Razstrupljanje kože z glineno masko

torek, februar 23, 2016

Obožujem naravne in Slovenske proizvode, domače kreativne ljudi je definitivno potrebno podpreti. T.A naravna glina si definitivno zasluži čisto svojo objavo. Njihovo zgodbo lahko preberete tukaj, jaz pa bom danes z vami delila svojo zgodbo razstrupljanja kože z glino.



Raztrupljanja sem se lotila tako s pitjem glinene vode, kot tudi z obrazno masko. Namreč ravno obraz je bil največji pokazatelj da v mojem telesu nekaj ni okej. Ste vedele, da so po kitajski medicini obraz, stopala in dlani zemljevid telesa? Da lahko iz njih preberemo kaj v telesu ni v ravnovesju? In moj obraz je kar cvetel od hormonskih aken.
Glineno vodo sem pila zjutraj na tešče 3 tedne. Masko pa redno delala 2x na teden. Bi mogoče želele objavo tudi kako se je telo odzvalo na raztrupljanje?

Priprava maske:
Masko sem si pripravila ali z vodo ali z Melvitino cvetno vodico, odvisno od dneva. V keramično posodico sem dala z leseno žlico glino in malo vode, ravno dovolj, da je nastala gladka zmes. Prvo sem samo pustila da se je glina napila vode sama od sebe, potem pa še zmes premešala z leseno žlico(gline ne pripravljajte z kovinsko žlico) in s prsti nanesla v tankem sloju na obraz.



Delovanje:
Glineno masko sem na obrazu pustila nekje od 10-15 minut in jo sprala z vodo. Maska ima zelo fino mlete delce gline, zato je na moje presenečenje naredila res rahel, skoraj neopazen piling kože. Mask, ki delujejo pri izprianju kot grob piling enostavno ne maram. Koža je že po prvi uporabi dobila nazaj svoj sijaj in je bila na otip precej mehkejša. Glede na akne in mozolje po prvi uporabi ni bilo nekega wau učinka. Sama ga tudi nisem pričakovala. Masko sem pridno še uporabljala 2x na teden.



Učinek po treh tednih razstrupljanja: 
Te tri tedne sem malo omejila tudi mlečne izdelke in sladkor, ter pridno pila zadoste količine vode. Mrzlo vodo sem po nasvetu bioenergetika zamenjala z mlačno. In učinek na koži? Akne so se občutno zmanjšale. In takšno stanje se je obdržalo še kar nekaj časa po raztrupljanju. Stanje poskušam vzdrževati še z enotedenskimi glinenimi maskami. Pore so manjše in manj zamašene. Koža je prožna in lepega videza. Površina je gladka in mehka. Glineno masko naravnost obožujem. In po maski svojo kožo negujem z organsko kozmetiko. Nedelje so dan za raztrupljanje kože, medtem ko ob sredah uporabljam negovalne maske.

Masko definitivno priporočam vsem tipom kože v redno uporabo. Predvsem jo svetujem tistim, ki ne uporabljajo naravne ali organske kozmetike in vsakodnevno dovajajo toksine v kožo tudi z make upom. Glinena maska predvsem veže nase toksine iz kože in tako pripomore k boljšemu delovanju naše kože.

Masko sem kupila na Specii za ugodnih 5,7€ in zadostuje za kar nekaj časa. Kupite jo lahko tudi tukaj.

You Might Also Like

6 Comments

  1. O waw, super! Jaz se spomnim, ko je sestra mela tisto glino za pitje, ki ti tudi ful popravi kožo, bi morala enkrat probati, že zaradi mojih zamašenih por :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem lih zadnjič gledala to glineno masko in ostale njihove proizvode in me ful mika, da bi probala. Še posebej bi bila dobra za fanta, ker ima akne in brazgotine in mu tudi nič ne pomaga. Moram def sprobat. xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Super velik lajk za vse slovenske kozmetične pridobitve, jst sem kar malo pozabla na glino.Hvala za opomnik:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama zelo rada preizkušam izdelke slovenskih proizvajalcev.. in ze kar nekaj časa iščem dobro glineno masko in mislim da se bom odločila kar za nakup te :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super objava. obožujem glino....za pitje in tudi na koži...moj obraz je po njeni uporabi svež in nahranjen :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je, jaz imam občutek da mi res čisto razmasti obraz, potem pa samo še ena fina vlažilna kremica in je to to :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe