Avon eye shadow primer

nedelja, februar 28, 2016


Dobra podlaga za senčila je skoraj da obvezna. Ne glede na tip veke, saj prepreči senčilom, da bi se nabrala v gubi in zbledela čez dan. Poleg tega se mi zdi, da pri uporabi podlage izpadejo senčke dosti bolj intenzivne in ne "zginejo" z zabrisovanjem. Sama sem potestirala že kar nekaj "primerjev" in moram priznati, da se na mojih suhih vekah večina dobro izkaže.

Pri Avonovem mi je všeč kremna barva, moj je v odtenku Light beige in mi malo pomaga umiriti obarvanost vek. Je kremne strukture, res lahke in je zelo lepo mazljiv. Všeč mi je tudi steklena embalaža, ki izgleda precej prefinjena in črn plastičen pokrovček s srebrnim napisom.

Kako pa se obnese pri svojem delu? Poleg tega da je kožne barve in naredi odlično svetlo podlago za nanos senčil. Pri uporabi sama opažam, da so senčke intenzivnejših baru, mogoče tudi zato ker imam v osnovi precej temne veke. Bledijo res minimalno skozi dan in dejansko ostanejo na mestu. Sama z zahajanjem v veko nimam težav tudi če ne uporabljam primerja. Ampak po branju ostalih ocen, se tale primer obnese precej dobro tudi na mastnih vekah.

Torej ga priporočam? JA. Primer se obnese odlično, sploh pri cenejših paletkah, kjer barve bledijo kot nore je obvezen ;) Cene zelo variirajo, odvisno od kataloga, ampak po mojih izkušnjah ga lahko dobite precej poceni ;) Preverite tukaj.



You Might Also Like

9 Comments

  1. Super objava. Me kar mika, da bi preizkusila, trenutno pa uporabljam od Revolution Make Up-a. xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Super objava.

    Jaz sem malo lena kar se tega tiče, imam Naked primer, super zadeva... Ampak se mi ga ne da vsak dan nanašati :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Po resnici povedano imam zj nemastne veke in gre tut brez primerja super skozi, samo ko pa res kam tak grem ga pa vedno uporabim in mi je super,vse na svojmu mestu ostane, tak da debest za svojo ceno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko smo ga dobile sem bila kar skeptična, glede na to kako so bile vse navdušene nad njim, ampak zdaj se strinjam, meni je res res super! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja stalnica. Vedno imam kakšnega na zalogi in ga uporabim vsakič, ko imam an sebi očesni makeup :). In dobi se ga lahko res poceni, po navadi za 3.50€ :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj ti si kriva, da smo ga vse želele preizkusit :) in je res dober ;)

      Izbriši
  6. Jaz ga tudi imam in je res eden izmed boljših. :) ♡
    J.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta, ki smo ga dobile na konference je že moj drugi lonček :) Res je super, in tako kot si rekla, tudi na mastnih vekah se dobro obnese :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale je res odličen, ga z veseljem uporabljam :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe