NOTD: Pastels

sobota, marec 12, 2016


Da že komaj čakam pomlad se vidi na mojih nohtih. Ti so že nekaj časa v bolj umirjenih barvah, od pastelnih do nude baru. Letušnji barvi sta nežno modra in roza in te dve prevladujeta zadnje čase na mojih nohtih. Ker sem precej dolgočasna in si nohte lakiram predvsem enobarvno, vam tega enostavno ne pokažem več vsakič. Tokrat pa sem spet malo ustvarjala, nekaj čisto preprostega in z veseljem pokažem kaj je nastalo.

Moji nohti, so zadnje čase v precej boljšem stanju, zato mi manikira brez problem zdrži kakšen dan dlje in ravno zaradi tega imam ponovno zagon do ustvarjanja na njih. Vas zanima kaj sem spremenila v svoji rutini in precej izboljšala nohte?

No, za današnjo pastelno manikiro sem uporabila dva laka iz žal omejene izdaje Nude Purism znamke Catrice. Laka sta prekrasno rahlih pastelnih baru in prepričana sem, da lahko kaj podobnega hitro najdete v letošnji ponudbi lakov.

Za podlak zadnje čase uporabljam Rimmel Nail Nurse, ki je odličen! Za glavni barvi pa sem izbrala Catrice Barely Pink in Pure Blue. Barvi se igrivo menjujeta glede na noht. Srebrna osnova na prstančku pa je še starejši srebrn lak Essence. Poleg vseh naštetih lahko na prstančku opazite še Essie Mint Candy Apple, najlepši mint lak :) Vse skupaj "zapečatim" še z Golden Rose hitrosušečim nadlakom. In tukaj je precej preprosta malo igriva pomladna manikira.

Kaj pa ve, ste še zimske ali že pridno kličete pomlad?





You Might Also Like

9 Comments

  1. I cannot wait to start wearing pastel colours on my nails! These shades are lovely, I love the Essie Mint Candy Apple nail polish!

    Pinkdaisyloves.blogspot.com.cy

    OdgovoriIzbriši
  2. Hočemo pravo pomlad:) prekrasni lakci, tegale baby rozkastega od Catrice imam tudi sama in je perfekt rozika:), p.s tvoji nohtki pa kot vedno 1A:)*

    OdgovoriIzbriši
  3. Waaw, čudovita izbira barv - čisto spomladanska. Mi je zelo všeč! Moram pa malo potarnati, da so moji nohti prava katastrofa zadnje čase, saj se mi nenehno lupijo in to po plasteh. Ne vem več kaj naj naredim. To se mi ni zgodilo že res zelo zelo dolgo :( Super objava! xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti nohtki :) Pure Blue in Essija imam tudi sama. Res lepa, pomladna kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna kombinacija pastelov Ana. ❤ Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlično skombinirani odtenki. Res prava pomlad :) <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Super manikura! Enostavna, pa še vseeno nekaj posebnega <3 In pa všeč so mi taki naravni nohti. Nas zanima kaj si spremenila v rutini, da je izboljšalo nohte ja! ;) Koliko dolgo ti pa zdrži? Sama imam s tem precej problemov :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo ! Imam tudi ta Essie lak in Catrice moder lakec v lasti, ampak ker si ne lakiram nohtov kaj preveč, komaj čakam na poletje, da uporabim katerega :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe