Botanical Recipe of Serenity

petek, marec 04, 2016

Včeraj na prav posebnem blogerskem dogodku, sem se prvič srečala z besedo čuječnost. Že prej sem slišala, da me ni, da moja duša nekje lebdi, ampak nisem vedela da je to tako zelo povezano z zavedanjem sedanjosti, danes tukaj. Takrat mi je bilo naročeno, da v svoj vsakdan vnesem rutino, ki mi bo všeč in mi bo pomagala "prizemljiti" dušo. Včeraj pa sem se ponovno zavedala, da sem prevečkrat na avtopilotu, stvari počnem brez zavedanja, moje misli pa begajo iz preteklosti in razčlenjevanja dogodkov, v prihodnost in skrbi kaj me v njej čaka. Prav bi bilo, da bi se zavedala sebe in svojih trenutnih dejanj in bila hvaležna za majhne stvari, tiste ki štejejo največ.


Resno bom začela delati na svoji čuječnosti, predvsem zavedanja same sebe v tem trenutku. Hvala ga. Meliti Košak iz inštituda IPSA za ponovno "brco v rit". Včeraj sem si tudi izbrala rek, ki mi je zelo všeč in mislim da ga lahko povežem s sabo, za boljši jutri. 

"Včasih bi lažje pogrešala več let svojega življenja
 kot en sam trenutek" 
Pearl Bailey

Naj bo to izziv za vse nas, uživajmo v drobnih trenutkih, ko se dogajajo in ne v preteklosti ali sedanjosti.



Kaj lahko storite vi? Lahko se ustavite od svojega vsakdana, zadihajte in se zavedajte svojih misli, telesa, mogoče celo trenutnih čustev. Na koncu je zelo pomembno, da vsa ta zavedanja privedete v nadaljne trenutke. Vsak dan si vzemite vsaj 10min zase. Umirite svoje misli in sledite zgoraj naštetim korakom.

Za pomoč pri sproščanju je Le Couvent Des Minimes izdal prav posebno linijo Eau Sereine, navdih pa črpal pri sestrah Klarisah, ki so si ne glede na vse, vsak dan vzele čas za molitev in meditacijo, ter si tako povrnile energijo, našle notranjo moč ter dosegle notranje ravnovesje.

V kolekciji za sproščanje najdete kolonjsko vodico, sproščajočo meglico za lahko noč, vlažilno kremo za roke, sproščajoči gel za prhanje in sproščajočo penečo kopel. Vsem je skupen izvirni recept sproščajočega, nežnega vonja sivke in bergamotke, mandarine in cedre. Medtem, ko sivka in bergamotka poskrbita za sproščanje, nas vonj bergamotke napolni z energijo, mandarina pa poskrbi za harmonijo. 


Spodaj pa prilagam še nekaj slik s prijetnega blogerskega druženja, hvala celotni ekipi Stillmarka, za tako odlično organizacijo ;)










Prekrasna Sara iz bloga Passing fancy

 Fotografija: Stillmark

 Prekrasna dekleta, ki jih sedaj nebi imela v svojem življenju če nebi blogala. Hvala vam za vse ♥
Od L proti D: Monika, Sara, jaz in Karina.

You Might Also Like

11 Comments

  1. Naša fotkica:):), super smo se imele, pa vedn se nam kj dogaja sploh v avtu:). Zelo lepa zgodba stoji za linijo in sama sem zelo vesela,da sem bila lahko del eventa in ja, mogoče se nebi nikoli spoznale,če ne bi blogale,se Karina ne bi mučila v petkah, imele mini živčne zlome na parkiriščih, obujale spomine, kot kakšne stare nonice:),pele v avtu in se tresle od mraza:):)Ampak je vredno:)***.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vredno, vredno <3 Jaz sem mojim rekla, pa če bi vedela da bom zbolela od četrtkovga večera, vseeno bi še 1x šla!

      Izbriši
  2. Ful lepa objava <3 ;** te kr odnese nekam stran ^^

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo sem našla med zadnjimi mojo najljubšo objavo, sproščujočo in malo z občutkom slabe vesti, da me ni bilo tam....vas kar malo pogrešam :D Morda dodam še, da imam skoraj celo kolekcijo na WL :D :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe