno nanos non stop ponavljati. Super je tudi kot podlaga za šminke. In odlična novica je da je sedaj dostopen tudi v Dm-u, po res ugodni ceni.

O.W.N candels dišeči voski z vonjem češnje v mojo sobo prikličejo pomlad, ki jo že res komaj čakam. Pa ne samo soba, celo stanovanje prijetno diši. Velik plus so tudi naravne sestavine ter slovensko poreklo.





Essence All about roses paletka je odlična mešanica satenastih in šimrastih odtenkov. Senčke so precej dobro pigmentirane in obstojne tudi brez primerja. Paletka je odlična izbira za svež pomladi videz, zapeljiv valentinov look ali pa tudi za kaj bolj divjega.

Avon perfectly matte šminka v odtenku Ruby Kiss je izdelek, ki me je res presenetil. Prekrasna prava rdeča, ki je po vrhu vsega še mat, ne leze v gubice in je odlično obstojna tudi par ur. Avon je zadel s temi šminkami v nulo.

The Balm Mary-Lou Manizer je definitivno must have izdelek v tem času. Koži da lep lesk brez prevelikih bleščic. Je odlično pigmentiran in obstojen. Sama ga najraje nanašam na lično kost ter nad zgornjo ustnico. Ker sem precej bleda, me zdrav sijaj malo poživi.



Make Up Factory Pin up red je moj najlubši rdeč lak. Odlično prekriven, hitrosušeč in obstojen. Ker je seveda valentinovo sem manikuro nadgradila s srčkom. Čisto preprosto.




Kaj pa vse praznujete valentinovo? In kako? ;)

Veliko iskrene ljubezni vam želim ♥

You Might Also Like

7 Comments

  1. Iiii same lepe lepotkice si izbrala:), čisto za današnji dan:), p.s midva imava danes zmenek, samo upam, da ni odprt Merkur, da ne gremo spet tja:). Pošiljam velike srčke, take velikeeeeeeee :):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odtenek šminke ti zelo paše <3 Lep makeup in zelo valentinovo fotogenični izdelki :D. Mary Lou je tudi danes na mojih licah, must have v teh turobnih dneh :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo kaj pa tej voski, sliši se zelo obetavno. Ta rdeč lak je eden lepših odtenkov. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep makeup.
    O.W.N voske sem preizkusila vendar mi diši samo en vonj on 3 ki sem jih kupila ostali mi smrdijo (diši mi vanijlija, lavanda in karamela wiskey mi pa smrdi). Mi je pa všeč da so naravnega izvora ter njihovi izparilniki so lepi. AVON šminko sem preizkusila v drugem odtenku v tej liniji in na žalost jaz nimam tako dobrih izkušenj sam mi po določenem času kar razpoka ter izgleda zelo lisasto (mogoče je krivo da so moje ustnice zelo hitro izsušene in jim mat formula ne ustreza)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti pa res znaš narediti dobr eye makeup look ! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super objava, tudi jaz sem navdušena nad afroditinim bouquet of flowers setom za telo, ful paše k valentinovem

    OdgovoriIzbriši
  7. Same dobre izdelke si izbrala! Mene je točno ta Essence paletka zelo pozitivno presenetila, nisem pričakovala, da bo tako pigmentirana!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe